کد خبر: ۴۰۸۵۷
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۱

تفتیان: المپیکی شدنم قطعی است

دونده سرعتی ایران گفت: در حال حاضر رنکینگ جهانی من ۲۵ است و دوومیدانی‌کاران تا رده ۵۶ جهان می‌توانند به المپیک بروند و به همین دلیل المپیکی شدنم قطعی است.

مخاطب24:حسن تفتیان روز جمعه در گفتگو با ایرنا درباره شرایط تمرینات خود اظهار کرد: اعتراضی که داشتم صرفا به تغییرات در دوران یکساله فدراسیون دوومیدانی بود. به واسطه اینکه ما چهار مدیر در فدراسیون عوض کردیم از هاشم صیامی تا افشین داوری، مهدی مبینی و الان حسین مطیعی در این یکسال عنوان ریاست و سرپرست دوومیدانی را برعهده داشتند. در دو ماه آینده هم رئیس جدید خواهد آمد. این تغییرات مدیریت سبب شد تا ما سردرگم باشیم، زیرا کار‌ها به صورت برنامه‌ریزی شده انجام نمی‌شد و برنامه‌ریزی اردو‌ها و مربیان ما را مختل کرده بود.

وی افزود: خیلی خوشحالم که با آمدن مطیعی و پژمان معتمدی به عنوان سرپرست و دبیرکل فدراسیون، وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک نگاه ویژه‌ای به دوومیدانی داشتند. توجه ویژه‌ای به ما شد و بسیار سریع موضوعات از طرف این عزیزان پیگیری شد.

دونده سرعتی ایران گفت: جا دارد تشکر کنم که این اتفاق به بهترین شکل در کوتاه‌ترین زمان ممکن افتاد. ماحصل آن، حضور ملی‌پوشان در فدراسیون دوومیدانی برای عقد قرارداد بود و ما خوشحال شدیم که همه برنامه‌ها و درخواست‌های ما برای کسب سهمیه و حضور موفق در المپیک از سمت فدراسیون تدارک دیده و تعهدات دوطرف مشخص شد. از الان با خیال راحت به تمرینات می‌پردازم و برای کسب رنکینگ تلاش می‌کنم.

دونده المپیکی ایران عنوان کرد: جمعه این هفته در تور جهانی سطح برنز دوبی شرکت می‌کنم. رقبای کشور‌های مختلف در آن شرکت می‌کنند. بعد از آن اردوی فرانسه را آغاز می‌کنم. در آن اردو هم مسابقات تدارکاتی و تور‌های جهانی برگزار می‌شود که همه این رقابت‌ها برای افزایش رنکینگ جهانی و سهمیه المپیک امتیاز دارد.

وی ادامه داد: بعد از آن در تور جهانی قزاقستان شرکت می‌کنم و به واسطه علاقه‌ای که دارم و امتیازی که مسابقات قهرمانی کشور ایران دارد دوست دارم تا در مسابقات داخلی خودمان هم شرکت کنم. قرارداد ما با فدراسیون دوومیدانی تا دهم تیرماه است و بعد از آن کسب سهمیه‌ها مشخص می‌شود و برای حضور در المپیک باید خود را آماده کنیم.

تفتیان با اشاره به اینکه مربی جامائیکایی او در دنیا بسیار مطرح است، خاطرنشان کرد: وی شاگردان مطرحی در دنیا دارد و یکسالی که در جامائیکا بودم با هزینه شخصی خودم در آنجا تمرین کردم و همکاری خود را با او ادامه دادم. فدراسیون تمام هزینه‌های هر ملی پوش از مربی گرفته تا اردو و اعزام‌ها را پرداخت می‌کند.

وی افزود: الان رنکینگ جهانی من ۲۵ است و تا دوومیدانی‌کاران تا رده ۵۶ جهان می‌توانند به المپیک بروند. المپیکی شدنم قطعی است و خداراشکر می‌کنم که سومین حضورم را در المپیک دارم و تمام تلاشم را می‌کنم در المپیک موفق باشم.

برچسب ها: حسن تفتیان
آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
تصویری از بازیگر لیسانسه‌ها در آمریکا title
تصاویری از تغییر چهره و تیپ بهنام تشکر بازیگر نقش «فرید» در سریال لیسانسه‌ها را بعد ۸ سال و در آمریکا خواهید دید.
مالک تلگرام با این خبر دل همستر باز‌ها را شاد کرد title
به زودی، تیم همستر توکن خود را بر روی TON عرضه خواهد کرد و مزایای بلاکچین را به صد‌ها میلیون نفر معرفی می‌کند.
چند عکس جدید از سریال سلمان فارسی title
سریال «سلمان فارسی» این روز‌ها در شاهرود به فیلمبرداری خودشان ادامه می‌دهند و تا پایان شهریورماه به شهرک غزالی برخواهند گشت.
دردسر جدید رونالدو در یورو ۲۰۲۴ title
کریستیانو رونالدو به تبلیغات غیررسمی یک برند در جریان دیدار تیم ‏ملی پرتغال با اسلوونی متهم شده و ممکن است از طرف یوفا ‏مجازات شود. ‏
حرف‌های تند و طوفانی علیرضا بیرانوند title
با اظهاراتی جنجالی در مورد جدایی از پرسپولیس صحبت کرد.
نابغه‌های بازاریابی یا طنزپرداز؟ title
«همستر کامبت» یک بازی تلگرامی ساده نیست بلکه یک محصول دیجیتالی است که با کلیک‌های بی‌وقفه کاربرانی که در سودای کسب درآمد هستند، کار می‌کند.
ساعت 450 میلیون تومانی نیما شعبان نژاد title
عکسی از نیما شعبان نژاد با ساعت 450 میلیون تومانی منتشر شد.
برگزیده
پورمحمدی در کجا رای داد؟ title
محمدباقر قالیباف، محسنی اژه ای، محمود واعظی و همسرش، حسین دهقان و آملی لاریجانی در انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم شرکت کردند.
رهبر انقلاب: مردم عزیزمان امروز بهترین را انتخاب کنند title
رهبر انقلاب گفتند: ان‌شاءالله مردم عزیزمان موفق شوند رای بدهند و بهترین را انتخاب کنند.
در آخرین مناظره کاندیداهای ریاست جمهوری چه گذشت؟ title
شش نامزد انتخابات ریاست جمهوری، پنجمین مناظره انتخاباتی را با موضوع «کارآمدسازی دولت»، در استودیو ۱۱ صداوسیما برگزار کردند.
پویش یک دقیقه برای ایران با معصومه ابتکار title
فرصتی بی نظیر برای مردم ایران پیش آمده است که در یک انتخابات رقابتی و آزاد و سالم شرکت کنند.
زهرا پزشکیان در رابطه با پدر چه گفت؟ title
صحبت‌های زهرا پزشکیان دختر مسعود پزشکیان نامزد ریاست جمهوری را ببینید.
دیدار پزشکیان با سیدحسن خمینی title
مسعود پزشکیان به دیدار آیت‌الله سیدحسن خمینی، نوه بنیان‌گذار فقید جمهوری اسلامی رفت.