کد خبر: ۳۴۹۵۱
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۹

پایان نقل و انتقالات زمستانی پرسپولیس!

با وجود مشکلات و نواقص نیم فصل اول، باشگاه پرسپولیس اقدام به جذب بازیکنانی در خطوط مختلف کرده و تاکنون چهار بازیکن را به‌صورت رسمی به خدمت در آورده است.
پایان نقل و انتقالات زمستانی پرسپولیس!

مخاطب ۲۴- عبدالکریم حسن، عیسی آل‌کثیر، ابوالفضل بابایی و اوستون اورونوف چهار بازیکنی بودند که به‌صورت رسمی به عضویت پرسپولیس در آمدند. این چهار بازیکن در پست‌های دفاع چپ، مهاجم، مهاجم و هافبک تهاجمی و وینگر به خدمت این تیم درآمدند تا پرسپولیس در این چند پست تقویت شود.

با جذب این چهار بازیکن و در شرایطی که برخی هواداران سخت‌گیر معتقدند این تیم در یکی دو پست دیگر هم باید تقویت شود به نظر می‌رسد نقل و انتقالات زمستانی سرخ‌ها به پایان رسیده است.

پیش از این گفته می‌شد اوسمار ویرا به جذب یک هافبک دفاعی دیگر اصرار دارد و می‌خواهد با وجود در اختیار داشتن سینا اسدبیگی و مسعود ریگی یک بازیکن دیگر در این پست در اختیار داشته باشد، اما با توجه به اینکه وحدت حنانوف قابلیت بازی در این پست را دارد شاید باشگاه پرسپولیس قید جذب هافبک دفاعی دیگری را بزند

برای این پست پرسپولیس برای جذب علیرضا علیزاده از باشگاه گل‌گهر نامه‌ای ارسال کرد که با جواب منفی مواجه شد و اگر این باشگاه قصد به خدمت گرفتن بازیکنی داشته باشد یا باید دنبال گزینه‌های داخلی دیگر برود یا اینکه با خارج کردن وحدت حنانوف از لیست به فکر جذب بازیکن خارجی دیگری در این پست باشد.

در عین حال با توجه به اینکه با جذب اورونوف تعداد خارجی‌های پرسپولیس به هفت نفر رسیده باید نبیل باهویی از لیست خارج شود که در این زمینه نیز مذاکرات مقدماتی با او و مدیر برنامه‌هایش انجام شده است.

از سوی دیگر با وجود اخباری مبنی بر اینکه احتمال انتقال محمد خدابنده‌لو به جمع سرخ‌ها وجود دارد، اما این انتقال عملا منتفی است و بعد از حدود شش هفته این انتقال انجام نخواهد شد.

از بین چهار بازیکنی که پرسپولیس جذب کرده ابوالفضل بابایی مهاجم سابق تیم فجرسپاسی در لیست زیر ۲۳ سال قرار می‌گیرد و بقیه نفرات بزرگسال هستند.

با جدایی عمری و سرلک و البته خروج نام پورعلی گنجی از لیست بزرگسال پرسپولیس و البته جذب آل‌کثیر، عبدالکریم حسن و حالا لیست ۱۹ نفره بزرگسال سرخ‌ها پر شده است، اما با خروج نام نبیل باهویی این باشگاه می‌تواند یک بازیکن بزرگسال داخلی دیگر جذب کند که اگر قرار به جذب بازیکن جدیدی باشد فقط به جذب هافبک دفاعی داخلی مربوط می‌شود و خبری از به خدمت درآوردن مهاجم نوک دیگر یا دروازه‌بان داخلی دیگر نخواهد بود.
منبع: ورزش ۳

آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
برای تغذیه ۶۰ سالگی خود فکری کرده اید؟ برای تغذیه ۶۰ سالگی خود فکری کرده اید؟
یک متخصص تغذیه مطرح کرد: بهتر است افراد مسن روزی سه تا پنج بار در وعده‌های کوچک غذا بخورند و پرخوری نکنند.
‌می‌دونستید سرو صدا در محل کار ارتباط داره با فشار خون؟ ‌می‌دونستید سرو صدا در محل کار ارتباط داره با فشار خون؟
قرار گرفتن مداوم در معرض سر و صدا در محل کار نه تنها بر تمرکز انسان تأثیر می گذارد و باعث مشکلات شنوایی مانند وز وز گوش می شود، بلکه باعث افزایش استرس و فشار خون نیز می شود.
دستور پخت شیرینی نازک پسته به روش قنادی‌های قزوین دستور پخت شیرینی نازک پسته به روش قنادی‌های قزوین
شیرینی نازک پسته‌ای یک نوع شیرینی اصیل قزوینی است که برای اعیاد مختلف تهیه می‌شود. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این شیرینی، کم شیرین بودن آن است که آن را تبدیل به یک شیرینی محبوب کرده است.
کلیسای فرانسه پس از حریق گسترده فروریخت کلیسای فرانسه پس از حریق گسترده فروریخت
پس از اینکه کلیسای «سنت اومر» در فرانسه امروز طعمه حریق گسترده‌ای شد، سقف و بخش عظیمی از سازه این کلیسا فروریخت
فهرست بازیکنان تیم ملی فوتبال اعلام شد فهرست بازیکنان تیم ملی فوتبال اعلام شد
امیر قلعه نویی، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران ٢۶ بازیکن را برای دو دیدار برابر قرقیزستان و امارات به اردوی تیم دعوت کرد.
قتل پیرزن همسایه با ۳۵ ضربه چاقو در تهران قتل پیرزن همسایه با ۳۵ ضربه چاقو در تهران
رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: یک زن جوان، همسایه پیر خود را به خاطر سرقت طلاهایش، با ۳۵ ضربه چاقو در خیابان نبرد به قتل رساند.
صحبت‌های جنجالی اکبر عبدی در مورد همسرش صحبت‌های جنجالی اکبر عبدی در مورد همسرش
این گفته اکبر عبدی، بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون، که « همسرش از شیطنت‌های او چشم‌پوشی کرده و البته این شیطنت‌ها را حق طبیعی هر مردی می‌داند»، بازتاب وسیعی در میان مخاطبان فضای مجازی داشته و مورد انتقاد قرار گرفته است.
برگزیده
تدابیر امنیتی شدید در آستانه افتتاحیه تدابیر امنیتی شدید در آستانه افتتاحیه
نیرو‌های امنیتی بسیار زیادی در اطراف محل برگزاری مراسم افتتاحیه بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس حضور دارند
المپیکی ۱۵ ساله ایران با اسلحه ۲۰ هزار یورویی در جستجوی طلا المپیکی ۱۵ ساله ایران با اسلحه ۲۰ هزار یورویی در جستجوی طلا
کوچکترین عضو کاروان ایران در المپیک ۲۰۲۴ پاریس می‌گوید همه تلاشش را می‌کند تا مدال طلای المپیک را بر گردن آویزد