کد خبر: ۳۳۹۶۱
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۱
ما در دنیایی از کلیشه‌ها زندگی می‌کنیم، جایی‌که در آن جامعه پیوسته به ما نظر خود درباره‌ی نحوه‌ی زندگی کردن‌مان را تحمیل می‌کند. مجرد‌ها اغلب با سؤالات بی‌ادبانه‌ای درباره‌ی دلیل تصمیم‌شان برای داشتن زندگی‌ بدون رابطه عاشقانه مواجه می‌شوند.

کخاطب 24- زنان مشهوری که در ادامه از آن‌ها صحبت خواهیم کرد ثابت کرده اند که زندگی مجردی می‌تواند نه تقدیری غم‌انگیز، بلکه انتخابی آگاهانه و رضایتبخش باشد.

هلی بری

زنان مشهور هالیوود ورضایت از زندگی مجردی + عکس

هلی بری ترسی از مجرد بودن ندارد. او گرچه مشکلی با داشتن رابطه عاشقانه ندارد، اما معتقد است زندگی مجردی برای او فرصتی عالی برای صرف بیشتر وقت با فرزندانش و شناخت خود از زاویه‌ای جدید است.

جنا اورتگا

زنان مشهور هالیوود ورضایت از زندگی مجردی + عکس

وقتی خبرنگار‌ها از جنا اورتگا سؤال کردند که آیا در رابطه عاشقانه به سر می‌برد یا خیر، او گفت که در حال حاضر، در رابطه عاشقانه نیست و از تنهایی خود لذت می‌برد. به گفته‌ی اورتگا او فعلاً به دنبال رابطه عاشقانه نیست، چون از زندگی فعلی اش کاملاً راضی است.

شارلیز ترون

زنان مشهور هالیوود ورضایت از زندگی مجردی + عکس

شارلیز ترون بیشتر از ۵ سال است که با کسی در رابطه عاشقانه نیست، چرا که به گفته‌ی خودش، او اولویت‌های دیگری در زندگی اش دارد. ترون گفته او با دوستانش که سعی می‌کنند کسی را برای او پیدا کنند مخالفتی ندارد، اما به دنبال رابطه عاشقانه نیست.

جنیفر آنیستون
زنان مشهور هالیوود ورضایت از زندگی مجردی + عکس

جنیفر آنیستون تاکنون ۲ بار ازدواج کرده است و همین تجربه سبب شده او متوجه شود شادی می‌تواند زوایای مختلفی داشته باشد؛ و هر کس باید خودش و بدون در نظر گرفتن نظر عمومی تصمیم بگیرد که زندگی اش را چگونه بسازد.

شارون استون

زنان مشهور هالیوود ورضایت از زندگی مجردی + عکس

شارون استون فاش کرده که دیگر به دنبال رابطه عاشقانه نیست. او گفته زندگی اش بدون دردسر‌های رابطه عاشقانه راحت‌تر و آرام‌تر شده است. استون همچنین تأکید کرده که دوستان مرد خوب زیادی دارد، اما به عقیده‌ی او در بحث پختگی عاطفی در روابط عاشقانه، زنان و مردان در جایگاه متفاوتی به نظر می‌رسند.

اِما واتسون
زنان مشهور هالیوود ورضایت از زندگی مجردی + عکس

اِما واتسون در گذشته اعتقادی به «زندگی مجردی شاد» نداشت و فکر می‌کرد مجرد‌هایی که ادعا می‌کنند زندگی شادی دارند، صرفاً به این موضوع وانمود می‌کند.

اما پس از پا گذاشتن به ۳۰ سالگی، واتسون با این فشار اجتماعی مواجه شد که چرا هنوز همسر و فرزندی ندارد. با این حال، به گفته‌ی خودش، او حالا می‌داند که می‌تواند بدون داشتن رابطه عاشقانه از زندگی خود لذت ببرد.

کلویی کارداشیان

زنان مشهور هالیوود ورضایت از زندگی مجردی + عکس

کلویی کارداشیان گرچه در گذشته روابط عاشقانه‌ی متعددی را تجربه کرده، اما حالا مجرد است و از بابت آن خوشحال هم هست. به گفته‌ی کارداشیان، او در حال حاضر به دنبال رابطه عاشقانه نیست و کاملاً سرگرم رسیدگی به فرزندانش است.

دایان کیتن

زنان مشهور هالیوود ورضایت از زندگی مجردی + عکس
دایان کیتن از ۳۵ سالگی تاکنون رابطه عاشقانه نداشته است. وقتی دلیلش را پرسیدند، کیتن در پاسخ گفت که دوستان مرد زیادی دارد که از آن‌ها توجه کافی دریافت می‌کند و نیازی به رابطه عاشقانه ندارد. او که هرگز ازدواج نکرده، این مسأله را یک مشکل نمی‌داند. کیتن معتقد است که آدم‌ها بر اساس داشتن یا نداشتن رابطه عاشقانه تعریف نمی‌شوند.

 

منبع: روزیاتو

آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
بازیگر قدیمی به کما رفت title
علی‌اکبر طوفان‌پناه بازیگر قدیمی سینما و تلویزیون به کما رفت.
فیلیمو سریال «حشاشین» را حذف کرد title
پلتفرم «فیلیمو» با گذشت دو روز از ابلاغیه شورای مجوز ساترا مبنی بر ممنوعیت پخش سریال «حشاشین» به پخش این سریال ادامه می‌داد که سر انجام شامگاه ۱۰ اردیبهشت پخش این سریال را متوقف و از خروجی خود حذف کرد.
کشف میلیارد‌ها تومان چک خون‌آلود در جیب مقتول title
بررسی‌های قضایی درباره انگیزه متهم و افشای زوایای پنهان این پرونده جنایی آغاز و مشخص شد که حادثه مذکور در بولوار امامیه منطقه قاسم‌آباد رخ داده است.
مصرف الکل‌های سمی در هر اندازه‌ای خطرناک است title
رییس بخش مسمومین بیمارستان لقمان حکیم با بیان اینکه بروز علایم مسمومیت با الکل‌های حاوی متانول زمانبر است، گفت: مصرف الکل‌های سمی در هر اندازه‌ای خطرناک است.
داریوش کاردان: تلویزیون نمی‌بینم، رادیو هم گوش نمی‌دهم title
داریوش کاردان: به همین منظور هم از سال‌ها پیش و به طور ضمنی چندین بار اخطار دادم که این فاصله بین یک طنز فاخر با سطح سلیقه مردم در حال افزایش است و طنز ما روزی به جایی خواهد رسید که اول کوچه بازاری و بعد هم مبتذل شود. من اصلا این فضا را بلد نیستم، نه این که بگویم بد است، شاید هم این طنز‌ها لازم باشد، اما من بلد نیستم. اگر هم بلد باشم حاضر نیستم وارد این فضا شوم
حضور بیش از ۴۰ میلیون نفر ایرانی در اینستا! title
گزارش‌های غیررسمی می‌گویند بیش از ۴۰ میلیون ایرانی کاربر اینستاگرام هستند و این شبکه، پرمخاطب‌ترین شبکه اجتماعی در ایران است.
سازمان هواپیمایی کشوری: در ایران جت شخصی نداریم title
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: به طور کلی ما در ایران جت شخصی نداریم. در زمینه نخریدن جت شخصی، تقریبا کسی را نداریم که خریده باشد.
برگزیده
سازمان هواپیمایی کشوری: در ایران جت شخصی نداریم title
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: به طور کلی ما در ایران جت شخصی نداریم. در زمینه نخریدن جت شخصی، تقریبا کسی را نداریم که خریده باشد.
پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا title
رئیس جمهور در پیامی با تبریک قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در آسیا تصریح کرد: از یکایک اعضای تیم ملی، مربیان، کادر فنی و سایر تلاشگران حوزه ورزش کشور برای کسب این عنوان ارزشمند، قدردانی می­‌نمایم.
صهیونیست‌ها دست از پا خطا کنند وضعیت متفاوت خواهد بود title
رئیس‌جمهور گفت: اگر رژیم صهیونیستی بار دیگر دست از پا خطا کند و تعرضی به خاک مقدس ایران کند، وضعیت متفاوت خواهد بود و معلوم نیست دیگر چیزی از این رژیم باقی بماند.
تقویت همکاری‌های قوای مسلح ایران و پاکستان عامل صلح و ثبات است title
فرمانده ارتش پاکستان در حاشیه سفر رسمی رئیس جمهوری اسلامی ایران به این کشور به دیدار آیت الله رئیسی رفت.