مخاطب۲۴- مهدی سیدهاشمی؛ مدیرعامل شرکت پژوهش و توسعه ناجی بنیاد تعاون فراجا در خصوص ثبت اینترنتی درخواست کارت هوشمند سوخت خودروها اظهار کرد: ارائه خدمات به مردم باید از درگاههای مختلف انجام شود یعنی خدمات به مردم هم باید از طریق اینترنت باشد و هم مراجعه حضوری تا مخاطب برای انجام شدن کارش قدرت انتخاب داشته باشد.
وی با بیان اینکه مراجعه حضوری به دفاتر پلیس+۱۰ به نوعی پشتیبان برای خدمات اینترنتی است، تصریح کرد: در سراسر کشور، یک هزار و ۱۰۰ دفتر پلیس +۱۰ وجود دارد که تمامی خدمات انتظامی را به مردم ارائه میدهند.
سیدهاشمی با اشاره به اینترنتی شدن درخواست صدور کارت سوخت خاطرنشان کرد: شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی از سال گذشته اعلام کرد که تصمیم دارد روند صدور درخواست کارت سوخت را اینترنتی کند؛ یعنی چه خودروهای نوشماره و چه خودروهای دیگر (المثنی) برای درخواست کارت سوخت به صورت اینترنتی درخواستهای مردم را ثبت کنند.
وی افزود: با توجه به نیاز ارائه خدمت به مردم عزیز کشورمان در درگاههای مختلف راهاندازی خدمت ثبت کارت هوشمند سوخت از طریق اینترنت عملیاتی گردید.
مدیرعامل شرکت پژوهش و توسعه ناجی بنیاد تعاون فراجا بیان کرد: این خدمت در دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس +۱۰) در حال ارائه میباشد و از دفتر حذف نخواهد شد بلکه به عنوان یک درگاه موازی درگاه ثبت درخواست اینترنتی راه اندازی شده و در فاز اول با درخواست کارت هوشمند سوخت خودروهای نوشماره از اوایل خردادماه عملیاتی شده و به مرور به درخواستهای دیگر رسیدگی میشود و مردم عزیز میتوانند در زمان گفته شده با مراجعه به درگاه اینترنتی fcs.niopdc.ir در این خصوص اقدام کنند.