کد خبر: ۳۰۴۳۵
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۳
به نظر می‌رسد یحیی گل محمدی تغییراتی در ترکیب تیم خود برای بازی با سپاهان داشته باشد هر چند این تغییرات علی‌رغم پیش‌بینی‌ها پرتعداد نیست.

مخاطب 24- پرسپولیس در شرایطی مقابل سپاهان قرار خواهد گرفت که با پیروزی استقلال مقابل تراکتور فاصله دو تیم در بالای جدول به ۵ رسید و اگر تیم گل محمدی می‌خواهد به همان اختلاف دو امتیازی برگردد و همچنان تعقیب کننده جدی صدرنشین باشد باید در اصفهان دست به کار بزرگی بزند و پیروز شود.
با این وجود سه تساوی متوالی پرسپولیس و ماجرای سرماخورده‌ها شرایط را برای این مهم دشوار خواهد کرد ضمن اینکه سپاهان تیم فوق‌العاده پرمهره و باکیفیتی است که شکست دادنش در خانه اصلا کار راحتی به نظر نمی‌رسد.

بیشتر بخوانید:

بیشتر بخوانید

پرسپولیس در سه بازی اخیر شرایط چندان مطلوبی نداشته. آنها در انزلی کلا فرم پایین‌تر از حد معمولی داشتند و خوش شانس بودند که نباختند، در تهران مقابل صنعت نفت فرم فوتبال‌شان قابل قبول و پرفشار بود اما از برتری‌شان استفاده نکردند و دقیقه آخر غافلگیر شدند و در تاجیکستان دو نیمه متفاوت داشتند که بخش عمده‌ای  از ضعف در نیمه دوم به سرماخوردگی نفرات و شرایط غیرطبیعی تیم برمی گشت.

1952822

با در نظر گرفتن این شرایط شاید به نظر می‌رسید یحیی گل محمدی تغییرات زیادی در ترکیب اولیه تیم خود اعمال کند اما به نظر نمی‌رسد تغییرات او متعدد باشد.
درون دروازه پرسپولیس گزینه‌ای جز بیرانوند ندارد و امیدوار است او که با وجود سرماخوردگی در تاشکند بهترین بازیکن میدان شد از این بازی بزرگ در اصفهان میز سربلند بیرون بیاید.

1952888

در دفاع میانی گولسیانی علی رغم آسیبی که در دوشنبه دید و کنعانی‌زادگان که جزو نفرات سرماخورده بود  کنار هم قرار خواهند گرفت تا رهبران کلین شیت مهمی باشد که قرار است آنها را به پیروزی امیدوار کند.
در دفاع چپ علی رغم انتقادهایی که از علی نعمتی می‌شد بعید است تغییری صورت بگیرد چرا که اولا مهره‌ای وجود ندارد و دوما خبری از جابجایی نفرات نخواهد بود. در دفاع راست اما به احتمال زیاد دانیال اسماعیلی فر جانشین وحدت هنانوف می‌شود. وحدت در بازی مقابل تیم سابقش آفساید را پر کرد و پرسپولیس گل خورد ضمن اینکه بعد از یک شروع هیجان انگیز در ادامه بازی چیزی برای ارائه در فاز حمله نداشت. دانیال اما اگر همان فرم خوب بازی صنعت نفت را داشته باشد جناح چپ سپاهان کار سختی خواهد داشت.

1952890

در خط میانی احتمال استفاده از سرلک و ریگی کنار هم مثل بازی صنعت نفت وجود دارد و شاید سروش جلوتر از آنها بازی کند. در چنین شرایطی ترابی و صادقی وینگرهای راست و چپ هستند و احتمالا نبیل باهویی هم در نوک حمله بازی خواهد کرد.

با این شرایط محمد عمری از ترکیب بیرون خواهد ماند مگر اینکه یحیی به جای صادقی یا باهویی از او استفاده کند که اگر باهویی بیرون باشد پرسپولیس بدون مهاجم نوک در اصفهان بازی خواهد کرد.

1952889

بدین ترتیب ترکیب احتمالی پرسپولیس در اصفهان به احتمال زیاد عبارت است از: 
علیرضا بیرانوند
محمدحسین کنعانی‌زادگان
گئورگی گولسیانی
علی نعمتی
دانیال اسماعیلی‌فر
مسعود ریگی
میلاد سرلک
سروش رفیعی
سعید صادقی
مهدی ترابی
نبیل باهویی (محمد عمری)

 

منبع: ورزش سه

برچسب ها: پرسپولیس سپاهان
آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
سوپر گل شهاب زاهدی از فاصله ۶۵ متری! title
شهاب‌ زاهدی از میانه زمین خودی با یک شوت دیدنی به گامبا اوساکا گلزنی کرد.
فیلم آموزش الفبا توسط مرحوم سید حسن نیرزاده title
این قصه گوی پیر با لباس بلندی بر تن، کلاهی بر سر و عصایی در دست راوی نمایشی می شد که خودش، هم کارگردانی می کرد و هم به جای تک تک شخصیت های قصه به ایفای نقش ها می پرداخت
مرتب کردن خانه به روش ژاپنی‌ها title
مرتب کردن یا چیدمان خانه از آن چیزهایی است که همه ما دوست داریم بهترینش را در خانه اجرا کنیم. در این‌جا یکی از روش‌های مuروف ژاپنی به نام «کن‌ماری» را معرفی کرده‌ایم.
ترک خاک ایران برای همیشه؟ title
تصاویری از سارا صوفیانی و همسر و دخترش در فضای مجازی منتشر شده که گفته می‌شود ایران را برای همیشه ترک کردند
عکس‌هایی از پیکر نیکا شاکرمی و وسایلش در روز فوت title
رسانه قوه قضائیه با انتشار تصاویری از روز فوت نیکا شاکرمی نوشت: «نگاهی به گزارش‌های یاد شده با موضوع نیکا شاکرمی در اینترنشنال، بی‌بی‌سی و سی‌ان‌ان به‌عنوان سردمداران تهیه گزارش‌های جعلی از فوت نیکا شاکرمی واقعیت عجیبی را نشان می‌دهد
چت‌بات هوش مصنوعی انویدیا با قابلیت‌های هیجان‌انگیز آپدیت شد title
انویدیا چت‌بات اختصاصی ChatRTX را با قابلیت‌های جذاب و کاربردی‌تر به‌روزرسانی کرد.
محاکمه مرد رمال به اتهام تعرض به ۵ زن title
مرد رمال که متهم است با نقشه شیطانی پنج زن و دختر را به دام سیاه انداخته و آزار داده در جلسه محاکمه مدعی شد که تعرضی در کار نبوده و شاکی‌ها با خواست و رضایت خودشان با وی ارتباط داشته‌اند.
برگزیده
سازمان هواپیمایی کشوری: در ایران جت شخصی نداریم title
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: به طور کلی ما در ایران جت شخصی نداریم. در زمینه نخریدن جت شخصی، تقریبا کسی را نداریم که خریده باشد.
پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا title
رئیس جمهور در پیامی با تبریک قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در آسیا تصریح کرد: از یکایک اعضای تیم ملی، مربیان، کادر فنی و سایر تلاشگران حوزه ورزش کشور برای کسب این عنوان ارزشمند، قدردانی می­‌نمایم.
صهیونیست‌ها دست از پا خطا کنند وضعیت متفاوت خواهد بود title
رئیس‌جمهور گفت: اگر رژیم صهیونیستی بار دیگر دست از پا خطا کند و تعرضی به خاک مقدس ایران کند، وضعیت متفاوت خواهد بود و معلوم نیست دیگر چیزی از این رژیم باقی بماند.
تقویت همکاری‌های قوای مسلح ایران و پاکستان عامل صلح و ثبات است title
فرمانده ارتش پاکستان در حاشیه سفر رسمی رئیس جمهوری اسلامی ایران به این کشور به دیدار آیت الله رئیسی رفت.