کد خبر: ۳۸۰۹۴
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۸
اولین جلسه شورای سیاست‌گذاری حزب ندای ایرانیان برگزار شده و در آن بر نقش کشور‌های غربی - عربی حامی رژیم اشغالگر قدس که ادعای دفاع از حقوق بشر دارند، تأکید و اعلام شد که این کشور‌ها در قبال تاریخ رو سیاه خواهند بود.

مخاطب ۲۴- اولین جلسه شورای سیاست‌گذاری حزب ندای ایرانیان در سال ١۴٠٣ به ریاست معاون سیاسی حزب ندای ایرانیان و با حضور سید شهاب‌الدین طباطبایی، دبیر کل و مجید فراهانی، رئیس شورای مرکزی و اعضای شورای سیاست‌گذاری برگزار شد.
مرور اخبار مهم هفته گذشته و بحث و بررسی پیرامون «نوسازی تشکیلاتی و انتخاب اولویت‌های فعالیت حزبی در سال ١۴٠٣»، «هشتمین کنگره سراسری ندای ایرانیان»، «وضعیت اقتصادی کشور و الزامات تحقق شعار جهش تولید با مشارکت مردم» و «جنایت جنگی رژیم صهیونیستی در غزه» از جمله موضوعات مطرح‌شده در جلسه شورای سیاست‌گذاری بود.

بیشتر بخوانید

در ابتدای این جلسه، «نوسازی تشکیلاتی و انتخاب اولویت‌های فعالیت حزبی در سال ١۴٠٣» و برگزاری «هشتمین کنگره سراسری ندای ایرانیان» مورد بحث و بررسی قرار گرفت و اعضای شورای سیاست‌گذاری حزب ندای ایرانیان، به ارائه پیشنهاد‌های خود پرداختند.
«ارزیابی عملکرد حزب در سال گذشته»، «بررسی ساختار فعلی حزب و ارائه پیشنهاد‌ها برای چابک‌سازی و کارآمدتر کردن آن»، «استفاده از ظرفیت‌های جدید و نوین در تشکیلات حزب»، «افزایش حضور نیرو‌های جدیدِ حزب در سطوح مختلف تشکیلاتی»، «افزایش تعامل با تشکل‌های مدنی و صنفی» و «پیشنهاد اعضا در خصوص مهم‌ترین اولویت‌های فعالیت حزبی در سال ۱۴۰۳» از مهم‌ترین محور‌های بحث شده در این بخش بود.
بررسی «وضعیت اقتصادی کشور و الزامات تحقق شعار جهش تولید با مشارکت مردم» از دیگر مباحث این جلسه بود. به باور حزب ندای ایرانیان، انتظار مردم از دولت سیزدهم این است که با اتکا به برنامه‌ای مدون و کارآمد، گام‌های عملی برای بهبود شرایط اقتصادی و معیشتی مردم بردارد.
در پایان این جلسه، موضوع «جنایت جنگی رژیم صهیونیستی در غزه» توسط اعضای شورای سیاست‌گذاری موردبررسی قرار گرفت.
اعضای شورا ضمن محکومیت شدید این جنایت، خواستار ورود مجامع بین‌المللی برای جلوگیری از ادامه جنایات رژیم صهیونیستی، برقراری صلح و استیفای حقوق حقه ملت مظلوم فلسطین شدند.
همچنین در این جلسه، بر نقش کشور‌های غربی - عربی حامی رژیم اشغالگر قدس که ادعای دفاع از حقوق بشر دارند، تأکید شد و اعلام شد که این کشور‌ها در قبال تاریخ رو سیاه خواهند بود.

برچسب ها: حزب
آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
داریوش کاردان: تلویزیون نمی‌بینم، رادیو هم گوش نمی‌دهم title
داریوش کاردان: به همین منظور هم از سال‌ها پیش و به طور ضمنی چندین بار اخطار دادم که این فاصله بین یک طنز فاخر با سطح سلیقه مردم در حال افزایش است و طنز ما روزی به جایی خواهد رسید که اول کوچه بازاری و بعد هم مبتذل شود. من اصلا این فضا را بلد نیستم، نه این که بگویم بد است، شاید هم این طنز‌ها لازم باشد، اما من بلد نیستم. اگر هم بلد باشم حاضر نیستم وارد این فضا شوم
حضور بیش از ۴۰ میلیون نفر ایرانی در اینستا! title
گزارش‌های غیررسمی می‌گویند بیش از ۴۰ میلیون ایرانی کاربر اینستاگرام هستند و این شبکه، پرمخاطب‌ترین شبکه اجتماعی در ایران است.
سازمان هواپیمایی کشوری: در ایران جت شخصی نداریم title
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: به طور کلی ما در ایران جت شخصی نداریم. در زمینه نخریدن جت شخصی، تقریبا کسی را نداریم که خریده باشد.
رابطه جنسی بعد از گذشت هفته ها توسط پزشک قابل‌تشخیص است title
با پیشرفت علم پزشکی، امکان اثبات رابطه جنسی به‌راحتی فراهم شده است و باتوجه‌به بروز روابط خارج از هنجار‌ها و قوانین جامعه و همچنین رخداد تجاوز و خشونت، لازم است بتوانیم با استفاده از روش‌های علمی و مستند، اثبات رابطه جنسی را از طریق پزشکان قانونی به انجام برسانیم و به کمک آن، متجاوزان و آن‌هایی که از هنجار‌ها خارج می‌شوند را مجازات کنیم.
عاشقانه‌ای از مدرس title
قاب عاشقانه امیرحسین مدرس و همسرش
رسمی؛ تغییر نام استقلال به استقلال خلیج فارس title
مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس از تغییر نام تیم استقلال به استقلال خلیج فارس خبر داد.
خواص شگفت‌انگیز پوست موز title
همه ما از خاصیت میوه‌ها و سبزیجات برای جسم و جان آگاه هستیم. اما آیا می‌دانستید پوست میوه‌ها و سبزیجات حتی از گوشت آن‌ها سالم ترند. پوست موز نیز دارای خاصیت بسیار برای سلامت بدن و پوست است.
برگزیده
سازمان هواپیمایی کشوری: در ایران جت شخصی نداریم title
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: به طور کلی ما در ایران جت شخصی نداریم. در زمینه نخریدن جت شخصی، تقریبا کسی را نداریم که خریده باشد.
پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا title
رئیس جمهور در پیامی با تبریک قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در آسیا تصریح کرد: از یکایک اعضای تیم ملی، مربیان، کادر فنی و سایر تلاشگران حوزه ورزش کشور برای کسب این عنوان ارزشمند، قدردانی می­‌نمایم.
صهیونیست‌ها دست از پا خطا کنند وضعیت متفاوت خواهد بود title
رئیس‌جمهور گفت: اگر رژیم صهیونیستی بار دیگر دست از پا خطا کند و تعرضی به خاک مقدس ایران کند، وضعیت متفاوت خواهد بود و معلوم نیست دیگر چیزی از این رژیم باقی بماند.
تقویت همکاری‌های قوای مسلح ایران و پاکستان عامل صلح و ثبات است title
فرمانده ارتش پاکستان در حاشیه سفر رسمی رئیس جمهوری اسلامی ایران به این کشور به دیدار آیت الله رئیسی رفت.