کد خبر: ۳۴۹۷۲
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۶
در هفتمین روز از دهه مبارک فجر و به مناسبت عید سعید مبعث، در مراسمی با حضور جمعی از مسئولان محلی، کلنگ احداث درمانگاه تأمین‌اجتماعی شاهین‌دژ در استان آذربایجان‌غربی به زمین زده شد.

به گزارش مخاطب ۲۴ به نقل از سازمان تامین اجتماعی ؛ این مرکز درمانی در زمینی به مساحت 1372 متر مربع با زیربنای 3200 متر مربع در چهار طبقه با اعتباری بالغ بر 700 میلیارد ریال احداث خواهد شد.‌

در آیین کلنگ‌زنی این مرکز درمانی، نماینده مردم شاهین‌دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی گفت: درمانگاه تأمین‌اجتماعی شاهین‌دژ یکی از آرزوهای چندساله مردم شاهین‌دژ است که به‌لطف خدا و تلاش‌های مسئولان استانی و کشوری امیدواریم عملیات احداث آن به سرعت پیگیری و در زمان کوتاه به بهره‌برداری برسد.
حسن همتی افزود: بیمه‌شدگان شهرستان‌هایی مانند تکاب و شاهین‌دژ که فاقد مراکز درمانی ملکی سازمان تأمین‌اجتماعی بودند پیش از این برای درمان باید به شهرهای اطراف می‌رفتند که با موافقت مدیرعامل محترم سازمان تأمین‌اجتماعی موفق به دریافت مجوز احداث درمانگاه برای هر دو شهرستان شدیم که امروز شاهد کلنگ‌زنی درمانگاه شاهین‌دژ هستیم و درمانگاه تکاب نیز در مرحله تهیه زمین مناسب است.
در این مراسم همچنین جعفر ذوالفقاری معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری آذربایجان‌غربی با تبریک دهه مبارک فجر، گفت: در طول تمام ادوار انقلاب اسلامی، دهه فجر هم سرفصلی بوده برای تازه کردن نفس بدنه مدیریتی و هم  اینکه با عزمی راسخ در خدمت مردم عزیز کشورمان باشیم.
وی افزود: تمام تلاش دشمنان در طول سال‌های پس از پیروزی انقلاب، این بوده که ما را در ارائه خدمت به مردم و نیل به اهداف انقلاب و فرامین بنیانگذار کبیر انقلاب متوقف کند؛ اما به لطف خداوند متعال شاهد هستیم که از روز اول انقلاب با وجود تحمیل جنگ و بحران‌های بسیار سختی که بر انقلاب تحمیل شد، روند خدمت‌رسانی متوقف نشد و هر روز هم شاهد اقدامات خوبی در مناطق مختلف کشور در جهت ایجاد توازن در مناطق مختلف هستیم.
ذوالفقاری همچنین گفت: خیلی خوشحال هستیم که سازمان تأمین‌اجتماعی نیز همگام با دولت مردمی سیزدهم در مسیر خدمت‌رسانی به مردم اقدامات بسیار خوبی را انجام می‌دهد. شهرستان شاهین‌دژ و شهرستان‌های مانند آن نیاز به توجه بیشتری دارند و این یکی از افتخارات نظام جمهوری اسلامی است که امروز اقداماتش متناسب با نیاز مردم است.
کامران بابا‌زاده فرماندار شاهین‌دژ نیز در این آیین با اشاره به اینکه احداث درمانگاه تأمین‌اجتماعی این شهرستان، یکی از طرح‌های بر زمین مانده از سال‌های قبل بود، گفت: خوشبختانه در دولت سیزدهم با رویکرد محرومیت‌زدایی و با هدف ارتقای شاخص‌های بهداشتی و درمانی، پیگیری‌های احداث این درمانگاه قوت گرفت و خوشبختانه امروز شاهد کلنگ‌زنی آن هستیم.
وی افزود: این پروژه یکی از شاخص‌ترین پروژه‌های حوزه درمان شاهین‌دژ است که تأثیر زیادی در محرومیت‌زدایی از شهرستان خواهد داشت و امیدواریم با بهره‌برداری از این درمانگاه، مشکلات درمانی جامعه ۲۳ هزار نفری بیمه‌شدگان منطقه تا حدود زیادی حل شده و نیازی برای مراجعه به سایر شهرستانها نداشته باشند.
براساس این گزارش، دکتر عبداله مسافر یادگاری مدیر درمان تأمین‌اجتماعی استان آذربایجان‌غربی نیز در مراسم کلنگ‌زنی درمانگاه شاهین‌دژ گفت: مدیریت جدید سازمان تأمین‌اجتماعی همگام با دولت محترم، هدف محرومیت‌زدایی را دنبال می‌کند که خوشبختانه در استان آذربایجان‌غربی نیز کارهای بسیار خوبی انجام شده که یکی از آنها همین پروژه شاهین‌دژ و درمانگاه تکاب است.
وی با اشاره به اینکه مرکز درمانی تأمین اجتماعی شاهین دژ در مدت ۲۲ ماه احداث خواهد شد، افزود: امیدواریم تا پایان سال ۱۴۰۴ شاهد بهره‌برداری از این درمانگاه باشیم و با همراهی مسئولان شهرستان بتوانیم به‌موقع این پروژه را به سرانجام برسانیم و این پروژه مایه خیر و برکت برای مردم شهرستان باشد.
وی افزود: ۲۳ هزار نفر بیمه‌شده که حدود ۲۴ درصد جمعیت کل شهرستان شاهین‌دژ را تشکیل می‌دهند، از خدمات این درمانگاه بهره‌مند خواهند شد و امیدواریم با افزایش تعداد بیمه‌شدگان بتوانیم سطح این درمانگاه را ارتقاء دهیم.

 
 
 
آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
چت‌بات هوش مصنوعی انویدیا با قابلیت‌های هیجان‌انگیز آپدیت شد title
انویدیا چت‌بات اختصاصی ChatRTX را با قابلیت‌های جذاب و کاربردی‌تر به‌روزرسانی کرد.
محاکمه مرد رمال به اتهام تعرض به ۵ زن title
مرد رمال که متهم است با نقشه شیطانی پنج زن و دختر را به دام سیاه انداخته و آزار داده در جلسه محاکمه مدعی شد که تعرضی در کار نبوده و شاکی‌ها با خواست و رضایت خودشان با وی ارتباط داشته‌اند.
چرا فنلاندی‌ها شادترین مردم دنیا هستند؟ title
بر اساس آخرین گزارش شادمانی جهانی World (Happiness Report ۲۰۲۴)، فنلاند برای هفتمین سال پیاپی عنوان شادترین کشور جهان را از آن خود کرده است.
بازدید از موزه تنوع زیستی پارک پردیسان رایگان می‌شود title
همزمان با روز ملی موزه‌ها و روز ملی تنوع زیستی (۲۷ اردیبهشت تا ۳ خرداد) بازدید از موزه تنوع زیستی پارک پردیسان به صورت رایگان است.
نخستین امپراتور روم کجا دفن شد؟ title
محققان از احتمال شناسایی مکان درگذشت نخستین امپراتور روم خبر داده‌اند، آن‌ها ویلایی را شناسایی کرده‌اند که بر اثر فوران آتشفشان «وزوو» مدفون شده بود، درحالی‌که به نظر آنها، اطلاعات این ویلا با مکان درگذشت «آگوستوس»، نخستین امپراتور روم همخوانی دارد.
برگزیده
سازمان هواپیمایی کشوری: در ایران جت شخصی نداریم title
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: به طور کلی ما در ایران جت شخصی نداریم. در زمینه نخریدن جت شخصی، تقریبا کسی را نداریم که خریده باشد.
پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا title
رئیس جمهور در پیامی با تبریک قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در آسیا تصریح کرد: از یکایک اعضای تیم ملی، مربیان، کادر فنی و سایر تلاشگران حوزه ورزش کشور برای کسب این عنوان ارزشمند، قدردانی می­‌نمایم.
صهیونیست‌ها دست از پا خطا کنند وضعیت متفاوت خواهد بود title
رئیس‌جمهور گفت: اگر رژیم صهیونیستی بار دیگر دست از پا خطا کند و تعرضی به خاک مقدس ایران کند، وضعیت متفاوت خواهد بود و معلوم نیست دیگر چیزی از این رژیم باقی بماند.
تقویت همکاری‌های قوای مسلح ایران و پاکستان عامل صلح و ثبات است title
فرمانده ارتش پاکستان در حاشیه سفر رسمی رئیس جمهوری اسلامی ایران به این کشور به دیدار آیت الله رئیسی رفت.