به گزارش مخاطب۲۴ به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران در نمایشگاه تلکام : وی افزود با اپلیکیشن نواتل، مشتریان از دریافت سرویس های دیگر برای جابجایی فایل و موارد دیگری بی نیاز می شوند.
فروزنده گفت: سفرای اندونزی، سیرالئون، مکزیک و سوریه در همین نمایشگاه تلکام با توجه به داشتن گواهینامه دانش بنیان و ارائه اپلیکیشن خدمات محور ، از محصولات نواتل استفاده کردند.
وی افزود : پارتنر شیپ با ایرانسل ، مخابرات منطقه شهری و اپراتورهای عمده در مرحله انعقاد قرارداد هستیم.
مدیرعامل نواتل گفت : در حال حاضر به ۵ هزار شرکت سرویس می دهیم و این خدمت باعث صرفه جویی در خرید تجهیزات و منابع ارزی می شود.
وی خاطر نشان کرد: در بحث پشتیبانی خدمات مشتریان ، سرویس هایی مانند نواتل ، باعث صرفه جویی در مرکز تماس و سوق دادن نیروی انسانی به سمت کاری تخصصی تر می شود.
مهندس فروزنده در مورد آینده تلکام گفت : شرکت های بزرگ به سمت سرویس محوری به جای ارائه خدمات پایه ارتباطی حرکت می کنند و شرکت مخابرات ایران نیز به عنوان قدیمی ترین اپراتور پایه ای کشور با ورود به این عرصه ، می تواند داشبورد قدرتمندی از مجموعه خدمات خود به مشتریان در مراکز کشور ارائه دهد.