کد خبر: ۳۶۵۸۰
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۰

مدیر مخابرات منطقه گلستان در همایش تحول دیجیتال؛ توسعه کسب‌وکار: گلستان پیشرو در توسعه فیبرنوری

مدیر مخابرات منطقه گلستان در همایش “تحول دیجیتال؛ توسعه کسب و کار”، استان گلستان را از استان‌های پیشرو در توسعه فیبر نوری معرفی کرد و گفت: با افزایش دسترسی به اینترنت پرسرعت و فیبر نوری، بستر توسعه خدمات به کسب‌وکارها نیز فراهم شده است.
مدیر مخابرات منطقه گلستان در همایش تحول دیجیتال؛ توسعه کسب‌وکار: گلستان پیشرو در توسعه فیبرنوری

به گزارش مخاطب۲۴ به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایرانغلامعلی شهمرادی در همایش «تحول دیجیتال توسعه کسب‌وکار» که چهارشنبه ۱۶ اسفندماه در گرگان برگزار شد، گفت: کسب‌وکارهای موفق دنیا تحول خود را مرهون پیشرفت در حوزه دیجیتال هستند.

مدیر مخابرات منطقه گلستان افزود: از اهداف مخابرات در این همایش می‌توان به تقدیر از مشتریان تجاری در بخش خصوصی و دولتی، دریافت نظرات مشتریان برای توسعه کسب‌وکار مخابرات و سایر کسب‌وکارها و معرفی سرویس‌های نوین مخابراتی اشاره کرد. وی با بیان اینکه در تلاش برای بهبود تعامل با مشتریان خود هستیم، تصریح کرد: تغییر شگرف در عملکرد بنگاه‌ها با محوریت فناوری‌های تحول‌آفرین، امکان‌پذیر است. وی با بیان این‌که تحول دیجیتال نیازمند زیرساخت است، گفت: مهم‌ترین زیرساخت مورد نیاز، زیرساخت ارتباطی است که تنها در بستر فیبر نوری می‌توان پاسخگوی نیاز مشتریان باشد.

مدیر مخابرات منطقه گلستان گفت: اگر بخواهیم اتفاقی در حوزه فناوری‌های دیجیتال رخ دهد باید بستر زیر‌ساختی ایجاد شود و مخابرات، امروز این بستر را ایجاد کرده است‌‌. وی در توضیح بخشی از زیرساخت‌های فیبر نوری در گلستان که از استان‌های پیشرو بوده گفت: تا کنون سه هزار و ۲۰۰ کیلومتر فیبر نوری در سراسر استان وجود دارد که هزار کیلومتر در ۳۷ شهرهای استان، ۱۷۵۰ کیلومتر فیبر نوری در بیش از ۵۰۰ روستای استان و ۴۵۰ کیلومتر فیبر نوری بین شهری است.

مدیر مخابرات منطقه گلستان گفت: ۱۵۰ شرکت و سازمان دولتی و خصوصی از طریق فیبر نوری به صورت اختصاصی سرویس دریافت می‌کنند و بسیاری از شرکت‌های خصوصی به استقبال از این بستر ماندگار رفته‌اند. وی اضافه کرد: شرکت‌ها برای فراهم‌کردن ارتباط پایدار متوجه اهمیت این موضوع شده‌اند و اکنون در ۱۷ شهرک صنعتی استان دارای فیبر نوری هستند.

آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
صفحه خبر بالای تصاویر
اخبار داغ
هوش مصنوعی منجر به قتل شد هوش مصنوعی منجر به قتل شد
یک زن اهل فلوریدا از استارت‌آپ چت بات هوش مصنوعی «کاراکتر» (Character.AI) شکایت کرده و آن را به دلیل خودکشی پسر ۱۴ ساله‌اش در ماه فوریه متهم کرده است و می‌گوید که او به خدمات این شرکت معتاد شده و عمیقا به چت‌باتی که این شرکت ساخته وابسته شده بود.
اندروید ۱۵ با ۱۲ قابلیت شگفت انگیز اندروید ۱۵ با ۱۲ قابلیت شگفت انگیز
اندروید ۱۵ از راه رسیده و کاربران می‌توانند از قابلیت‌های جذاب و هیجان انگیز آن نهایت استفاده را ببرند. با ۱۲ ویژگی جدید اندروید ۱۵ آشنا شوید.
سلامت خود را با خوردن برنج سفید به خطر نیندازید سلامت خود را با خوردن برنج سفید به خطر نیندازید
امروزه افراد در اغلب وعده‌های غذایی خود از برنج استفاده می‌کنند، بنابراین بهتر است بدانید که زیاده روی در مصرف برنج عوارض جدی را برای بدن به همراه دارد.
طلا و گنج‌هایی که در اعماق آب‌ها زندانی شده اند طلا و گنج‌هایی که در اعماق آب‌ها زندانی شده اند
برآورد می‌شود که حدود ۲۱ میلیارد دلار ارزش گنجینه‌های باستانی در گور‌های زیرآبی ۳کشتی غرق‌شده ارزشمند جهان پنهان شده باشد.
چوبه اعدام خراب و رهایی قاتل از اعدام چوبه اعدام خراب و رهایی قاتل از اعدام
طناب دار بر گردن قاتل بسته شد و همه چیز برای اجرای حکم آماده بود، اما وقتی ولی دم اهرم اجرای حکم را کشید، اهرم کار نکرد و از سویی مرد محکوم به قصاص بیهوش شد تا اجرای حکم متوقف شود. این صحنه نادر و عجیبی بود که مدتی قبل در زندان فریدون‌شهر اتفاق افتاد تا در نهایت یک پرونده قتل با بخشش اولیای دم  به صورتی دیگر بسته شود.
سوپراستار سینمای ایران و همسر جوانش سوپراستار سینمای ایران و همسر جوانش
شهاب حسینی و همسرش در افتتاحیه یک نمایشگاه حضور یافتند.
سنگین‌ترین و سبک‌ترین نوزاد ایران که امروز به دنیا آمدند چندکیلو هستند؟ سنگین‌ترین و سبک‌ترین نوزاد ایران که امروز به دنیا آمدند چندکیلو هستند؟
رئیس بیمارستان بعثت سنندج از تولد نوزاد ۵ کیلو و ۵۰۰ گرمی در این بیمارستان خبر داد.
برگزیده
بخشنامه عارف معاون اول رئیس‌جمهور درباره اطلاع‌رسانی در دولت بخشنامه عارف معاون اول رئیس‌جمهور درباره اطلاع‌رسانی در دولت
بخشنامه مذکور در تاریخ ۱۰ مهرماه ۱۴۰۳ ازسوی محمدرضا عارف، معاون اول رئیس جمهوری به تمامی دستگاه‌های اجرایی ذیل دولت ابلاغ شده و لازم الاجراست
تدابیر امنیتی شدید در آستانه افتتاحیه تدابیر امنیتی شدید در آستانه افتتاحیه
نیرو‌های امنیتی بسیار زیادی در اطراف محل برگزاری مراسم افتتاحیه بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس حضور دارند
المپیکی ۱۵ ساله ایران با اسلحه ۲۰ هزار یورویی در جستجوی طلا المپیکی ۱۵ ساله ایران با اسلحه ۲۰ هزار یورویی در جستجوی طلا
کوچکترین عضو کاروان ایران در المپیک ۲۰۲۴ پاریس می‌گوید همه تلاشش را می‌کند تا مدال طلای المپیک را بر گردن آویزد
صفحه خبر بالای تصاویر