کد خبر: ۳۴۹۴۱
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۰:۵۶
مهندس مجید سلطانی در ادامه سفر به استان گیلان در دیدار صمیمی با جمعی از کارکنان مخابرات شهرستان رودبار اظهار داشت: اولویت مدیران مخابرات، رفع مشکلات و برطرف ساختن دغدغه‌های نیروی انسانی شرکت است.

به گزارش مخاطب۲۴ به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایرانمهندس مجید سلطانی در این دیدار بیان کرد: علی رغم تمام مسائل و مشکلات مالی باقی‌مانده از گذشته، در حال حاضر تمام کارکنان و مدیران باید با عزم راسخ و تلاش جهادی، شرکت مخابرات ایران را از جمیع جهات به جایگاه شایسته خود به عنوان اپراتور اصلی ارتباطات در کشور برسانند.

مدیر‌عامل شرکت مخابرات ایران با تاکید بر اینکه جمع شدن همکاران در کنار یکدیگر مایه خیر و برکت است، تصریح کرد: داشتن روحیه یکپارچگی، همدلی و همکاری در کارکنان مخابرات منطقه گیلان بسیار ارزشمند است و از تلاش شبانه روزی تمام همکاران قدردانی می‌کنم.

وی با اشاره به اهمیت تبیین دیدگاه مقام معظم رهبری در رشد تولید و حمایت از مجموعه های بزرگ اقتصادی در کشور گفت: شرکت مخابرات ایران و خانواده های ایشان، سرمایه های ارزشمند شرکت هستند و حقیقتا تمامی کارکنان باید به حضور و انجام وظیفه در این شرکت معتبر و قدیمی افتخار کرده و تعلق سازمانی خود را افزایش دهند.

مهندس مجید سلطانی در این دیدار با اشاره به اینکه شرکت مخابرات ایران از لحاظ منابع انسانی، بین تمام شرکت‌ها در جمهوری اسلامی ایران بالاترین رتبه را دارد؛ اظهار داشت: از زمان قبول مسئولیت در این شرکت و حضور در مجموعه مخابرات، در زمینه خدمت به کارکنان و مسئول بودن در قبال کارکنان شریف تلاش کردیم و هدف ما رساندن مخابرات به جایگاه واقعی و بازگرداندن شکوه و عظمت آن است.

در پایان این نشست، همکاران گیلانی، ضمن دیدار چهره به چهره و صمیمی با مدیرعامل شرکت مخابرات ایران و قدردانی از حضور مدیرعامل در استان، دغدغه های مختلف های مربوط به کارکنان را به صورت حضوری با وی در میان گذاشتند.

آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
واکنش مورینیو به رابطه مربی سپاهان و شیدا مقصودلو title
سردار آزمون در گفتگو با یکی از رسانه‌ها خاطره جالبی از مورینیو تعریف کرد.
شیدا مقصودلو کیست؟ title
در ادامه بیوگرافی شیدا مقصودلو، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون و همسر خارجی اش ژوزه مورایس، مورد بررسی قرار خواهد گرفت، پس با ما همراه باشید.
انهدام باند خواهر و برادری سرقت در تهران title
رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از انهدام باند چهارنفره‌ای که به سرکردگی یک خواهر و برادر اقدام به قاپ‌زنی و سرقت موتورسیکلت در نقاط مختلف تهران کرده بودند، خبر داد.
بالاخره هر روز قهوه بخوریم یا نه؟ title
اگر شما یکی از افرادی هستید که هر روز قهوه می‌نوشید و به این فکر می‌کنید که این عادت چه بلایی سر بدن شما می‌آورد، به خواندن ادامه دهید تا در مورد این موضوع مهم بیشتر بدانید.
آیا واقعاً مهم است که به کدام سمت بخوابیم؟ title
هر یک از ما برای خواب به شکل و مدل خاص خود عادت داریم. آیا واقعاً مهم است که به کدام سمت بخوابیم؟ آیا دلایل علمی در این زمینه وجود دارد؟
حرارت تلفن همراه موجب ناباروری مردان می‌شود؟ title
عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: حرارت تلفن همراه موجب ناباروری در مردان می‌شود.
همه چیز درباره طلاق احسان وسولماز، زوج عاشق ماه عسل title
زن و شوهر عاشق برنامه ماه عسل احسان علیخانی هم بعد از ۱۵ سال طلاق گرفتند.
برگزیده
سازمان هواپیمایی کشوری: در ایران جت شخصی نداریم title
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: به طور کلی ما در ایران جت شخصی نداریم. در زمینه نخریدن جت شخصی، تقریبا کسی را نداریم که خریده باشد.
پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا title
رئیس جمهور در پیامی با تبریک قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در آسیا تصریح کرد: از یکایک اعضای تیم ملی، مربیان، کادر فنی و سایر تلاشگران حوزه ورزش کشور برای کسب این عنوان ارزشمند، قدردانی می­‌نمایم.
صهیونیست‌ها دست از پا خطا کنند وضعیت متفاوت خواهد بود title
رئیس‌جمهور گفت: اگر رژیم صهیونیستی بار دیگر دست از پا خطا کند و تعرضی به خاک مقدس ایران کند، وضعیت متفاوت خواهد بود و معلوم نیست دیگر چیزی از این رژیم باقی بماند.
تقویت همکاری‌های قوای مسلح ایران و پاکستان عامل صلح و ثبات است title
فرمانده ارتش پاکستان در حاشیه سفر رسمی رئیس جمهوری اسلامی ایران به این کشور به دیدار آیت الله رئیسی رفت.