کد خبر: ۳۴۲۲۲
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۴
اصفهان - پس از رد استعفای شهردار کاشان ادامه فعالیت شهردار با نصب بنر‌هایی با مضمون «عملیات این پروژه تا اطلاع ثانوی تعطیل می‌باشد» در سطح شهر همراه بود که موج ناامیدی و نارضایتی مردم این شهر را به همراه داشته است.

به گزارش مخاطب ۲۴، از استعفای شهردار کاشان تا مصاحبه فرماندار این شهرستان در خصوص برخورد با افراد متخلف در شهرداری، واکنش‌های زیادی را از سوی مردم و برخی از مسؤولین شهری به همراه داشته است.

چندی پیش محمد شریف زارعی، فرماندار کاشان برای تنویر افکار عمومی و رفع اتهام از اکثریت زحمت‌کشان مدیریت شهری، در دفاع از حق‌الناس و مبارزه با فساد اداری در مصاحبه‌ای اعلام کرد: به تازگی به برخی تخلفات و جرائم در بدنه برخی معاونت‌های شهرداری رسیدگی شده است که با دستور مقام قضایی ۱۱ نفر از متخلفان احضار شده و مورد بازجویی قرار گرفتند.

پس از این مصاحبه، شهردار کاشان به اعلام مسائل شخصی از سمت خود استعفا کرد. شورای اسلامی شهر کاشان هم با رد استعفای کیومرث محمدپور، وی را فردی جهادی و انقلابی معرفی کرد.

پس از اینکه شورای اسلامی شهر کاشان با استعفای شهردار این شهر موافقت نکرد، ادامه فعالیت شهردار کاشان با نصب بنر‌هایی با مضمون «عملیات این پروژه تا اطلاع ثانوی تعطیل می‌باشد» در سطح شهر همراه بود که موج ناامیدی و نارضایتی مردم این شهر را به همراه داشته است.

نصب بنر‌های «عملیات این پروژه تا اطلاع ثانوی تعطیل می‌باشد» در محل پروژه‌های شهردای، موجب اوج‌گیری انتقاد‌ها نسبت به عملکرد شهردار و شورای شهر شد. این در حالی بود که مردم کاشان انتظار داشتند حالا که شورای شهر، شهردار جهادی و انقلابی خود را انتخاب کرده است باید به مسؤولیت و قول‌های خود پایبند باشد و پروژه‌هایی که چشم و چراغ شهر هستند به اتمام برسد.

علت توقف پروژه‌های عمرانی شهرداری کاشان چیست؟

یکی از شهروندان کاشانی که مایل نبود نامش اعلام شود، اظهار کرد: ما با مسایلی که بین مسؤولان شهرستان می‌گذرد کاری نداریم، اما باید به مردم بگویند چرا پروژه‌های شهرداری متوقف شده است.

این شهروند کاشانی افزود: شهرداری باید با مردم روراست باشد و بگوید چرا پروژه‌ها را متوقف کرده است؟ اعضای شورای شهر باید بدنبال رفع مشکلات شهر باشند.

وجود برخی مسائل عامل متوقف شدن پروژ‌ه‌های شهری

سیدهادی مسعودی علوی، مدیر‌مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری کاشان عامل متوقف شدن پروژ‌ه‌های شهری را «وجود برخی مسائل بی‌سابقه» عنوان کرده است.

وی با اشاره به شروع عملیات اجرایی ده‌ها پروژه بعد از انتصاب کیومرث محمدپور به عنوان شهردار کاشان، گفت: تاریخ افتتاح این پروژه‌ها در دهه فجر سال جاری، پایان سال و هفته دولت سال آتی مشخص شده بود.

علوی با اشاره به سوال و گلایه برخی شهروندان نسبت به توقف تعدادی از پروژه‌ها و نگرانی شهروندان از این مساله در روز‌های اخیر، گفت: به دلیل وجود برخی مسائل بی‌سابقه در تاریخ بلدیه، غالب پروژه‌ها تا اطلاع ثانوی متوقف خواهد بود.

مدیر مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری کاشان با قدردانی از همراهی شهروندان گرامی، گفت: امیدواریم با رفع این مسائل که منجر به استعفا و البته عدم موافقت شورای اسلامی شهر شد، آغاز مجدد این پروژه‌ها را با قوت بیش‌ازپیش شاهد باشیم.

علی رضا مفرح، عضو ششمین دوره شورای اسلامی شهر کاشان در یکصد و شصت و ششمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کاشان در خصوص توقف پروژه‌های شهرداری گفته است: از شهردار کاشان خواهش کرده‌ایم با تعامل و همفکری جهت اتمام پروژه‌های شهرداری اهتمام بورزد تا در اسرع وقت به ثمر بنشانیم و مردم با شور و نشاط در انتخابات شرکت کنند.


در روند کار قضایی هیچ دخالتی نداریم

علی هاشمی طاهری، عضو شورای اسلامی شهر کاشان در یکصد و شصت و ششمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کاشان در خصوص توقف پروژه‌های شهرداری گفت: در روند کار قضایی هیچ دخالتی نداریم و اگر کسی در شهرداری اختلاس کرده اعضای شورای شهر کاملا مخالف این هستند که شخصی با اعمال خودش باعث عدم اطمینان به نظام جمهوری اسلامی ایران شود.

وی با بیان اینکه از شهردار در خصوص توقف پروژه‌ها توضیح خواستیم، افزود: شهردار می‌گوید به ما گفته شده است که پروژه‌ها انجام نشود. از هرکس که چنین دستوری داده است خواهش می‌کنم با تعامل و جلسات مشکلات پیش رو را بر طرف کنیم.

هاشمی طاهری افزود: مردم نگران پروژه‌ها نباشند، ایرادی پیش آمده که با تعامل رفع خواهد شد شهردار بخاطر توقف پروژه‌ها ناراحت بود و بخاطر همین استعفا داد، شورای اسلامی شهر کاشان با قدرت از ایشان حمایت کرد تا با قدرت به کارش ادامه می‌دهد.

منبع : فارس 

 

برچسب ها: شهرداری کاشان
آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
ترک خاک ایران برای همیشه؟ title
تصاویری از سارا صوفیانی و همسر و دخترش در فضای مجازی منتشر شده که گفته می‌شود ایران را برای همیشه ترک کردند
عکس‌هایی از پیکر نیکا شاکرمی و وسایلش در روز فوت title
رسانه قوه قضائیه با انتشار تصاویری از روز فوت نیکا شاکرمی نوشت: «نگاهی به گزارش‌های یاد شده با موضوع نیکا شاکرمی در اینترنشنال، بی‌بی‌سی و سی‌ان‌ان به‌عنوان سردمداران تهیه گزارش‌های جعلی از فوت نیکا شاکرمی واقعیت عجیبی را نشان می‌دهد
چت‌بات هوش مصنوعی انویدیا با قابلیت‌های هیجان‌انگیز آپدیت شد title
انویدیا چت‌بات اختصاصی ChatRTX را با قابلیت‌های جذاب و کاربردی‌تر به‌روزرسانی کرد.
محاکمه مرد رمال به اتهام تعرض به ۵ زن title
مرد رمال که متهم است با نقشه شیطانی پنج زن و دختر را به دام سیاه انداخته و آزار داده در جلسه محاکمه مدعی شد که تعرضی در کار نبوده و شاکی‌ها با خواست و رضایت خودشان با وی ارتباط داشته‌اند.
چرا فنلاندی‌ها شادترین مردم دنیا هستند؟ title
بر اساس آخرین گزارش شادمانی جهانی World (Happiness Report ۲۰۲۴)، فنلاند برای هفتمین سال پیاپی عنوان شادترین کشور جهان را از آن خود کرده است.
بازدید از موزه تنوع زیستی پارک پردیسان رایگان می‌شود title
همزمان با روز ملی موزه‌ها و روز ملی تنوع زیستی (۲۷ اردیبهشت تا ۳ خرداد) بازدید از موزه تنوع زیستی پارک پردیسان به صورت رایگان است.
نخستین امپراتور روم کجا دفن شد؟ title
محققان از احتمال شناسایی مکان درگذشت نخستین امپراتور روم خبر داده‌اند، آن‌ها ویلایی را شناسایی کرده‌اند که بر اثر فوران آتشفشان «وزوو» مدفون شده بود، درحالی‌که به نظر آنها، اطلاعات این ویلا با مکان درگذشت «آگوستوس»، نخستین امپراتور روم همخوانی دارد.
برگزیده
سازمان هواپیمایی کشوری: در ایران جت شخصی نداریم title
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: به طور کلی ما در ایران جت شخصی نداریم. در زمینه نخریدن جت شخصی، تقریبا کسی را نداریم که خریده باشد.
پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا title
رئیس جمهور در پیامی با تبریک قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در آسیا تصریح کرد: از یکایک اعضای تیم ملی، مربیان، کادر فنی و سایر تلاشگران حوزه ورزش کشور برای کسب این عنوان ارزشمند، قدردانی می­‌نمایم.
صهیونیست‌ها دست از پا خطا کنند وضعیت متفاوت خواهد بود title
رئیس‌جمهور گفت: اگر رژیم صهیونیستی بار دیگر دست از پا خطا کند و تعرضی به خاک مقدس ایران کند، وضعیت متفاوت خواهد بود و معلوم نیست دیگر چیزی از این رژیم باقی بماند.
تقویت همکاری‌های قوای مسلح ایران و پاکستان عامل صلح و ثبات است title
فرمانده ارتش پاکستان در حاشیه سفر رسمی رئیس جمهوری اسلامی ایران به این کشور به دیدار آیت الله رئیسی رفت.