کد خبر: ۳۳۳۶۲
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۶

آپدیت جدید تلگرام منتشر شد؛ به‌روزرسانی بزرگ ربات‌های تلگرامی و جلوه تانوس

در آغاز سال ۲۰۲۴ میلادی، آپدیت جدید تلگرام هم منتشر شد. این نسخه، تاریخی‌ترین بروزرسانی برای ربات‌های تلگرامی و چندین قابلیت دیگر را به‌همراه دارد.

مخاطب 24- تلگرام، پیام‌رسان محبوب ایرانی‌ها، در ساعات آغازین سال ۲۰۲۴ میلادی یک آپدیت جدید را منتشر کرد که باعث بهبود عملکرد کلی پیام‌رسان می‌شود، مصرف باتری را کمتر می‌کند، جلوه تانوس را هنگام حذف پیام‌ها به‌نمایش می‌گذارد و از همه مهم‌تر شاهد بزرگ‌ترین بروزرسانی ربات‌های تلگرامی هستیم.

در آپدیت جدید تلگرام چه خبر است؟
هر بار که نسخه جدیدی از پیام‌رسان تلگرام منتشر می‌شود، کاربران منتظر ویژگی‌ها و امکانات تازه‌ای هستند. در نسخه جدید چه خبر است؟ در ادامه این پست با هر آنچه باید از آپدیت Telegram بدانید، همراه ما باشید.

بزرگ‌ترین ارتقا ربات‌های تلگرامی

ربات تلگرام، یکی از جذاب‌ترین ویژگی‌های آن است که چند سالیست در اختیار صاحبان مشاغل قرار گرفته و از آن برای ارتباط با مشتریان و ارائه امکانات خدماتی مختلفی به آن‌ها استفاده می‌کنند. پلتفرم ربات تلگرام به‌صورت رایگان در دسترس همه قرار دارد و با امکانات غنی خود امکان استفاده از چت ساده گرفته تا پیاده‌سازی مینی اپلیکیشن‌های پیشرفته را در اختیار شما می‌گذارند.

حالا در ساعات تحویل سال نو میلادی، تلگرام هدیه بزرگی را برای کسب‌و‌کار‌ها آماده کرده که با این آپدیت در دسترس همه قرار می‌گیرد. از این پس ربات‌ها می‌توانند به پیام‌های کاربران واکنش نشان دهند، واکنش‌های دیگر کاربران را مدیریت کرده و مدیریت نقل قول‌ها و لینک‌ها را هم در دست بگیرند. علاوه بر این، ربات‌ها قادر به ارسال پاسخ‌ها در صفحات گفتگو و دیگر موضوعات هستند.

قرعه‌کشی و بخش حمایت‌ها، دو تا از ویژگی‌های تلگرام پریمیوم هستند که در اختیار صاحبات ربات‌ها قرار دارند. بعد از بروزرسانی امشب، شما می‌توانید نتایج قرعه‌کشی و حمایت‌های دریافتی را هم مشاهده کنید.


بیشتر بخوانید


جلوه تانوس هنگام پاک کردن پیام

تلگرام در آپدیت قبلی نسخه آی او اس خود، جلوه جذابی را هنگام پاک شدن پیام‌های پاک‌شونده خودکار به‌نمایش می‌گذاشت. این جلوه، پیام را مثل شیشه می‌شکست و خرد می‌کرد و سپس از روی صفحه پاک می‌کرد. به این جلوه، تانوس گفته می‌شود که برای طراحی آن از دنیای ابرقهرمانی مارول الهام گرفته شده است.

در نسخه جدید پیام‌رسان تلگرام اکنون این جلوه هنگام حذف هرگونه پیامی هم در نسخه اندروید و هم آی او اس به‌نمایش درمی‌آید.

ارتقا بخش تماس‌ها

چند سالیست که تلگرام امکان برقراری تماس با مخاطبان را در اختیار کاربرانش می‌گذارد. اما علاوه بر صحبت کردن و مکالمه ویدیویی، شما می‌توانید صفحه نمایش گوشی‌تان را هم از این طریق در یک بستر امن به اشتراک بگذارد.

در آخرین آپدیت تلگرام ظاهر بخش تماس‌ها را ارتقا داده و با انیمیشن‌های جدید و تصاویر پس زمینه متفاوت، تجربه جدیدی را هنگام شروع یا پایان یک تماس در اختیار شما می‌گذارد. تلگرام با بهینه کردن مصرف انرژی افکت‌های هنگام تماس، به‌طور همزمان باعث بهبود عملکرد سیستم و افزایش شارژدهی گوشی شما خواهد شد.

 

منبع: گجت نیوز

برچسب ها: تلگرام
آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
تصویری از بازیگر لیسانسه‌ها در آمریکا title
تصاویری از تغییر چهره و تیپ بهنام تشکر بازیگر نقش «فرید» در سریال لیسانسه‌ها را بعد ۸ سال و در آمریکا خواهید دید.
مالک تلگرام با این خبر دل همستر باز‌ها را شاد کرد title
به زودی، تیم همستر توکن خود را بر روی TON عرضه خواهد کرد و مزایای بلاکچین را به صد‌ها میلیون نفر معرفی می‌کند.
چند عکس جدید از سریال سلمان فارسی title
سریال «سلمان فارسی» این روز‌ها در شاهرود به فیلمبرداری خودشان ادامه می‌دهند و تا پایان شهریورماه به شهرک غزالی برخواهند گشت.
دردسر جدید رونالدو در یورو ۲۰۲۴ title
کریستیانو رونالدو به تبلیغات غیررسمی یک برند در جریان دیدار تیم ‏ملی پرتغال با اسلوونی متهم شده و ممکن است از طرف یوفا ‏مجازات شود. ‏
حرف‌های تند و طوفانی علیرضا بیرانوند title
با اظهاراتی جنجالی در مورد جدایی از پرسپولیس صحبت کرد.
نابغه‌های بازاریابی یا طنزپرداز؟ title
«همستر کامبت» یک بازی تلگرامی ساده نیست بلکه یک محصول دیجیتالی است که با کلیک‌های بی‌وقفه کاربرانی که در سودای کسب درآمد هستند، کار می‌کند.
ساعت 450 میلیون تومانی نیما شعبان نژاد title
عکسی از نیما شعبان نژاد با ساعت 450 میلیون تومانی منتشر شد.
برگزیده
پورمحمدی در کجا رای داد؟ title
محمدباقر قالیباف، محسنی اژه ای، محمود واعظی و همسرش، حسین دهقان و آملی لاریجانی در انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم شرکت کردند.
رهبر انقلاب: مردم عزیزمان امروز بهترین را انتخاب کنند title
رهبر انقلاب گفتند: ان‌شاءالله مردم عزیزمان موفق شوند رای بدهند و بهترین را انتخاب کنند.
در آخرین مناظره کاندیداهای ریاست جمهوری چه گذشت؟ title
شش نامزد انتخابات ریاست جمهوری، پنجمین مناظره انتخاباتی را با موضوع «کارآمدسازی دولت»، در استودیو ۱۱ صداوسیما برگزار کردند.
پویش یک دقیقه برای ایران با معصومه ابتکار title
فرصتی بی نظیر برای مردم ایران پیش آمده است که در یک انتخابات رقابتی و آزاد و سالم شرکت کنند.
زهرا پزشکیان در رابطه با پدر چه گفت؟ title
صحبت‌های زهرا پزشکیان دختر مسعود پزشکیان نامزد ریاست جمهوری را ببینید.
دیدار پزشکیان با سیدحسن خمینی title
مسعود پزشکیان به دیدار آیت‌الله سیدحسن خمینی، نوه بنیان‌گذار فقید جمهوری اسلامی رفت.