کد خبر: ۳۴۹۴۰
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۰:۵۴
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در حاشیه سفر به استان گیلان، در گفتگو با خبرگزاری صداوسیمای استان ضمن تشریح وضعیت شاخص‌های مخابراتی و توسعه زیرساخت‌های بخش ثابت و سیار در منطقه بیان کرد: در ارزیابی‌های ماهانه و سالانه دوسال گذشته، شاخص‌های کیفی مخابرات منطقه گیلان از میانگین کشوری مجموعه مخابرات بالاتر و بهتر است.

به گزارش مخاطب۲۴ به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایرانمهندس سلطانی با بیان اینکه نیازمند توجه بخش حاکمیتی به توسعه زیرساخت‌ها هستیم، اظهارداشت: در سفرهای مختلف مدیران مخابرات به استان ها ، اهمیت این موضوع با مدیران ارشد استانی و دولتی مطرح می گردد که تاکنون بازخوردهای مناسبی از این اقدامات و دیدارها حاصل شده است.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با اشاره به اینکه حمایت حاکمیت از توسعه زیرساخت‌های مخابراتی یک روند عادی در عرصه جهانی است،ادامه‌داد: به دلیل اینکه ایجاد زیرساخت‌های مخابراتی هزینه‌بر و زمان به سود رسیدن آنها زمان‌بر است، بسیاری از شرکت‌های توانمند، علاقه به سرمایه گذاری در این حوزه ندارند که  تحقق این امر نیازمند توجه ویژه دولت و دستگاه‌های اجرایی است.

سلطانی در زمینه وضعیت توسعه فیبر نوری در کشور و استان گیلان گفت :این شرکت با توسعه فیبرنوری و نوسازی تجهیزات شبکه در ارائه خدمات با کیفیت تلاش می کند تا رضایت مشتریان سراسر کشور را در دریافت سرویس های مطلوب و مبتنی بر خدمات نسل های جدید ارتباطی فراهم سازد.

وی با اشاراه به اینکه استان درتوسعه ارتباطات مبتنی بر فیبرنوری در شرایط منا سبی قرار دارد ، تصریح کرد: شرکت مخابرات ایران از دیرباز مسئولیت تامین زیرساخت های ارتباطی و باند پهن را برای مشترکین و مردم به صورت بهینه فراهم کرده است و این مسئولیت مهم، هم در دوران دولتی و هم پس از خصوصی شدن علی رغم مشکلات و هزینه های روزافزون و نبود هیچ گونه بودجه دولتی، حتی الامکان به بهترین وجه ممکن صورت پذیرفته است.

مدیر عامل شرکت مخابرات ایران با تشریح همکاری همه جانبه مخابرات ایران با وزارت ارتباطات و نهادهای حاکمیتی در این حوزه بیان کرد : برای توسعه ارتباطات کشور همدلی و همکاری تمام نهادهای تصمیم گیر وقانون گذار ضروری است تا بتوان به توسعه  هر چه بیشتر خدمات ارتباطی  در سراسر کشور دست یافت .

وی با اشاره به ضرورت همکاری دستگاه های اجرایی برای تامین ارتباط پایدار شعب اخذ رای با ایجاد زیرساخت های لازم گفت: تمام تلاش مجموعه ی مخابرات بر این است که تا زمان شروع انتخابات حداکثر شعب اخذ رأی در اقصی نقاط استان ها به لحاظ زیرساخت های مخابراتی تأمین شوند.

مهندس سلطانی افزود: رصد و پایش دائمی و ایجاد هماهنگی بین استانی در توسعه و پیشرفت شاخص های مخابراتی، از دلایل مهم حضور تیم مدیریتی و مسئولین ارشد مخابرات ایران در استان ها است و مدیران استانی نیز مشکلات مخابراتی حوزه خود را در این دیدارها به صورت مستقیم مطرح می کنند که با این فرایند، بسیاری از مسائل، سریع تر از چرخه اداری حل و فصل می شود.

آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
واکنش مورینیو به رابطه مربی سپاهان و شیدا مقصودلو title
سردار آزمون در گفتگو با یکی از رسانه‌ها خاطره جالبی از مورینیو تعریف کرد.
شیدا مقصودلو کیست؟ title
در ادامه بیوگرافی شیدا مقصودلو، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون و همسر خارجی اش ژوزه مورایس، مورد بررسی قرار خواهد گرفت، پس با ما همراه باشید.
انهدام باند خواهر و برادری سرقت در تهران title
رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از انهدام باند چهارنفره‌ای که به سرکردگی یک خواهر و برادر اقدام به قاپ‌زنی و سرقت موتورسیکلت در نقاط مختلف تهران کرده بودند، خبر داد.
بالاخره هر روز قهوه بخوریم یا نه؟ title
اگر شما یکی از افرادی هستید که هر روز قهوه می‌نوشید و به این فکر می‌کنید که این عادت چه بلایی سر بدن شما می‌آورد، به خواندن ادامه دهید تا در مورد این موضوع مهم بیشتر بدانید.
آیا واقعاً مهم است که به کدام سمت بخوابیم؟ title
هر یک از ما برای خواب به شکل و مدل خاص خود عادت داریم. آیا واقعاً مهم است که به کدام سمت بخوابیم؟ آیا دلایل علمی در این زمینه وجود دارد؟
حرارت تلفن همراه موجب ناباروری مردان می‌شود؟ title
عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: حرارت تلفن همراه موجب ناباروری در مردان می‌شود.
همه چیز درباره طلاق احسان وسولماز، زوج عاشق ماه عسل title
زن و شوهر عاشق برنامه ماه عسل احسان علیخانی هم بعد از ۱۵ سال طلاق گرفتند.
برگزیده
سازمان هواپیمایی کشوری: در ایران جت شخصی نداریم title
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: به طور کلی ما در ایران جت شخصی نداریم. در زمینه نخریدن جت شخصی، تقریبا کسی را نداریم که خریده باشد.
پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا title
رئیس جمهور در پیامی با تبریک قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در آسیا تصریح کرد: از یکایک اعضای تیم ملی، مربیان، کادر فنی و سایر تلاشگران حوزه ورزش کشور برای کسب این عنوان ارزشمند، قدردانی می­‌نمایم.
صهیونیست‌ها دست از پا خطا کنند وضعیت متفاوت خواهد بود title
رئیس‌جمهور گفت: اگر رژیم صهیونیستی بار دیگر دست از پا خطا کند و تعرضی به خاک مقدس ایران کند، وضعیت متفاوت خواهد بود و معلوم نیست دیگر چیزی از این رژیم باقی بماند.
تقویت همکاری‌های قوای مسلح ایران و پاکستان عامل صلح و ثبات است title
فرمانده ارتش پاکستان در حاشیه سفر رسمی رئیس جمهوری اسلامی ایران به این کشور به دیدار آیت الله رئیسی رفت.