کد خبر: ۳۷۷۸۶
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۴

دوربین‌های نظارتی بهشت زهرای تهران افزایش می‌یابد

مدیرعامل سازمان بهشت زهرا (س) از افزایش تعداد دوربین‌های نظارتی در این مجموعه خبر داد.
دوربین‌های نظارتی بهشت زهرای تهران افزایش می‌یابد

مخاطب۲۴_ جواد تاجیک، مدیرعامل سازمان بهشت زهرای شهرداری تهران درباره آخرین برنامه‌ها برای احداث آرامستان‌های جدید در پایتخت گفت: ما برای سال جاری پیش‌بینی کردیم حداقل یک نقطه و سعی می‌کنیم تا دو نقطه از نقاطی که حاِئز شرایط انحصار هستند را مورد تملک قرار دهیم و آماده سازی آن‌را به منظور ایجاد آرامستان جدید پایتخت انجام دهیم.

وی همچنین با پرداختن به بودجه در نظر‌گرفته‌شده توسط شورای اسلامی شهر تهران برای این سازمان در سال جاری نیز اظهار داشت: این بودجه برای آماده‌سازی اولیه مثل دیوارکشی و ایجاد زیرساخت‌های اولیه، یک آرامستان می‌تواند جوابگو باشد.

تاجیک با اشاره به افزایش تعداد دوربین‌ها در سازمان بهشت زهرا (س) تصریح کرد: دوربین‌های نظارتی در سازمان بهشت زهرا در حال افزایش است؛ از جمله دوربین‌هایی که تعداد ماشین‌ها و پلاک‌ها را ثبت می‌کند و همچنین دوربین‌هایی که در قطعات عمومی و گلزار شهدا فعال هستند.

براساس گزارش پایگاه خبری شهر، مدیرعامل سازمان بهشت زهرا پیش از این درباره احداث آرامستان‌های جدید در پایتخت گفته بود که «به دلیل گسترش شهر و مسائل دیگری همچون در نظر گرفتن پدافند غیرعامل و ملاحظات شرایط بحران باید آرامستان‌های ما در جغرافیای شهر توزیع شود. این در حالی است که ما ظرفیت عبور از بحران را از حالت عادی جدا کرده‌ایم و ۵۰ هزار قبر برای زمان بحران پیش‌بینی شده است، ولی این قبور نیز به صورت متمرکز در بهشت زهرا قرار گرفته است. این در حالی است که در مدیریت بحران، تهران را به پنج پهنه تقسیم کرده‌اند که نیاز است متناسب با آن توزیع آرامستان در شهر صورت بگیرد.»

تاجیک همچنین درباره امکان توسعه بهشت زهرا (س) در محل فعلی آن نیز تاکید کرده بود که «امکان توسعه بهشت زهرا وجود ندارد، چرا که پیرامون آن ساختمان‌های مسکونی قرار گرفته است و اگر حداقل فضا‌هایی هم وجود داشته باشد، با توجه به شرایط ترافیکی تصمیمی برای توسعه آن در این محدوده نداریم؛ لذا بهتر است به فکر آرامستان جدید باشیم، تدبیری که اگر ۲۰ سال پیش انجام می‌شد، امروز با چنین بحرانی مواجه نمی‌شدیم.»

برچسب ها: بهشت زهرا
آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
صفحه خبر بالای تصاویر
اخبار داغ
هوش مصنوعی منجر به قتل شد هوش مصنوعی منجر به قتل شد
یک زن اهل فلوریدا از استارت‌آپ چت بات هوش مصنوعی «کاراکتر» (Character.AI) شکایت کرده و آن را به دلیل خودکشی پسر ۱۴ ساله‌اش در ماه فوریه متهم کرده است و می‌گوید که او به خدمات این شرکت معتاد شده و عمیقا به چت‌باتی که این شرکت ساخته وابسته شده بود.
اندروید ۱۵ با ۱۲ قابلیت شگفت انگیز اندروید ۱۵ با ۱۲ قابلیت شگفت انگیز
اندروید ۱۵ از راه رسیده و کاربران می‌توانند از قابلیت‌های جذاب و هیجان انگیز آن نهایت استفاده را ببرند. با ۱۲ ویژگی جدید اندروید ۱۵ آشنا شوید.
سلامت خود را با خوردن برنج سفید به خطر نیندازید سلامت خود را با خوردن برنج سفید به خطر نیندازید
امروزه افراد در اغلب وعده‌های غذایی خود از برنج استفاده می‌کنند، بنابراین بهتر است بدانید که زیاده روی در مصرف برنج عوارض جدی را برای بدن به همراه دارد.
طلا و گنج‌هایی که در اعماق آب‌ها زندانی شده اند طلا و گنج‌هایی که در اعماق آب‌ها زندانی شده اند
برآورد می‌شود که حدود ۲۱ میلیارد دلار ارزش گنجینه‌های باستانی در گور‌های زیرآبی ۳کشتی غرق‌شده ارزشمند جهان پنهان شده باشد.
چوبه اعدام خراب و رهایی قاتل از اعدام چوبه اعدام خراب و رهایی قاتل از اعدام
طناب دار بر گردن قاتل بسته شد و همه چیز برای اجرای حکم آماده بود، اما وقتی ولی دم اهرم اجرای حکم را کشید، اهرم کار نکرد و از سویی مرد محکوم به قصاص بیهوش شد تا اجرای حکم متوقف شود. این صحنه نادر و عجیبی بود که مدتی قبل در زندان فریدون‌شهر اتفاق افتاد تا در نهایت یک پرونده قتل با بخشش اولیای دم  به صورتی دیگر بسته شود.
سوپراستار سینمای ایران و همسر جوانش سوپراستار سینمای ایران و همسر جوانش
شهاب حسینی و همسرش در افتتاحیه یک نمایشگاه حضور یافتند.
سنگین‌ترین و سبک‌ترین نوزاد ایران که امروز به دنیا آمدند چندکیلو هستند؟ سنگین‌ترین و سبک‌ترین نوزاد ایران که امروز به دنیا آمدند چندکیلو هستند؟
رئیس بیمارستان بعثت سنندج از تولد نوزاد ۵ کیلو و ۵۰۰ گرمی در این بیمارستان خبر داد.
برگزیده
بخشنامه عارف معاون اول رئیس‌جمهور درباره اطلاع‌رسانی در دولت بخشنامه عارف معاون اول رئیس‌جمهور درباره اطلاع‌رسانی در دولت
بخشنامه مذکور در تاریخ ۱۰ مهرماه ۱۴۰۳ ازسوی محمدرضا عارف، معاون اول رئیس جمهوری به تمامی دستگاه‌های اجرایی ذیل دولت ابلاغ شده و لازم الاجراست
تدابیر امنیتی شدید در آستانه افتتاحیه تدابیر امنیتی شدید در آستانه افتتاحیه
نیرو‌های امنیتی بسیار زیادی در اطراف محل برگزاری مراسم افتتاحیه بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس حضور دارند
المپیکی ۱۵ ساله ایران با اسلحه ۲۰ هزار یورویی در جستجوی طلا المپیکی ۱۵ ساله ایران با اسلحه ۲۰ هزار یورویی در جستجوی طلا
کوچکترین عضو کاروان ایران در المپیک ۲۰۲۴ پاریس می‌گوید همه تلاشش را می‌کند تا مدال طلای المپیک را بر گردن آویزد
صفحه خبر بالای تصاویر