کد خبر: ۳۱۵۵۴
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۱

باورنکردنی، چاقوکشی در لیگ امید‌های فوتبال! + فیلم

در یک اتفاق باورنکردنی، عجیب و دلخراش زمین فوتبال در لیگ یک امید‌ها در بازی میان گل‌گهر و فجر محل ضرب و شتم با چاقو شد.
فوتبال ایران حواشی و اتفاقات عجیب و غریب کم ندارد، ولی این‌بار در لیگ یک امید‌ها درگیری ناجوانمردانه‌ای به وقوع پیوست که با روح ورزش کاملا در تضاد است و منجر به ثبت شدن صحنه‌هایی بسیار دلخراش و ایجاد زخم‌های عمیق چاقو برای اعضای تیم امید فجر شد

از هفته ششم رقابت‌های لیگ یک امید‌های کشور، عصر امروز تیم امید فجرسپاسی شیراز میهمان تیم امید گل گهر سیرجان بود. در حالی‌که تا دقیقه ۹۰ تیم امید فجرسپاسی با نتیجه سه بر صفر از تیم گل گهر عقب بود، در دقایق پایانی درگیری درمیانه زمین بین بازیکنان رخ داد.

 

 
بنابر گفته فجری‌ها، کادرفنی تیم گل گهر سیرجان با چاقو به سمت بازیکنان تیم امید فجرسپاسی حمله‌ور شدند. کادرفنی امید فجرشهیدسپاسی برای جلوگیری از حمله گل‌گهری‌ها وارد زمین مسابقه شدند که توسط شخصی که منتسب به باشگاه میزبان بود مورد ضربه چاقو قرار گرفتند و به شدت آسیب دیدند و راهی بیمارستان شدند.

صفحه فجر سپاسی از این اتفاق باورنکردنی و دلخراش با عنوان: "مهمان نوازی سیرجانی‌ها با چاقو از امید‌های فجرشهیدسپاسی" یاد کرده است!

چاقوکشی در لیگ امیدهای فوتبال!

ضرب و شتم محسن نیسانی و عوامل تیم امید فجرشهیدسپاسی با چاقو منجر به رخ دادن صحنه‌هایی عجیب در زمین چمن شد که محسن نیسانی و دیگر عوامل آسیب دیده تیم امید فجرسپاسی راهی بیمارستان شدند.

در فیلمی که از این آشوب بزرگ منتشر شده شخصی با لباس سفید با چاقو به سمت فجری‌ها حمله می‌کند و در این لحظه بسیاری از بازیکنان فقط در حال فرار هستند و افراد نزدیک به ضارب مورد آسیب قرار گرفتند.

این موضوع می‌توانست منجر به رخ دادن اتفاقات ناگوارتری از زخم چاقو بشود و باید دید مسئولان مسابقه چه توضیحی ارائه خواهند داد.

 

ورود فدراسیون فوتبال به ماجرای چاقوکشی در لیگ دسته اول امیدهای کشور

به گزارش ایرنا، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به اتفاقات و حواشی مسابقات لیگ دسته اول بزرگسالان ولیگ دسته اول امیدهای فوتبال باشگاه‌های کشور واکنش نشان داد و دو رای صدور موقت را صادر کرد.

در بیانیه کمیته انضباطی آمده است: حسب گزارشات مقام‌های رسمی مسابقه بین تیمهای آریو اسلامشهر و شهرداری آستارا از سری مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور که در تاریخ ۱۴۰۲/۰۹/۰۸ در شهر اسلامشهر برگزار شد، تخلفاتی از سوی فرهاد خالدی منتسب به تیم شهرداری آستارا و امیرحسین قربانی مسئول رسانه ای هیات فوتبال تهران منعکس شد.

از آنجاییکه تخلفات حادث شده با توجه به نوع آن عبارت از بدرفتاری در قبال یکدیگر و رفتار غیر ورزشی بوده در خور صدور قرار دستور موقت میباشد. لذا به استناد ماده ۱۰۰ مقررات انضباطی و تا صدور رأی مقتضی نامبردگان از حضور در تمامی ورزشگاه‌های فوتبال، فوتبال ساحلی و فوتسال محروم
می‌گردند و لازم است دفاعیات کتبی خود را ظرف مهلت ۴۸ ساعت به کمیته انضباطی فدراسیون ارسال کنند .رأی صادره ظرف مهلت دو روز پس از ابلاغ قابل تجدید نظرخواهی در کمیته استیناف فدراسیون است.

همچنین حسب گزارش مقام رسمی در خصوص بین تیمهای گل گهر سیرجان و فجر شهید سپاسی از سری مسابقات لیگ برتر امیدهای فوتبال کشور که در تاریخ ۱۴۰۲/۰۹/۰۹ برگزار شد که تخلفی از سوی تماشاگران تیم گل گهرسیرجان منعکس گردیده و از آنجاییکه تخلف حادث شده با توجه به نوع آن که عبارت از عدم رعایت ماده ۷۱ مقررات انضباطی مبنی بر اظهارات علیه داور مسابقه در خور صدور قرار دستور موقت می‌باشد لذا به استناد ماده ۱۰۰ مقرات انضباطی و تا صدور رأی مقتضی تیم مربوطه از هرگونه ورود تماشاگر به داخل استادیوم در کلیه مسابقات خانگی محروم است.لازم است باشگاه گل‌گهرسیرجان دفاعی کتبی خود را ظرف مهلت ۴۸ ساعت به کمیته انضباطی فدراسیون ارسال کنند.

رأی صادره ظرف مهلت دو روز پس از ابلاغ قابل تجدیدنظرخواهی در کمیته استیناف فدراسیون است.

آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
برای تغذیه ۶۰ سالگی خود فکری کرده اید؟ برای تغذیه ۶۰ سالگی خود فکری کرده اید؟
یک متخصص تغذیه مطرح کرد: بهتر است افراد مسن روزی سه تا پنج بار در وعده‌های کوچک غذا بخورند و پرخوری نکنند.
‌می‌دونستید سرو صدا در محل کار ارتباط داره با فشار خون؟ ‌می‌دونستید سرو صدا در محل کار ارتباط داره با فشار خون؟
قرار گرفتن مداوم در معرض سر و صدا در محل کار نه تنها بر تمرکز انسان تأثیر می گذارد و باعث مشکلات شنوایی مانند وز وز گوش می شود، بلکه باعث افزایش استرس و فشار خون نیز می شود.
دستور پخت شیرینی نازک پسته به روش قنادی‌های قزوین دستور پخت شیرینی نازک پسته به روش قنادی‌های قزوین
شیرینی نازک پسته‌ای یک نوع شیرینی اصیل قزوینی است که برای اعیاد مختلف تهیه می‌شود. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این شیرینی، کم شیرین بودن آن است که آن را تبدیل به یک شیرینی محبوب کرده است.
کلیسای فرانسه پس از حریق گسترده فروریخت کلیسای فرانسه پس از حریق گسترده فروریخت
پس از اینکه کلیسای «سنت اومر» در فرانسه امروز طعمه حریق گسترده‌ای شد، سقف و بخش عظیمی از سازه این کلیسا فروریخت
فهرست بازیکنان تیم ملی فوتبال اعلام شد فهرست بازیکنان تیم ملی فوتبال اعلام شد
امیر قلعه نویی، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران ٢۶ بازیکن را برای دو دیدار برابر قرقیزستان و امارات به اردوی تیم دعوت کرد.
قتل پیرزن همسایه با ۳۵ ضربه چاقو در تهران قتل پیرزن همسایه با ۳۵ ضربه چاقو در تهران
رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: یک زن جوان، همسایه پیر خود را به خاطر سرقت طلاهایش، با ۳۵ ضربه چاقو در خیابان نبرد به قتل رساند.
صحبت‌های جنجالی اکبر عبدی در مورد همسرش صحبت‌های جنجالی اکبر عبدی در مورد همسرش
این گفته اکبر عبدی، بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون، که « همسرش از شیطنت‌های او چشم‌پوشی کرده و البته این شیطنت‌ها را حق طبیعی هر مردی می‌داند»، بازتاب وسیعی در میان مخاطبان فضای مجازی داشته و مورد انتقاد قرار گرفته است.
برگزیده
تدابیر امنیتی شدید در آستانه افتتاحیه تدابیر امنیتی شدید در آستانه افتتاحیه
نیرو‌های امنیتی بسیار زیادی در اطراف محل برگزاری مراسم افتتاحیه بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس حضور دارند
المپیکی ۱۵ ساله ایران با اسلحه ۲۰ هزار یورویی در جستجوی طلا المپیکی ۱۵ ساله ایران با اسلحه ۲۰ هزار یورویی در جستجوی طلا
کوچکترین عضو کاروان ایران در المپیک ۲۰۲۴ پاریس می‌گوید همه تلاشش را می‌کند تا مدال طلای المپیک را بر گردن آویزد