کد خبر: ۳۹۲۹
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۰
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از جانباختن یک تن در حریق مسافرخانه میدان راه آهن خبر داد.

به گزارش سرویس اجتماعی مخاطب ۲۴ به نقل از ایسنا،  درباره حادثه آتش سوزی در یک مسافرخانه در میدان راه آهن تهران گفت: ساعت ٨:۵۵ روز جاری یک مورد حادثه آتش سوزی در یک ساختمان اقامتی-تجمعی در خیابان شوش غربی، نزدیک میدان راه آهن به سامانه ١٢۵ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اطلاع داده شد که پنج ایستگاه آتش نشانی به همراه چندین دستگاه نردبان هیدرولیکی، خودرو حامل تجهیزات تنفسی و تانکر آب به محل اعزام شدند.

کشته شدن مرد ۵۰ ساله در مسافرخانه راه آهن
وی ادامه داد: عوامل شهرداری، اورژانس و پلیس راهور نیز در محل حضور داشتند و آتش نشانان نیز در حداقل زمان به محل رسیدند. حادثه در یک مسافر خانه که یک طبقه همکف و دو طبقه دیگر نیز داشت رخ داده بود. به گفته مالکان ساختمان حدود ۵٠ یا ۶٠ اتاق داشت که در طبقات بالا حدود ١۵ اتاق کاملا شعله ور بود. آتش به سقف‌های شیروانی بالای ساختمان سرایت کرده و از پنجره‌ها نیز به بیرون می‌زد. حدود ٣٠ نفر در محل حضور داشتند.


ملکی با اشاره به شدت بالای حرارت گفت: بخش زیادی از دیوار و راه پله‌ها تخریب شده بود، با این وجود آتش نشانان به سختی عملیات را آغاز کردند و در حرارت زیاد از طریق نردبان و نفوذ به ساختمان آتش را تحت کنترل خود درآوردند. آتش نشانان چندین نفر را نیز از طریق نردبان هیدرولیکی و برخی از طریق راه پله‌ها از محل خارج کردند. بیش از ٢٠ نفر به سلامت از محل خارج شدند.

وی افزود: متاسفانه یک نفر که در همان لحظات اولیه در دود و شعله گرفتار شده بود جان خود را از دست داده است. او مردی تقریبا ۵٠ ساله بود. یک نفر نیز دچار سوختگی شدید شده بود که او نیز به مراکز درمانی منتقل شد.

ملکی اظهار کرد: آتش خاموش شده و نیرو‌ها در حال لکه گیری محل هستند.

 
آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
درخواست هادی چوپان برای عفو و بخشش توماج صالحی title
هادی چوپان قهرمان بدنسازی خواستار عفو و بخشش برای توماج صالحی شد.
آخرین خبر از وضعیت ترانه علیدوستی از زبان وکیلش title
وکیل ترانه علیدوستی از آخرین وضعیت بیماری ترانه علیدوستی نوشت.
دومین اختلال روانی درمیان ایرانیان چیست؟ title
بیماری افسردگی به تنهایی دومین رتبه را در بار بیماری‌های بعد از بیماری‌های اسکلتی عضلانی در کشور دارد و وقتی بار بیماری افسردگی با اختلالات اضطرابی که در رتبه ششم بار بیماری‌های کشور است، جمع شود؛ این دو بیماری در مجموع بار بیماری‌های روانی را در کشور به خود اختصاص می‌دهند که این موضوع نیاز به یک تمرکز ویژه دارد.
شب اول قبرِ کسانی که دفن نمی‌شوند چگونه است؟ title
آیا افرادی که بعد از چند روز از فوت شدنشان دفن می‌شوند و یا اصلا دفن نمی‌شوند و مثلا در دریا رها می‌شوند و یا شکار حیوانات درنده می‌شوند هم شب اول قبر را خواهند داشت؟
زهره حمیدی: بعد از ابتلا به سرطان انسان دیگری شدم title
زهره حمیدی با اشاره به وضعیت سلامتی خود بعد از ابتلا به سرطان بیان کرد که این روز‌ها حال خوبی دارد و چند جلسه شیمی درمانی انجام داده است.
اینترنت در روز‌های کنکور قطع می‌شود؟ title
رییس سازمان سنجش آموزش کشور با تاکید بر اینکه اینترنت در هیچ کدام از حوزه‌های امتحانی نوبت اول کنکور قطع نمی‌شود، گفت: دستگاه‌های اجرایی، انتظامی، امنیتی و قضایی به صورت فعال برای برگزاری آزمون سراسری در امنیت و سلامت کامل در حال فعالیت هستند.
کشف یک باکتری جهش‌یافته و خطرناک در فضا title
ناسا از کشف ۱۳ سویه از یک باکتری جهش‌یافته در «ایستگاه فضایی بین‌المللی» خبر داد که عامل عفونت خونی فضانوردان است.
برگزیده
رئیسی: ایران به‌دنبال گسترش روابط کشور‌های همسو و مستقل است title
رئیس جمهور پس از بازگشت از پاکستان و سریلانکا گفت: این سفر از قبل برنامه‌ریزی شده بود، اما انجام آن در این مقطع نشان دهنده اقتدار، عزت و عزم جمهوری اسلامی برای توسعه روابط با همسایگان و کشور‌های همسو و مستقل بود.
رهبر انقلاب: ملت ایران استحکام خود را باید در کار و عمل و اتحاد ملی نشان دهد title
رهبر معظم انقلاب در دیدار هزاران نفر از کارگران سراسر کشور بیان کردند: ملت ایران ایستاده و محکم است و این استحکام را در عمل باید نشان بدهیم؛ اگر این شد آن وقت سختی‌ها و گرفتاری‌ها هم در دل خود گشایش به ما ارائه خواهند داد.
طرح بزرگ برق آبی «اومااویا» در سفر رئیسی به سریلانکا افتتاح شد title
طرح بزرگ برق آبی اومااویا در سفر رئیس جمهور به سریلانکا افتتاح شد.
صهیونیست‌ها دست از پا خطا کنند وضعیت متفاوت خواهد بود title
رئیس‌جمهور گفت: اگر رژیم صهیونیستی بار دیگر دست از پا خطا کند و تعرضی به خاک مقدس ایران کند، وضعیت متفاوت خواهد بود و معلوم نیست دیگر چیزی از این رژیم باقی بماند.
تقویت همکاری‌های قوای مسلح ایران و پاکستان عامل صلح و ثبات است title
فرمانده ارتش پاکستان در حاشیه سفر رسمی رئیس جمهوری اسلامی ایران به این کشور به دیدار آیت الله رئیسی رفت.