کد خبر: ۳۷۲۵۴
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۷
ستاره ایرانی ژیل ویسنته دوباره گلزنی کرد تا شرایط خوب خود را نشان بدهد.

مخاطب 24- علی علیپور که کمتر از یک ماه قبل نخستین گل خود در فصل جاری لیگ‌برتر پرتغال را مقابل استوریل به ثمر رسانده و در حضور تعویضی در زمین تاثیرگذار ظاهر شده بود، در جدال با براگا هم توانست درخشان کار کند و نمایش پرتلاشی در خط حمله داشته باشد که در نهایت هم توانست با یک گل زده این مسابقه را پشت سر بگذارد.

مهاجم ایرانی ژیل ویسنته که پس از گلزنی برابر استوریل در دو دیدار پیاپی دیگر هم به‌عنوان بازیکن جانشین به زمین رفت، هفته قبل مقابل چاوز یکی از نفرات اصلی تیمش بود که عملکرد خوبی در خط حمله تیمش داشت تا صاحب امتیاز شوند و همین اتفاق موجب شد در تقابل با براگا هم فیکس شود و دروازه را باز کند.

علیپور که پس از بدشانسی و مصدومیت طولانی مدت در ابتدای فصل دوباره با انگیزه و توان بیشتری به میادین بازگشته و می‌خواهد جزو ملی پوشان قرار بگیرد، تلاش زیادی در مسابقه مقابل براگا انجام داد، اما در نیمه اول توپ‌های او و تیمش به ثمر ننشست تا شکست یک بر صفر را متحمل شوند.

بیشتر بخوانید



تیم ژیل ویسنته که از ساعت ۲۱:۳۰ شنبه شب در زمین براگا به میدان رفته و به دنبال کسب امتیاز در این رقابت سخت از هفته بیست و ششم لیگ برتر پرتغال بود، در شروع نیمه دوم نزدیک بود روی نفوذ علی علیپور به گل برسد که سیو دیدنی ماتئوس، گلر برزیلی حریف مانع از این گلزنی او شد.
علیپور در دقیقه ۴۷ با جای‌گیری فوق‌العاده در زمین حریف، از تله آفساید مدافعان براگا در رفت و پاس زمینی از میانه میدان را با فرار سریع تبدیل به یک موقعیت جدی کرد، اما سیو دیدنی گلر برزیلی در موقعیت تک به تک نگذاشت تا گل تساوی توسط این مهاجم ایرانی به ثمر برسد.

تلاش بازیکنان ژیل ویسنته برای زدن گل تساوی بالاخره نتیجه داد و این تیم صاحب یک ضربه پنالتی شد که این فرصت به دست آمده را علی علیپور به‌عنوان پنالتی‌زن اول تیمش با شوت محکم زمینی از زیر دستان ماتئوس عبور داد و تبدیل به گل کرد.

علیپور که فصل گذشته در ۱۵ مسابقه برای ژیل ویسنته در لیگ برتر پرتغال دو گل به ثمر رسانده بود، در این فصل خیلی زودتر و با مدت زمانِ بازی کمتر توانست در دوازدهمین بازی فصل به این مهم دست پیدا کند و موفق به گلزنی مقابل براگا شود.

ژیل ویسنته در دقایق پایانی گل دوم را دریافت کرد و در نهایت با نتیجه دو بر یک در زمین حریف خود شکست خورد تا ۲۸ امتیازی بماند و در رده نُهم جدول لیگ برتر پرتغال قرار بگیرد، اما اتفاق مثبت برای علی علیپور گلزنی دوباره‌اش در ۲۸ روز بود.

علی علیپور با گلزنی مقابل براگا تعداد گل‌های این فصل را به عدد ۲ رساند و حالا فقط یک گل با مهدی طارمی، ستاره پورتو و دیگر بازیکن ایرانی شاغل در لیگ برتر پرتغال فاصله دارد.

منبع: ورزش سه

برچسب ها: علی علیپور
آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
بیمارستان محب مهر به علت کشف حجاب پلمپ شد؟! title
مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ اعلام کرد: پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل کشف حجاب تکذیب می‌شود.
حراج ساعت طلایی ثروتمندترین مسافر تایتانیک title
یک ساعت جیبی طلایی که از جیب‌های جسد جان جیکوب آستور، یکی از ثروتمندترین مسافران کشتی تایتانیک پیدا شده بود، روز شنبه به حراج گذاشته می‌شود.
قاتل مجنون چرا باید آزد باشد؟ title
سوابق مرد معتادی که بعد از ارتکاب به قتل، از سوی کارشناسان پزشکی قانونی مجنون تشخیص داده شد، نشان می‌دهد وی سه سال قبل نیز پدرش را کشته بود.
حمید رسایی لیست درخواست هایش را از مجلس مطرح کرد! title
حمید رسایی، منتخب مجلس دوازدهم گفت: هیات رییسه، هر کس که باشد، موظف است امکانات ابتدایی برای منتخبان که از شهرستان‌ها به تهران می‌آیند را فراهم کند.
ساخت الماس در کمتر از ۳ ساعت شدند title
دانشمندان کشور کره جنوبی در عرض ۱۵۰ دقیقه موفق به ساخت الماس با استفاده از مخلوط فلزات مایع تحت فشار یک اتمسفر شدند.
ماجرای مسلمان شدن مورایس چیست؟ title
خبر گرویدن ژوزه مورایس به دین اسلام و ازدواج قریب الوقوع او با یک دختر ایرانی، یکی از پر سر و صداترین اخبار فوتبال ایران در ۲۴ ساعت گذشته بود.
مرد نقاش رنگ مرگ به زندگی خانواده زد! title
اواخر فروردین امسال، مرگ زن جوانی در بیمارستان سوانح و سوختگی به تیم جنایی اعلام شد.
برگزیده
رهبر انقلاب: ملت ایران استحکام خود را باید در کار و عمل و اتحاد ملی نشان دهد title
رهبر معظم انقلاب در دیدار هزاران نفر از کارگران سراسر کشور بیان کردند: ملت ایران ایستاده و محکم است و این استحکام را در عمل باید نشان بدهیم؛ اگر این شد آن وقت سختی‌ها و گرفتاری‌ها هم در دل خود گشایش به ما ارائه خواهند داد.
صهیونیست‌ها دست از پا خطا کنند وضعیت متفاوت خواهد بود title
رئیس‌جمهور گفت: اگر رژیم صهیونیستی بار دیگر دست از پا خطا کند و تعرضی به خاک مقدس ایران کند، وضعیت متفاوت خواهد بود و معلوم نیست دیگر چیزی از این رژیم باقی بماند.
تقویت همکاری‌های قوای مسلح ایران و پاکستان عامل صلح و ثبات است title
فرمانده ارتش پاکستان در حاشیه سفر رسمی رئیس جمهوری اسلامی ایران به این کشور به دیدار آیت الله رئیسی رفت.