کد خبر: ۳۷۷۳۴
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۷
شاهدان جنایات صهیونیست‌ها در بیمارستان الشفاء و اطراف آن می‌گویند فجایعی که اشغالگران در اینجا انجام دادند غیرقابل تصور بوده و نیرو‌های دشمن بعد از رها کردن سگ‌های وحشی به سمت غیرنظامیان، مردان را کشتند و به زنان تجاوز و آن‌ها را مجبور به فرار کردند

مخاطب۲۴_ بعد از جنایت هولناکی که اشغالگران صهیونیست در مجتمع پزشکی الشفاء در غرب شهر غزه انجام داده و شماری از زنان بی‌دفاع فلسطینی از جمله چند زن باردار را بعد از تجاوز به آن‌ها به شهادت رساندند، اخبار تجاوزات وحشیانه ارتش اشغالگر در این بیمارستان تبدیل به تیتر اصلی اخبار جنگ غزه شده و همچنان اطلاعات جدیدی درباره جنایات مستمری که صهیونیست‌ها در این بیمارستان انجام می‌دهند منتشر می‌گردد.

درد و ظلمی که کوه‌ها هم طاقت آن را ندارند

«درد و ظلمی که کوه‌ها هم طاقت آن را ندارند»، این جمله‌ای است که بازماندگان جنایات نازی‌های صهیونیست در مجتمع پزشکی الشفاء می‌گویند.

روایت‌هایی که بازماندگان این جنایات، از جمله آوارگان و خبرنگاران و ... از وحشی‌گری نظامیان صهیونیست در بیمارستان الشفاء ارائه می‌دهند، حاوی چیز‌هایی است که حتی به ذهن بشر هم نمی‌رسد؛ آن هم در روزگاری که جامعه جهانی مدعی دموکراسی و دفاع از حقوق بشر و فرهنگ و تمدن است.

بیشتر بخوانید

کشتار، شکنجه، استفاده از غیرنظامیان به عنوان سپر انسانی، آزار و اذیت و قتل عام کودکان و در نهایت تجاوز به زنان باردار مقابل چشمان خانواده و همسران آن‌ها جنایات فجیعی است که صهیونیست‌های وحشی در برابر چشم جهانیان انجام می‌دهند؛ بدون اینکه جامعه بین‌المللی اقدامی برای ایستادن در برابر این نازی‌های افسارگسیخته انجام دهد.

اشغالگران سگ‌های وحشی را به روی غیرنظامیان انداختند

یکی از زنان فلسطینی در شهر غزه که شاهد جنایات صهیونیست‌های فاشیست علیه غیرنظامیان در شهر غزه و مشخصا بیمارستان الشفاء و اطراف آن بود و با پای پیاده به همراه فرزندانش به سمت در شرح جنایات نیرو‌های دشمن می‌گوید: نظامیان دشمن سگ‌های وحشی را رها کردند تا به غیرنظامیان حمله کنند و مردان را کشتند و زنان را مجبور به فرار کردند.

وی ادامه داد: نیرو‌های ارتش دشمن با حمله به مناطق مجاور بیمارستان الشفاء مردان را کشتند و زنان را مجبور کردند به سمت جنوب غزه آواره شوند. ما نشسته بودیم و ناگهان دیدیم نظامیان دشمن با تانک وارد شدند و ما را از خانه‌ها بیرون کشیدند و سگ‌های وحشی خود را رها کردند تا به ما حمله کنند. آن‌ها پدربزرگ همسرم و عمویم را مقابل چشمان ما کشتند.

این زن فلسطینی در ادامه روایت خود از جنایات اشغالگران گفت که خیابان‌های اطراف بیمارستان الشفاء مملو از اجساد قربانیانی است که توسط ارتش اسرائیل در حمله به اطراف بیمارستان کشته شده‌اند. من به همراه فرزندانم با پای پیاده مسافت بسیار طولانی را طی کردیم تا به جنوب نوار غزه برسیم.
در کلیپی که از این زن فلسطینی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده، نشانه‌های ترس و خستگی در صورت او کاملا روشن است و او درحالی که دختر شیرخوارش را در آغوش گرفته و دو فرزند کوچکش کنار او راه می‌رفتند بسیار وحشت زده بود.

سازمان ملل و جهان عرب کجاست؟

او می‌گوید جنایاتی که اشغالگران در بیمارستان الشفاء و اطراف آن انجام دادند غیرقابل تصور است و مردم غزه فکر می‌کنند مگر چه گناهی کرده‌اند که باید این مصیبت‌های فجیع به سرشان بیاید.

این زن بی‌دفاع فلسطینی در ادامه صحبت‌های خود گفت که بی‌تفاوتی جهان عرب و سازمان ملل به فجایعی که مردم فلسطین با آن مواجهند بسیار عجیب و وحشتناک است.

همچنین دیگر شاهدان عینی جنایات صهیونیست‌ها در بیمارستان الشفاء اعلام کردند که میزان جنایات و ویرانی‌هایی که صهیونیست‌ها در این بیمارستان و اطراف آن به جا گذاشته‌اند بی‌سابقه است و علاوه بر قتل عام صد‌ها نفر در داخل مجتمع الشفاء و تجاوز به زنان بی‌دفاع و ...، صهیونیست‌ها اغلب منازل اطراف این بیمارستان را به آتش کشیدند و غارت کردند. نیرو‌های اشغالگر از ماده‌ای بسیار قابل اشتعال استفاده می‌کنند که می‌تواند خانه‌ها را تنها در پنج دقیقه بسوزاند.

این شاهدان توضیح دادند که نیرو‌های اشغالگر از هیچ اقدام وحشیانه‌ای در بیمارستان الشفاء و محیط اطراف آن دریغ نکردند و این بیمارستان تبدیل به ویرانه شده است.

آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
حراج ساعت طلایی ثروتمندترین مسافر تایتانیک title
یک ساعت جیبی طلایی که از جیب‌های جسد جان جیکوب آستور، یکی از ثروتمندترین مسافران کشتی تایتانیک پیدا شده بود، روز شنبه به حراج گذاشته می‌شود.
قاتل مجنون چرا باید آزد باشد؟ title
سوابق مرد معتادی که بعد از ارتکاب به قتل، از سوی کارشناسان پزشکی قانونی مجنون تشخیص داده شد، نشان می‌دهد وی سه سال قبل نیز پدرش را کشته بود.
حمید رسایی لیست درخواست هایش را از مجلس مطرح کرد! title
حمید رسایی، منتخب مجلس دوازدهم گفت: هیات رییسه، هر کس که باشد، موظف است امکانات ابتدایی برای منتخبان که از شهرستان‌ها به تهران می‌آیند را فراهم کند.
ساخت الماس در کمتر از ۳ ساعت شدند title
دانشمندان کشور کره جنوبی در عرض ۱۵۰ دقیقه موفق به ساخت الماس با استفاده از مخلوط فلزات مایع تحت فشار یک اتمسفر شدند.
ماجرای مسلمان شدن مورایس چیست؟ title
خبر گرویدن ژوزه مورایس به دین اسلام و ازدواج قریب الوقوع او با یک دختر ایرانی، یکی از پر سر و صداترین اخبار فوتبال ایران در ۲۴ ساعت گذشته بود.
مرد نقاش رنگ مرگ به زندگی خانواده زد! title
اواخر فروردین امسال، مرگ زن جوانی در بیمارستان سوانح و سوختگی به تیم جنایی اعلام شد.
استاد سارا هم وارد دنیای بدون کیش و مات مد شد! title
سارا خادم الشریعه شطرنج باز ایرانی است. سارا خادم الشریعه از ۸ سالگی شطرنج را شروع کرده. سارا خادم الشریعه در سال ۱۳۹۴ قهرمان شطرنج زنان شد. سارا خادم الشریعه به اسپانیا پناهده شده است. حالا عکس سارا خادم الشریعه روی یک جلد مجله مد ثبت شده است.
برگزیده
رهبر انقلاب: ملت ایران استحکام خود را باید در کار و عمل و اتحاد ملی نشان دهد title
رهبر معظم انقلاب در دیدار هزاران نفر از کارگران سراسر کشور بیان کردند: ملت ایران ایستاده و محکم است و این استحکام را در عمل باید نشان بدهیم؛ اگر این شد آن وقت سختی‌ها و گرفتاری‌ها هم در دل خود گشایش به ما ارائه خواهند داد.
صهیونیست‌ها دست از پا خطا کنند وضعیت متفاوت خواهد بود title
رئیس‌جمهور گفت: اگر رژیم صهیونیستی بار دیگر دست از پا خطا کند و تعرضی به خاک مقدس ایران کند، وضعیت متفاوت خواهد بود و معلوم نیست دیگر چیزی از این رژیم باقی بماند.
تقویت همکاری‌های قوای مسلح ایران و پاکستان عامل صلح و ثبات است title
فرمانده ارتش پاکستان در حاشیه سفر رسمی رئیس جمهوری اسلامی ایران به این کشور به دیدار آیت الله رئیسی رفت.