کد خبر: ۴۱۳۶۹
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۰
وزیر ورزش و جوانان نسبت به التهابات و بی‌اخلاقی‌های این روز‌های فوتبال ایران واکنش نشان داد.

مخاطب24:کیومرث هاشمی عصر چهارشنبه در فینال جام یونس شکوری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این جام قدمت چندین ساله دارد و افرادی که در گروه سنی پیشکسوتان حضور پیدا می‌کنند در سال‌های نه چندان دور خدمات بسیاری به فوتبال ایران داشته‌اند و قدردان این عزیزان هستیم و حضور بین آن‌ها برای ما لذت بخش است و باید این روحیه و انرژی را به جامعه تزریق کنیم.

وی در مورد التهابات اخیر فوتبال ایران در حوزه فرهنگی و اخلاقی، بیان کرد: این موضوع مربوط به فدراسیون فوتبال است و سازمان لیگ وجود دارد و بخش‌های مختلف فوتبال ایران متولی دارند و هر کدام در راستای وظایف قانونی خود باید عمل کنند و در جلسه هیات رییسه فدراسیون فوتبال به این نکات اشاره کردیم و در خواست دقت بیش‌تر در روز‌های پایانی لیگ فوتبال ایران را در حوزه فرهنگی و داوری داشتیم تا هواداران دغدغه‌ای نداشته باشند و در راستای آرام‌سازی ورزش ایران گام بردارند.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به این که امیدواریم با برنامه‌ریزی خوب سازمان لیگ چهار هفته پایانی لیگ را به بهترین شکل مدیریت کنند و لیگ را به سرانجام برسانند، عنوان کرد: در نامه به رییس فدراسیون فوتبال تمامی دغدغه‌ها را مطرح کردم و بنیان ورزش ایران و انقلاب ایران مسائل فرهنگی است و این مساله به تمامی مدیران ورزش ایران تاکید می‌شود و فوتبال به دلیل همه‌گیر بودنش حساسیت و نقش بیش‌تری دارد و از تمامی فدراسیون‌ها درخواست کرده‌ایم برای هر اقدامی در هر رشته ورزشی پیوست فرهنگی داشته باشند و تا نگرانی‌های موجود برطرف شود.

هاشمی افزود: در دیدار سال گذشته با رهبری تاکید‌های رهبری ناظر بر برنامه‌ها و اقدامات فرهنگی بود که از سوی فدراسیون‌ها و ورزشکاران ما مدنظر قرار گرفته است و جای تقدیر و تشکر دارد، اما اگر مساله‌ای وجود داشته باشد که عامل آسیب فرهنگی باشد مجموعه ورزش کشور باید توجه ویژه‌ای به این مساله داشته باشیم.

او در مورد شرایط نامناسب زیرساخت‌های ورزش ایران نیز، گفت: می‌دانیم باشگاه‌های ما کم‌تر دارای زیرساخت هستند و ورزشگاه‌ها عموما اجاره‌ای هستند و سعی داریم ورزشگاه‌هایی که متعلق به ورزش کشور است به‌روزرسانی کنیم تا تمامی بخش‌ها از این ظرفیت استفاده کنند که به طور مثال در قانون بودجه ۱۲۰۰ میلیارد تومان برای ورزشگاه آزادی در نظر گرفته‌ایم که عموم این بودجه مربوط به حوزه فوتبال است.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به این که برخی باشگاه‌ها در استان‌های مختلف نیز دارای زیرساخت هستند، گفت: باید با برنامه‌ریزی شرایطی داشته باشیم که هواداران بدون هیچ گونه دغدغه‌ای در ورزشگاه‌ها حضور یابند.

آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
محل های مورد جستجو پهپاد دید در شب آکینجی ترکیه title
بررسی سایت راداری فلایت ۲۴ حاکی از ورود پهپاد آکینجی (AKINCI۰۱) ترکیه که به تجهیزات دید در شب مجهز است به آسمان ایران دارد.
ویدئو| مهدی کوشکی برای بار چهارم ازدواج کرد title
مهدی کوشکی با انتشار ویدئویی از ازدواجش با محیا مهدی‌زاده بازیگر تئاتر خبر داد
عکس آسانسوری آقای مجری! title
سلفی آسانسوری ایرج طهماست با دخترش در شب تولدش
استایل آیشواریا رای سوژه خنده شد! title
استایل آیشواریا رای، بازیگر محبوب هندی در جشنواره کن سوژه خنده شده است.
توضیحات جدید قوه قضاییه درباره تتلو title
قوه قضاییه می‌گوید در جریان روند بررسی پرونده امیرحسین مقصودلو در محاکم استان تهران هیچ فردی یا افرادی به عنوان شاکی خصوصی از او شکایت نکرد و هیچ‌گونه پرونده‌ای با عنوان شاکی خصوصی برای تتلو تشکیل نشد
حکم مجازات تتلو صادر شد؟ title
حکم ‌مجازات ‌تتلو ‌از سوی قاضی دادگاه انقلاب تهران صادر شد. بر اساس این حکم، تتلو‌ به زندان و مجازات تبعی محکوم شده است.
همسر سابق ریحانه پارسا با چه کسی ازدواج کرد؟ title
مهدی کوشکی، بازیگر سینما و تلویزیون با انتشار انتشار استوری در صفحه اینستاگرامش، از ازدواج خود با محیا مهدی‌زاده خبر داد.
برگزیده
بیانیه وزارت امور خارجه در خصوص سانحه بالگرد رئیس جمهور title
علیرغم شرایط نامساعد جوی و محیطی، تلاش‌ها برای رسیدن گروه‌های پُرتلاش امدادی به محل حادثه همچنان با جدیت و امیدوارانه ادامه دارد.
برگزاری جلسه فوق‌العاده دولت برای پیگیری وضعیت رئیس‌جمهور title
جلسه فوق العاده هیأت دولت به ریاست معاون اول رئیس‌جمهور به منظور بسیج همه امکانات برای پیگیری وضعیت آیت‌الله رئیسی برگزار شد.
استوری عاشقانه داماد سینمای ایران title
سپند امیرسلیمانی در تازه‌ترین استوری خود، تصویری به همراه همسرش، مونا کرمی منتشر کرد.
سازمان هواپیمایی کشوری: در ایران جت شخصی نداریم title
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: به طور کلی ما در ایران جت شخصی نداریم. در زمینه نخریدن جت شخصی، تقریبا کسی را نداریم که خریده باشد.
پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا title
رئیس جمهور در پیامی با تبریک قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در آسیا تصریح کرد: از یکایک اعضای تیم ملی، مربیان، کادر فنی و سایر تلاشگران حوزه ورزش کشور برای کسب این عنوان ارزشمند، قدردانی می­‌نمایم.
صهیونیست‌ها دست از پا خطا کنند وضعیت متفاوت خواهد بود title
رئیس‌جمهور گفت: اگر رژیم صهیونیستی بار دیگر دست از پا خطا کند و تعرضی به خاک مقدس ایران کند، وضعیت متفاوت خواهد بود و معلوم نیست دیگر چیزی از این رژیم باقی بماند.