کد خبر: ۳۰۸۶۱
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۴
مردم سراسر کشور از دقایقی پیش با حضور در خیابان‌های شهر‌های مختلف ضمن اعلام حمایت از کودکان مظلوم غزه، جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.

مخاطب 24- مردم تهران دقایقی پیش با حضور در خیابان‌های منتهی به میدان انقلاب ضمن اعلام حمایت از کودکان مظلوم غزه، جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.

این راهپیمایی در شهرهای دیگر کشور نیز در حال برگزاری است، راهپیمایی حمایت از کودکان غزه در برخی شهرها نیز صبح امروز برگزار شد. در تهران نیز، مردم با در دست داشتن تصاویری از کودکان شهید غزه، یاد آن‌ها را گرامی داشته و انزجار خود از چنین جنایاتی نشان دادند.

تصاویری از رهبر معظم انقلاب، سردار حاج قاسم سلیمانی و دیگر شهدای مقاومت نیز در دستان راهپیمایان قرار دارد.

برخی مردم نیز با در دست داشتن دست‌نوشته‌هایی که روی آن شعارهایی به زبان‌های فارسی، عربی، انگلیسی نوشته شده؛ جنایات صهیونیست‌ها را محکوم کرده‌اند.

بیشتر حاضران در راهپیمایی ضد صهیونیستی امروز با پرچم حریفت منم به میدان انقلاب آمده‌اند. همچنین؛ بسیاری از خانواده‌ها کودکان و نوزادان خود را به همراه دارند.

بیشتر بخوانید:

بیشتر بخوانید

«این سند فتنه صهیون بود»، «یا ایها المسلمون، غزه شده غرق خون»، «پیروزی با حماس است، اسرائیل در هراس است» و «مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا، مرگ بر انگلیس»، «فلسطین، فلسطین، عامل اتحاد است» و «نصر من الله و فتح قریب» شعارهای مردم حاضر در راهپیمایی امروز است.

«گروه سرود ری‌نوا» نیز به اجرای سرودهای ضد صهیونیستی پرداخت.

«مصطفی نوری» شاعر آیینی نیز، اشعاری را در مدح مقاومت فلسطین بیان کرد. بخش هایی از این اشعار در ادامه آمده است؛

یک طرف شادی و آواز و می شرب حیا
یک طرف فاجعه در فاجعه طوفان بلا
روز و شب در نظر اهل نظر گم شده است
آینه مضحکه کژدم شده است

بسته شد پلک شب از دلهره در بیتابی
تارشد عینک شورای حقیقت یابی
سازمان ملل ای مدعی صلح و صفا
حافظ امنیت اینه هنگام بلا
کم در این فاجعه همسفره قابیل شوید
کم خدنگ پر پرواز ابابیل شوید

یک سگ غربی اگر تب بکند می‌فهمید
ولی از درک چنین فاجعه‌ای بی سهمید

نفس غزه به تنگ آمده وقت یاری‌ست
صبح صادق شده هنگامه ان بیداریست
موج طوفان الاقصی شده غران باشید
یک به یک آینه در آینه طوفان باشید

قرار است، سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جمع راهپیمایان ضد صهیونیستی در میدان انقلاب تهران سخنرانی کند.

حضور مردم سمنان در راهپیمایی ضد صهیونیستی

مردم سمنان با تجمع در میدان سعدی، معراج شهدا با سر دادن شعارهای مختلف و حمل پلاکارد و پرچم فلسطین انزجار خود را از جنایات رژیم منحوس صهیونیستی اعلام کردند.

همچنین، مردم سایر شهرهای استان سمنان همچون شاهرود، گرمسار، مهدی‌شهر، آرادان و سرخه نیز در حمایت از مردم مظلوم غزه به خیابان‌های آمدند.

خروش تبریزی‌ها در چله خونین غزه

مردم ولایت مدار تبریز در چله خونین غزه و در محکومیت جنایات رژیم کودک‌کش صهیونیسم و حمایت از مبارزان فلسطین، در تبریز در سنگ فرش ارک تبریز تجمع کردند.

حضور کودکانی و دخترانی که عروسک‌هایی در دست داشتند تا با کودکان مظلوم غزه اظهار همدردی کنند نیز در این مراسم قابل توجه بود.

ارومیه؛ یکپارچه در حمایت از فلسطین و غزه

اجتماع مردمی حمایت از کودکان غزه و اعلام انزجار از جنایات رژیم صهیونسیتی صبح امروز از ساعت ۱۰ صبح در ارومیه نیز برگزار شد؛ اقشار مختلف مردم ارومیه در این تجمع بار دیگر ضمن محکومیت جنایات رژیم کودک‌کش صهیونسیتی از کودکان مظلوم غزه حمایت کردند.

اردبیلی‌ها؛ پشتیبان مردم غزه

مردم استان اردبیل همزمان با سراسر ایران اسلامی باری دیگر با حضور پرشور خود در راهپیمایی و تجمع‌های امروز، ضمن حمایت از مردم فلسطین انزجار خود از رژیم منحوس صهیونیستی و کودک‌کش را اعلام کردند.

راهپیمایی مردم ولایت‌مدار استان اردبیل در شهرستان‌های مختلف در زمان و مکان مشخص انجام شده و فریاد حمایت از مردم مظلوم فلسطین یک صدا در سراسر استان طنین انداز شد.

مردم علاوه بر شهر اردبیل در شهرهای مشکین شهر، پارس‌آباد مغان، خلخال و بیله سوار نیز به میدان حمایت از مردم فلسطین آمدند.

راهپیمایی اصفهانی‌ها در حمایت از مردم غزه

همزمان با روز جهانی کودک، کودکان و نوجوانان و قشرهای مختلف مردم اصفهان با حضور در میدان بزرگمهر اصفهان حمایت خود را از کودکان غزه اعلام کردند.

کودکان و نوجوانان حاضر در این تجمع تحت عنوان «حمایت از کودکان مظلوم غزه» اعلام کردند همراه تمام مردم سرزمین غیور ایران، جنایت اخیر رژیم پلید و سفاک اسرائیل را در به خاک و خون کشیدن مردم مظلوم و عدالت‌خواه غزه محکوم می‌کنند و به حرمت لبخندهایی که از صورت دنیا پاک شدند اعلام داشتند برای به بار نشستن شکوفه‌های آرزوی کودکان زجرکشیده غزه دعا می‌کنیم.

همچنین کودکان و نوجوانان و مردم با در دست داشتن پرچم‌های فلسطین، حزب الله لبنان، انصارالله یمن و عروسک‌های نمادین کودکان غزه، با سردادن شعارهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» جنایات رژیم صهیونیستی در قتل عام کودکان بی‌دفاع غزه را محکوم کردند.

شرکت‌کنندگان در این راهپیمایی در بیانیه‌ای ضمن محکومیت جنایات رژیم جعلی صهیونیستی، خواستار رفع محاصره سراسری غزه شدند.

حمایت بوشهر از غزه با شعار «آمریکا، اسرائیل این آخرین پیام است؛ امت اسلامیان آماده قیام است»

اقشار مختلف مردم بوشهر امروز با تجمع در میدان رئیسعلی دلواری بوشهر با فریادهای «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسراییل» جنایت‌ها، خباثت‌ها و ددمنشی های رژیم صهیونیستی و حامیانش در فلسطین را محکوم کردند.

شرکت‌کنندگان در این مراسم با حمل تصاویری از جنایات رژیم صهیونیستی در به خاک و خون کشیدن مردم ستمدیده و مظلوم «غزه» بار دیگر خواستار توجه جامعه جهانی به این نسل‌کشی در مناطق اشتغالی شدند.

بوشهری‌ها در این تجمع با فریاد « الله اکبر»، « فلسطین پیروز است، اسرائیل نابود است»، «آمریکا، اسرائیل این آخرین پیام است؛ امت اسلامیان آماده قیام است»، «مرگ بر سه ابلیس آمریکا، اسرائیل و انگلیس»، «سکوت هر مسلمان، خیانت است به قرآن» و «مرگ بر صهیونیست» ضمن اعلام حمایت از مردم مظلوم غزه، انزجار خود را از جنایت های رژیم اشغالگر قدس ابراز داشتند.

حضور کارمندان، بازاریان، دانشجویان، دانش‌آموزان، طلاب حوزه علمیه، زنان خانه دار و سایر اقشار جامعه در این مراسم گویای احساس مسئولیت همه اقشار به موضوع فلسطین و جنایاتی است که توسط رژیم صهیونیستی این روزها در « غزه » در حال اتفاق افتادن است.

راهپیمایی «فریاد عروسک‌ها» در حمایت از کودکان مظلوم غزه در شهرکرد

مردم شهرکرد همزمان با سراسر کشور هم‌صدا با مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان در دیگر کشورها امروز شنبه ۲۷ آبان ماه در حمایت از کودکان مظلوم غزه و محکومیت جنایات رژیم کودک‌کش صهیونیسم راهپیمایی با عنوان «فریاد عروسک‌ها» برگزار کردند.

در این راهپیمایی که حضور پررنگ کودکان در کنار والدین خودنمایی می‌کرد، مردم با شعارهای مرگ بر آمریکا، مرک بر اسرائیل، مرگ بر رژیم کودک کُش صهیونیستی همراه بود انزجار خود را از جنایت‌های رژیم خونخوار فریاد زدند.

شرکت‌کنندگان در این مراسم با حمل تصاویری از جنایات رژیم صهیونیستی در به خاک و خون کشیدن مردم ستمدیده و مظلوم «غزه» بار دیگر خواستار توجه جامعه جهانی به این نسل‌کشی در مناطق اشتغالی شدند.

راهپیمایی مردم خراسان در حمایت از فلسطین و غزه

مردم خراسان جنوبی همچون سایر ملت ایران در شهرهای نهبندان، قائنات، سربیشه، سرایان و فردوس به میدان‌ آمدند تا حمایت خود از ملت فلسطین را به جهانیان اعلام کنند.

روستاییان مرزنشین زیرکوه در خراسان جنوبی امروز بار دیگر علیه جنایات رژیم کودک‌کش صهیونیستی به خشم و خروش آمدند؛ امروز مردم و دانش آموزان مررنشین و عشایر روستای اهل سنت ملکی در ۷ کیلومتری مرز شهرستان زیرکوه به جوش و خروش آمدند و جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی را محکوم کردند.

مردم شهرهای مختلف خراسان شمالی از جمله بجنورد، شیروان و جاجرم نیز پیش از ظهر امروز برای حمایت از ملت مظلوم فلسطین به خیابان‌ها آمدند.

اهالی خراسان شمالی با حضور در خیابان‌ها از مردم مظلوم غزه حمایت کرده و انزجار خود را از جنایات رژیم کودک‌کش اعلام کردند.

حمایت مردم اهواز از آرمان آزادی فلسطین

مردم اهواز صبح امروز همزمان با سراسر کشور برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین و محکومیت رژیم جعلی و کودک‌کش صهیونیستی تجمع کردند.

علی اکبر حسینی‌محراب نیز در حاشیه تجمع مردم در شهر اهواز به حمایت از مردم غزه، گفت: طوفان الاقصی خط بطلانی است و بر پایه‌های رژیم صهیونیستی و طبق وعده خداوند، ظلم پایدار نخواهد بود و به زودی شاهد پیروزی جبهه حق علیه باطل خواهیم بود.

استاندار خوزستان افزود: مردم اهواز امروز باز هم با مردم غزه همدردی کرده و جنایات رژیم کودک‌کش اسراییل را محکوم می‌کنند.

همچنین؛ در این تجمع که قشرهای مختلف در آن حضور دارند مردم با سر دادن شعارهایی همچون مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی را محکوم و اعلام انزجار کردند.

از هفته گذشته تا کنون رژیم غاصب صهیونیستی با حملات وحشیانه خود موجب شهادت بیش از ۱۲ هزار نفر شده است.

تا کنون بیش از ۴۷۱۰ کودک در غزه به واسطه حملات وحشیانه اسرائیل به شهادت رسیده‌اند و تصاویر منتشر شده از این جنایات موجب شده تا بسیاری از مردم دنیا نسبت به اقدام وحشیانه صهیونیست ها خشمگین شوند و به ان اعتراض کنند.

متن قطعنامه تجمع بزرگ مردم تهران

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در بخشی از قطعنامه پایانی تجمع بزرگ مردم تهران در حمایت از مردم غزه تصریح کرد: غزه صحنه امتحان ملت‌ها و دولت‌ها و آزمون میزان پایبندی بشر قرن ۲۱ به اصول انسانی، قواعد اخلاقی و اثبات ناکارآمدی مکاتب دروغین و جعلی غربی و رونمایی چهره شیطانی غرب وحشی است.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، متن قطعنامه تجمع بزرگ مردم تهران در حمایت از مردم فلسطین و محکومیت بمباران مراکز درمانی توسط رژیم صهیونیستی، به شرح زیر است:

بسمه تعالی

قطعنامه تجمع بزرگ حمایت از کودکان فلسطینی و محکومیت بمباران مراکز درمانی

وَإِذَا اَلْمَوْؤُدَةُ سُئِلَتْ بِأَیِّ ذَنْبٍ قُتِلَتْ

عملیات پیروزمندانه طوفان الاقصی و ضرباتی که توسط یک گروه کوچک مقاومت فلسطینی و با برنامه ریزی دقیق و هدفمند بر پیکر پوشالی رژیم اشغالگر قدس وارد شد چنان کاری و راهبردی بود که تمام ساختارهای سیاسی، نظامی و امنیتی آن را به چالش کشیده وهیمنه متصور سیاسی،امنیتی و اطلاعاتی و راهبردی رژیم اشغالگر قدس که همواره برتری برای خود درمقایسه با ملت های منطقه قائل بوده را زیرسوال برد و گزاره شکست رژیم صهیونیستی را به یک گزاره کاملاً در دسترس برای ملتهای مسلمان تبدیل کرده وتصویر بازنده وشکست خورده رژیم اشغالگر قدس را پیش چشم افکار عمومی منطقه وجهان قرار داد وحتی برای سران این رژیم منحوس مسجل شد که دیگر اسرائیل هیچ وقت خانه امن نخواهدبود واین شروع یک پایان است.

و اما غزه صحنه امتحان ملت‌ها و دولت‌ها وآزمون میزان پایبندی بشر قرن بیست ویکم به اصول انسانی و قواعد اخلاقی و اثبات ناکارآمدی مکاتب دروغین وجعلی غربی و رونمایی چهره شیطانی غرب وحشی و ازسوی دیگر خاستگاه پایمردی نسل جدیدی از ملت قهرمان فلسطین و مقاومت پایدار در برابر زور گویان عالم است.صحنه فجیع کشتار بی رحمانه کودکان غزه وشهادت حدود دوازده هزارنفر که بیش از پنج هزار نفر آنان کودکان معصوم و بیگناه هستند و تخریب و ویران‌سازی خانه‌های یک ملت و آواره‌سازی صدها هزار زن،مرد وکودک و بی‌توجهی آمریکا و متحدان غربی به ده‌ها قطعنامه‌ و کنوانسیون‌ بین‌المللی که نظیر این صحنه‌ها را درتاریخ کمتر می‌تواند یافت.

و امروز ملت بزرگ ایران که از همان آغاز پیروزی انقلاب خود به رهبری حضرت امام خمینی(رحمت الله علیه)، سرشت پلید آمریکا وخوی درندگی و وحشیگری رژیم منحوس صهیونیستی را بخوبی آگاه بود همراه با ملت‌های جهان و همصدا باحنجرهای خونین و ناله‌های دردناک مادران غزه ودر دفاع از کودکان مظلوم غزه و این ملت سربلند باندای «الله اکبر خامنه‌ای رهبر» اعلام می‌کند:

۱. اولین و فوری‌ترین اقدام، جلوگیری ازکشتار مردم غزه وحملات کور علیه غیرنظامیان بویژه حمله به بیمارستان‌ها،مدارس، اردوگاه‌ها و مراکز امداد رسانی است و باید مجامع جهانی و همه ابزارها برای وادارسازی آمریکا ودشمن صهیونیستی به پذیرش آتش‌بس فوری ودائمی ماشین کشتار مردم،فعال شوند.

۲. هرچه سریعتر باید محاصره غزه رفع گردد و گذرگاه رفح و گذرگاه‌های منتهی به غزه فوری و بدون قید و شرط بازگشایی و امداد رسانی و ورود غذا و دارو و ارسال کمک‌های انسان‌دوستانه و حیاتی برای نجات بیماران و مجروحین در سریعترین وقت ممکن انجام شود و به‌همین منظور ازکشورهای همسایه فلسطین اشغالی خاصه مصر و اردن می‌خواهیم با بازکردن گذرگاه‌ها زمینه کمک به مردم مظلوم و بی‌دفاع فلسطین را فراهم آورده و درصورت عاجزبودن از تامین حفاظت از این گذرگاه‌ها با سپردن پدافند آن‌ها به جبهه مقاومت نام خود را ازفهرست ساکتین جنایات رژیم ددمنش صهیونیستی پاک سازند.

۳. نیروهای نظامی وماشین کشتار رژیم صهیونیستی باید ازغزه خارج و به تمامیت ارضی فلسطینیان احترام گذاشته شود؛ فلسطین از آن فلسطینیان است و هیچکس نمی‌تواند این ملت را از حق مسلم خویش محروم نماید.

۴. دادگاه بین‌المللی برای تعقیب و مجازات سران جنایتکار صهیونیست،آمریکا و همه دست‌اندرکاران نسل‌کشی و جنایت علیه بشریت درجنگ اخیر تشکیل و ضمن مجازات رژیم اشغالگر قدس و آمریکای جنایتکار باید خسارات وارده به مردم غزه پرداخت گردد.

۵. از حکام عرب و دول اسلامی بجای اقدامات نمایشی و صرف محکومیت لسانی، مصرانه می‌خواهیم مراوده اقتصادی با رژیم اشغالگر و جنایتکار صهیونیستی را قطع نموده و با شناسایی نشان‌های اقتصادی و تجاری کالاهای صهیونیستی، اجناس و کالاهای این رژیم منحوس درسراسرجهان تحریم گردد.

۶. باید کریدور هوایی نقل و انتقال هواپیماهای رژیم صهیونیستی ازسوی کشورهای جهان بسته و خطوط هوایی این رژیم منحوس زمین‌گیر شوند.

۷. جنایات وحشیانه و بی‌نظیر حیوان صفت‌های صهیونیست درکشتار کودکان مظلوم، ویرانی مراکز درمانی و تبدیل بیمارستان‌ها به گورستان و محروم‌کردن یک ملت ازضرورت‌های اولیه مانند آب، غذا و دارو احساسات ملت‌های آزاده را جریحه‌دار ساخته است. ضمن اعلام آمادگی ملت بزرگ ایران برای پذیرش و درمان مجروحان فلسطینی، جوانان ایرانی آماده‌اند تا درصورت فراهم آمدن شرایط، باحضور درکنار رزمندگان جبهه مقاومت درسی فراموش ناشدنی به سفاکان خون‌آشام صهیونیست‌ بدهند.

در پایان با تقدیر از اقدامات دولت مردمی و حمایت از راهبردهای هوشمندانه ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه‌ای مدظله‌العالی از تمامی ملل آزادی خواه، ظلم ستیز و وجدان‌های بیدار بشریت می‌خواهیم با استمرار حضور آگاهانه و اجتماع و اعتراض به این جنایات هولناک، دولت‌های خود را به اقدام قاطع و مناسب علیه این رژیم سفاک و دیوسیرت وادار سازند. 
 

 
منبع: فارس
برچسب ها: غزه تهران
آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
گاف عجیب مجری زن صداوسیما روی آنتن title
مجری زن شبکه سلامت صداوسیما در حالی اجرا می‌کرد که میکروفونش حین اجرا افتاده بود.
چرا بدن‌درد می‌گیریم؟ title
درد عضلانی که قسمت کوچکی از بدن شما را تحت تأثیر قرار می‌دهد، معمولاً به دلیل استفاده بیش از حد از آن ناحیه از بدن ایجاد می‌شود برای مثال درد بازو‌ها ناشی از بلند کردن جعبه‌ها در طول روز همچنین ممکن است یک آسیب جزئی باشد، مانند کبودی شانه پس از زمین خوردن.
سوپر گل شهاب زاهدی از فاصله ۶۵ متری! title
شهاب‌ زاهدی از میانه زمین خودی با یک شوت دیدنی به گامبا اوساکا گلزنی کرد.
فیلم آموزش الفبا توسط مرحوم سید حسن نیرزاده title
این قصه گوی پیر با لباس بلندی بر تن، کلاهی بر سر و عصایی در دست راوی نمایشی می شد که خودش، هم کارگردانی می کرد و هم به جای تک تک شخصیت های قصه به ایفای نقش ها می پرداخت
مرتب کردن خانه به روش ژاپنی‌ها title
مرتب کردن یا چیدمان خانه از آن چیزهایی است که همه ما دوست داریم بهترینش را در خانه اجرا کنیم. در این‌جا یکی از روش‌های مuروف ژاپنی به نام «کن‌ماری» را معرفی کرده‌ایم.
ترک خاک ایران برای همیشه؟ title
تصاویری از سارا صوفیانی و همسر و دخترش در فضای مجازی منتشر شده که گفته می‌شود ایران را برای همیشه ترک کردند
عکس‌هایی از پیکر نیکا شاکرمی و وسایلش در روز فوت title
رسانه قوه قضائیه با انتشار تصاویری از روز فوت نیکا شاکرمی نوشت: «نگاهی به گزارش‌های یاد شده با موضوع نیکا شاکرمی در اینترنشنال، بی‌بی‌سی و سی‌ان‌ان به‌عنوان سردمداران تهیه گزارش‌های جعلی از فوت نیکا شاکرمی واقعیت عجیبی را نشان می‌دهد
برگزیده
سازمان هواپیمایی کشوری: در ایران جت شخصی نداریم title
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: به طور کلی ما در ایران جت شخصی نداریم. در زمینه نخریدن جت شخصی، تقریبا کسی را نداریم که خریده باشد.
پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا title
رئیس جمهور در پیامی با تبریک قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در آسیا تصریح کرد: از یکایک اعضای تیم ملی، مربیان، کادر فنی و سایر تلاشگران حوزه ورزش کشور برای کسب این عنوان ارزشمند، قدردانی می­‌نمایم.
صهیونیست‌ها دست از پا خطا کنند وضعیت متفاوت خواهد بود title
رئیس‌جمهور گفت: اگر رژیم صهیونیستی بار دیگر دست از پا خطا کند و تعرضی به خاک مقدس ایران کند، وضعیت متفاوت خواهد بود و معلوم نیست دیگر چیزی از این رژیم باقی بماند.
تقویت همکاری‌های قوای مسلح ایران و پاکستان عامل صلح و ثبات است title
فرمانده ارتش پاکستان در حاشیه سفر رسمی رئیس جمهوری اسلامی ایران به این کشور به دیدار آیت الله رئیسی رفت.