کد خبر: ۳۷۴۳
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۷
رئیس صنف جایگاهداران کشور گفت که دستگاه‌های کارتخوان هوشمند سوخت منصوبه در جایگاه‌ها مستهلک شده اند و تجهیزات جدید در راه است.

به گزارش سرویس اجتماعی مخاطب ۲۴ به نقل از ایسنا، اسدالله قلیزاده درباره آخرین وضعیت نوسازی جایگاه ها، اظهار کرد: از دو سال قبل که با خرابی‌های مکرر تجهیزات سامانه هوشمند سوخت مواجه شدیم، همگان به دنبال ایجاد تغییرات و نوسازی این سیستم بودند، ولی متاسفانه تاخیر‌هایی اتفاق افتاد که منجر به زیان جایگاهداران شده و مردم هم از روال فعلی ناراضی هستند.


دستگاه‌های هوشمند سوخت در پمپ بنزین نصب می‌شوند
وی ادامه داد: ما علی رغم اینکه مسئولیتی در مورد تجهیرات و نوسازی نداریم، برای کمک عملیاتی به دولت و مسئولین نفتی فراخوانی صادر کردیم و خوشبختانه چهار بانک اعلام آمادگی رسمی کردند که به صورت رقابتی و با توافقاتی نسبت به نوسازی و استقرار تجهیزات جدید چه در حوزه سامانه هوشمند سوخت و چه در مورد پرداخت الکترونیک اقدام نمایند که موارد در حال نهایی شدن است.

 


رئیس هیات مدیره انجمن صنفی صاحبان اماکن فروش و عرضه فراورده‌های نفتی کشور در مورد حذف یا حفظ کارت سوخت و روش فعلی گفت: ادامه روش سوختگیری با کارت سوخت و یا حذف آن به تصمیمات مسئولین ارشد کشور در آینده بستگی دارد، ولی تمامی تلاش‌ها بر این اصل استوار است که تغییرات و نصب تجهیزات جدید برای هر دو حالت جوابگوی نیاز باشد.

قلیزاده با بیان اینکه در توافقات و تفاهمات ضمن هماهنگی با مسئولین کشور و عدم تحمیل هزینه بر دوش جایگاه‌های سوخت به دنبال نوسازی، استفاده از تکنولوژی نوین، کاهش زمان سوختگیری، امنیت اطلاعات، حل مشکلات جایگاه‌ها در بخش‌های مالی، کمک به معیشت کارکنان و در نهایت ارتقای کیفیت خدمات توزیع سوخت به مردم هستیم، گفت: یقینا شرایط فعلی خصوصا در موضوع خرابی کارتخوان‌های نازل‌های سوخت که در اثر بی توجهی سالیان اخیر رخ داده را مطلوب نمیدانیم.

وی ادامه داد: با اینکه طبق قرارداد‌ها مسئولیت و دخل و تصرفی در موضوع نداشته ایم، ولی در کنار دولت برای حل مشکل تلاش میکنیم.

قلیزاده در مورد زمان نصب تجهیزات جدید گفت: در چند جایگاه سوخت تجهیزات مختلفی به صورت پایلوت نصب شده است و موفقیت‌هایی حاصل شده و البته دستگاه‌های دیگری نیز در نوبت تست هستند که در واقع همه این تجهیزات مشخصه‌های نزدیک به هم دارند و ان شاءالله در ماه‌های آینده مردم این تغییرات را ملاحظه خواهند کرد و سهولت در سوختگیری را مشاهده خواهد شد.

آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
حشاشین ممنوع شد title
طبق دستور شورای صدور مجوز ساترا انتشار سریال «حشاشین» در رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر ایران مورد تایید نمی‌باشد.
بیمارستان محب مهر به علت کشف حجاب پلمپ شد؟! title
مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ اعلام کرد: پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل کشف حجاب تکذیب می‌شود.
حراج ساعت طلایی ثروتمندترین مسافر تایتانیک title
یک ساعت جیبی طلایی که از جیب‌های جسد جان جیکوب آستور، یکی از ثروتمندترین مسافران کشتی تایتانیک پیدا شده بود، روز شنبه به حراج گذاشته می‌شود.
قاتل مجنون چرا باید آزد باشد؟ title
سوابق مرد معتادی که بعد از ارتکاب به قتل، از سوی کارشناسان پزشکی قانونی مجنون تشخیص داده شد، نشان می‌دهد وی سه سال قبل نیز پدرش را کشته بود.
حمید رسایی لیست درخواست هایش را از مجلس مطرح کرد! title
حمید رسایی، منتخب مجلس دوازدهم گفت: هیات رییسه، هر کس که باشد، موظف است امکانات ابتدایی برای منتخبان که از شهرستان‌ها به تهران می‌آیند را فراهم کند.
ساخت الماس در کمتر از ۳ ساعت شدند title
دانشمندان کشور کره جنوبی در عرض ۱۵۰ دقیقه موفق به ساخت الماس با استفاده از مخلوط فلزات مایع تحت فشار یک اتمسفر شدند.
ماجرای مسلمان شدن مورایس چیست؟ title
خبر گرویدن ژوزه مورایس به دین اسلام و ازدواج قریب الوقوع او با یک دختر ایرانی، یکی از پر سر و صداترین اخبار فوتبال ایران در ۲۴ ساعت گذشته بود.
برگزیده
رهبر انقلاب: ملت ایران استحکام خود را باید در کار و عمل و اتحاد ملی نشان دهد title
رهبر معظم انقلاب در دیدار هزاران نفر از کارگران سراسر کشور بیان کردند: ملت ایران ایستاده و محکم است و این استحکام را در عمل باید نشان بدهیم؛ اگر این شد آن وقت سختی‌ها و گرفتاری‌ها هم در دل خود گشایش به ما ارائه خواهند داد.
صهیونیست‌ها دست از پا خطا کنند وضعیت متفاوت خواهد بود title
رئیس‌جمهور گفت: اگر رژیم صهیونیستی بار دیگر دست از پا خطا کند و تعرضی به خاک مقدس ایران کند، وضعیت متفاوت خواهد بود و معلوم نیست دیگر چیزی از این رژیم باقی بماند.
تقویت همکاری‌های قوای مسلح ایران و پاکستان عامل صلح و ثبات است title
فرمانده ارتش پاکستان در حاشیه سفر رسمی رئیس جمهوری اسلامی ایران به این کشور به دیدار آیت الله رئیسی رفت.