کد خبر: ۱۲۴۸۳
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۷
وی در مورد ستوده نژاد تصریح کرد: شرایط او هم نسبت به روز گذشته بهتر شده و از خداوند منان درخواست داریم که این عزیزان و خادمان ورزرش را در سایه لطف خود نگه داشته تا انشالله به زودی شاهد سلامتی همه آن‌ها باشیم.

سجادی بدلیل شدت صدمات وارده در خواب مصنوعی است

مخاطب 24:رئیس دفتر امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی با اشاره به شرایط امروز حادثه دیدگان سقوط بالگرد حامل وزیر ورزش و همراهان گفت: با دعای خیر مردم و لطف خداوند امروز خبر‌های خوشی دریافت کردیم، اما همچنان از ملت شریف ایران درخواست داریم خادمان خود را دعا کنند.

آرش فرهادیان با اشاره به اینکه در حال حاضر در کرمان به سر می‌برد، اظهار کرد: با توجه به خبر‌هایی ناگواری که در ساعات اولیه حادثه سقوط بالگرد حامل وزیر ورزش و هیات همراه دریافت کردیم موجی از نگرانی جامعه ورزش را در بر گرفت، اما با دعای خیر مردم و لطف بیکران حضرت حق امروز خبر‌های خوبی دریافت کردیم که امیدواریم این روند ادامه داشته باشد.

وی با اشاره به درگذشت اسماعیل احمدی خاطر نشان کرد: متاسفانه در این حادثه تلخ یکی از همکاران خوب و جهادی خود را از دست دادیم که جا دارد به جامعه ورزش بابت این اتفاق ناگوار تسلیت بگویم، اما در حال حاضر در خصوص مدیر کل استان تهران باید بگویم با توجه به نتایج اولیه عکس برداری‌ها که ضایعه نخاعی را نشان می‌داد در عمل جراحی که امروز انجام شد نظر پزشکان بر این بود که عمل موفقیت آمیز بوده و در حال حاضر عمل دوم بر روی ناحیه پا وی در حال انجام و به نظر می‌رسد در مورد این مدیر ورزشی روند بهبودی در جریان است.

فرهادیان درخصوص وضعیت میثم پاریزی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان هم گفت: در روز گذشته خبر‌های خوبی را دریافت نمی‌کردیم و این جای نگرانی داشت، اما شرایط او پایدار شده و مساله مهم در خصوص این مدیر ورزشی نیز به مشکل ریه او باز می‌گردد که روند بهبودی نیازمند زمان است و تمامی اقدامات لازم در این خصوص انجام شده و انشالله این شرایط بهبودی ادامه خواهد داشت.

وی در مورد ستوده نژاد تصریح کرد: شرایط او هم نسبت به روز گذشته بهتر شده و از خداوند منان درخواست داریم که این عزیزان و خادمان ورزرش را در سایه لطف خود نگه داشته تا انشالله به زودی شاهد سلامتی همه آن‌ها باشیم.

رئیس دفتر امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی در واکنش به اینکه آیا خبری از آخرین شرایط سیدحمید سجادی وزیر ورزش و جوانان دارد یا خیر گفت: با تمهیداتی که در نظر گرفته شد وی به همراه محسن معتمدکیا و روحانی از تیم تشریفات شب گذشته به تهران منتقل شدند و در حال حاضر در یکی از مراکز درمانی تهران مشغول مداوا هستند. البته به دلیل شدت صدمات، وزیر ورزش در خواب مصنوعی است تا روند درمان به خوبی طی شود و از مردم و ملت شریف ایران درخواست داریم تا همچنان با دعای خیر خود خادمان ورزش ایران را حمایت کنند تا انشالله هر چه زودتر به کانون گرم خانواده و جامعه ورزش باز گردند.

وی در مورد سایر همکاران خبری یادآور شد: برخی از دوستان نیز که آسیب کمتری دیده بودند و امکان جابجایی داشتند به تهران منتقل شده و یکی از همکاران صدا و سیمای استان نیز در بیمارستان کرمان است و من به عنوان وظیفه‌ای که بر دوش دارم در خدمت همکاران در استان کرمان هستم تا روند درمان این عزیزان را دنبال کنم.

منبع:عصرایران

آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
محمد مصطفی نخست وزیر جدید تشکیلات خودگردان فلسطین شد title
با حکم ریاست تشکیلات خودگردان، «محمد مصطفی» به عنوان نخست وزیر جدید فلسطین کابینه خود را معرفی کرد
مردمان سنگی در شهری سنگی در ایتالیا title
انسان‌هایی که به یکباره و توسط آتفشان شهر با گداخته‌های مذاب تبدیل به سنگ می‌شوند و به همان شکل در شهر می‌مانند و شهر تبدیل می‌شود به موزه‌ای از انسان‌های سنگ شده.
جزئیات عملیات تروریستی در مسکو/ عامل حمله تروریستی مسکو مشخص شد + فیلم title
در پی حمله حداقل سه نفر با لباس شبه نظامی به طبقه همکف یک تالار کنسرت در شهر کروکوس در نزدیکی مسکو و تیراندازی با سلاح‌های خودکار به سمت حاضرین در این تالار و پرتاب نارنجک، بیش از 40 نفر کشته و حداقل یکصد نفر زخمی شده‌اند.
هایده و معین خواننده های مورد علاقه علی پروین و حسن روشن title
اسطوره پرسپولیسی‌ها در پاسخ به اینکه علاقه‌اش به صدای کدام خواننده است؟ بعد از اینکه حسن روشن نام معین را به زبان آورد، گفت: من صدای خانم هایده را دوست دارم و گوش می‌دهم!
کاوشگرِ استقامت محموله‌های حاوی سنگ و خاک مریخ را جمع آوری کرد + فیلم title
تصویری از محموله‌های حاوی سنگ و خاک در سطح مریخ که توسط کاوشگرِ استقامت انبار شده اند. این‌ محموله‌ها آماده میشوند تا با ماموریت بعدی ناسا، به زمین پرتاب شوند.
انتخابات ریاست‌جمهوری روسیه آغاز شد title
رای دهندگان روسی در شرق دور روسیه شامل «کامچاتکا»، «چوکوتکا» و سایر نواحی این منطقه ۸ صبح امروز (جمعه) به وقت محلی آرای خود را برای انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ روسیه به صندوق رای انداختند.
نتایج نهایی شمارش آرای نامزدهای شهر تهران ۱۰۰ نفر آخر ۱۰۰ رای هم نداشتند! + لیست کامل title
نتایج انتخابات مجلس شهر تهران ۱۴ نفر اول این فهرست، با کسب حدنصاب حداقل ۲۰ درصد آرای صحیح، در دور اول به مجلس راه می‌یابند و ۳۲ نفر بعدی برای تعیین ۱۶ نماینده دیگر این حوزه در دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم رقابت خواهند کرد.
برگزیده
پیام نوروزی رهبر انقلاب جهش تولید با مشارکت مردم در سال ۱۴۰۳ title
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به مناسبت آغاز سال ۱۴۰۳ ضمن تبریک عید نوروز به ملت ایران به‌ویژه خانواده‌های ایثارگران و همه ملت‌هایی که نوروز را گرامی می‌دارند، سال جدید را سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نامگذاری کردند.
اعلام ساعت فعالیت موزه‌ها و اماکن تاریخی در نوروز title
ساعت فعالیت موزه‌ها و اماکن فرهنگی‌تاریخی در نوروز ۱۴۰۳ و لیالی قدر اعلام شد.
محدودیت بانکی برای کسانی که ارز مسافرتی گرفته‌اند و مسافرت نرفته‌اند title
بانک مرکزی اسامی خریداران ارز مسافرتی را که سهمیه ارز را تحویل گرفته، ولی بلیط‌شان را کنسل کرده‌اند، دریافت کرده است و بناست تغییرات مهمی در خدمات بانکی به این افراد اعمال شود. یکی از دلایل اصلی افزایش قیمت ارز در ایام نزدیک به سال نو، در سال جاری و سنوات قبل، افزایش تقاضا در بازار ارز است که موجب تشدید دلالی و سوداگری هم می‌شود.
نتایج نهایی شمارش آرای نامزدهای شهر تهران ۱۰۰ نفر آخر ۱۰۰ رای هم نداشتند! + لیست کامل title
نتایج انتخابات مجلس شهر تهران ۱۴ نفر اول این فهرست، با کسب حدنصاب حداقل ۲۰ درصد آرای صحیح، در دور اول به مجلس راه می‌یابند و ۳۲ نفر بعدی برای تعیین ۱۶ نماینده دیگر این حوزه در دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم رقابت خواهند کرد.
نتانیاهو چه قولی داده بود به بایدن؟ title
اسکای نیوز عربی در گزارشی امروز از عدم تمایل جو بایدن رئیس جمهور آمریکا برای گفتگو با بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل خبر داد.