کد خبر: ۴۱۳۱
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۳
پایان پیش از موعد آزمون و زنیت
از ظواهر امر این چنین بر می‌آید که سردار آزمون دیگر بازیکن زنیت سن پترزبورگ نخواهد بود.

به گزارش سرویس ورزشی مخاطب ۲۴ به نقل از ورزش سه، از صبح امروز که ماگومد اوزدویف بازیکن زنیت در صفحه اینستاگرامش از مهاجم ایرانی این خداحافظی کرد، شایعات در این‌باره شکل گرفت. اگرچه ابتدا تصور می‌شد این خداحافظی یک وداع موقتی باشد چرا که تیم به اردوی پرتغال رفته و سردار به‌واسطه کرونا در دبی باقی مانده است.

سردار در راه آلمان!

اما از گمانه‌زنی‌های رسانه‌های روسی این‌طور برمی‌آید که سردار آزمون در آستانه جدایی قطعی از باشگاهی است که حدود سه سال در آنجا بوده و بهترین رکورد‌ها را در آن به ثبت رسانده و به‌واسطه همین عملکرد درخشان، به بایرلورکوزن منتقل شده است.



نکته مهم این است که زنیت سن پترزبورگ بابت از دست دادن سردار آزمون بسیار ناخوشایند است، به خصوص که او بدون تمدید قرارداد با آبی‌پوشان روس در نهایت با اتمام قراردادش و با قیمت صفر به لورکوزن منتقل شده است. چیزی که خشم رئیس باشگاه را که انتظار داشت ستاره ایرانی تیمش را با قیمتی بالا در فصل نقل و انتقالات به فروش برساند، به‌وجود آمد و از آن روز به بعد واکنش‌های این باشگاه به آزمون منفی و انتقام جویانه به نظر آمده است که آخرین مورد آن هم در موضوع تیم ملی مشاهده شد. اگرچه در نهایت خود مدیر باشگاه با ارسال نامه‌ای به فدراسیون فوتبال ایران تاکید کرد که برخلاف صحبت‌های قبلی این باشگاه قصد سنگ اندازی در مسیر آزمون را ندارد و او به کووید ۱۹ مبتلاست. متن گفت‌وگویی که میان آزمون و دوستش در باشگاه زنیت در گرفته، خداحافظی او با سردار و استفاده از کلمه «کالخوز؛ تکیه کلام آزمون خطاب به بازیکن روس تیمش» است و پاسخ غمگینانه سردار که این جدایی را تایید می‌کند. با این حال ساعتی بعد پرونده انتقال یک بازیکن برزیلی یوری آلبرتو به جریان افتاده و رئیس باشگاه زنیت هم در این زمینه به اظهارنظر روشنی پرداخته است.



الکساندر مدودف رئیس باشگاه زنیت که در تلاش است تا با خرید یک استعداد جوان، شکست در ماجرای انتقال آزمون را به باد فراموشی بسپارد، به RB-Sport گفت: «بله، نتیجه انتقال آلبرتو و آزمون نزدیک است.» وب‌سایت چمپیونات نیز نوشته که یوری آلبرتو در اردوی پرتغال به زنیت اضافه می‌شود تا بازیکن تیم اینترناسیونال خرید جدید زنیت باشد.

سردار در راه آلمان!


نکته مهم اینکه اسپورت اکسپرس نوشته بود که باشگاه زنیت قصد دارد آزمون را به تیم دوم منتقل کند تا به این شکل او را مورد تنبیه قرار دهد، اما حالا به نظر می‌رسد این تهدید‌ها شاید به قطعی شدن انتقال زودهنگام او به لورکوزن باعث شود. اسپورت ۲۴ پیش بینی کرده که سردار آزمون با پرداخت ۲ یا ۳ میلیون یورو از سوی لورکوزن در همین زمستان خریداری شود که رقم بسیار پایین‌تر از حد انتظار باشگاه زنیت برای فروش این بازیکن محسوب می‌شود.



حالا همه در انتظار خبر رسمی جدایی سردار از زنیت هستند و اینکه آزمون از چه زمانی به لورکوزن منتقل می‌شود تا در تمرینات این باشگاه آلمانی شرکت کند. انتقال زودهنگامی که برای هواداران فوتبال در ایران، نیم فصل دوم بوندس‌لیگا را تبدیل به لیگی جذاب و قابل پیگیری خواهد کرد.



همه این‌ها در شرایطی است که تیم ملی برای بازی روز سه‌شنبه به دنبال بازگرداندن سردار به فهرست نفرات است، اما هنوز تست منفی آزمون به دست کادرفنی و سرپرستی تیم ملی نرسیده تا او را از دبی به تهران بکشانند و او پس از مسجل شدن صعودی که در آن نقش زیادی داشت، دوباره در جمع ملی‌پوشان بدرخشد.

 
آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
شب اول قبرِ کسانی که دفن نمی‌شوند چگونه است؟ title
آیا افرادی که بعد از چند روز از فوت شدنشان دفن می‌شوند و یا اصلا دفن نمی‌شوند و مثلا در دریا رها می‌شوند و یا شکار حیوانات درنده می‌شوند هم شب اول قبر را خواهند داشت؟
زهره حمیدی: بعد از ابتلا به سرطان انسان دیگری شدم title
زهره حمیدی با اشاره به وضعیت سلامتی خود بعد از ابتلا به سرطان بیان کرد که این روز‌ها حال خوبی دارد و چند جلسه شیمی درمانی انجام داده است.
اینترنت در روز‌های کنکور قطع می‌شود؟ title
رییس سازمان سنجش آموزش کشور با تاکید بر اینکه اینترنت در هیچ کدام از حوزه‌های امتحانی نوبت اول کنکور قطع نمی‌شود، گفت: دستگاه‌های اجرایی، انتظامی، امنیتی و قضایی به صورت فعال برای برگزاری آزمون سراسری در امنیت و سلامت کامل در حال فعالیت هستند.
کشف یک باکتری جهش‌یافته و خطرناک در فضا title
ناسا از کشف ۱۳ سویه از یک باکتری جهش‌یافته در «ایستگاه فضایی بین‌المللی» خبر داد که عامل عفونت خونی فضانوردان است.
محمد صادقی از ایران خارج شد title
محمد صادقی، بازیگری که با رای دادگاه به‌جرم تشویق برای برهم‌زدن امنیت کشور به ۵ سال حبس محکوم شده بود، از ایران خارج شد.
یک عکس نوشته متفاوت از دیدار کارگران با رهبری title
تصاویری از دیدار کارگران سراسر کشور با رهبر انقلاب را مشاهده می کنید.
رای توماج صالحی صادر شده، اما هنوز به ما ابلاغ نشده است title
وکیل توماج صالحی گفت: رای صادر شده، اما هیچ اطلاعی از جزئیات حکم صادره نداریم و منتظر ابلاغ حکم هستیم تا اطلاع‌رسانی صورت گیرد.
برگزیده
رئیسی: ایران به‌دنبال گسترش روابط کشور‌های همسو و مستقل است title
رئیس جمهور پس از بازگشت از پاکستان و سریلانکا گفت: این سفر از قبل برنامه‌ریزی شده بود، اما انجام آن در این مقطع نشان دهنده اقتدار، عزت و عزم جمهوری اسلامی برای توسعه روابط با همسایگان و کشور‌های همسو و مستقل بود.
رهبر انقلاب: ملت ایران استحکام خود را باید در کار و عمل و اتحاد ملی نشان دهد title
رهبر معظم انقلاب در دیدار هزاران نفر از کارگران سراسر کشور بیان کردند: ملت ایران ایستاده و محکم است و این استحکام را در عمل باید نشان بدهیم؛ اگر این شد آن وقت سختی‌ها و گرفتاری‌ها هم در دل خود گشایش به ما ارائه خواهند داد.
طرح بزرگ برق آبی «اومااویا» در سفر رئیسی به سریلانکا افتتاح شد title
طرح بزرگ برق آبی اومااویا در سفر رئیس جمهور به سریلانکا افتتاح شد.
صهیونیست‌ها دست از پا خطا کنند وضعیت متفاوت خواهد بود title
رئیس‌جمهور گفت: اگر رژیم صهیونیستی بار دیگر دست از پا خطا کند و تعرضی به خاک مقدس ایران کند، وضعیت متفاوت خواهد بود و معلوم نیست دیگر چیزی از این رژیم باقی بماند.
تقویت همکاری‌های قوای مسلح ایران و پاکستان عامل صلح و ثبات است title
فرمانده ارتش پاکستان در حاشیه سفر رسمی رئیس جمهوری اسلامی ایران به این کشور به دیدار آیت الله رئیسی رفت.