کد خبر: ۲۹۹۲
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۵
نمایندگان مجلس شورای اسلامی، شاخص ها و امتیازات موثر در فرآیند رتبه بندی معلمان را تعیین کردند.

 نمایندگان مجلس شورای اسلامی، شاخص‌ها و امتیازات موثر در فرآیند رتبه بندی معلمان را تعیین کردند.

شاخص‌های موثر در رتبه‌بندی معلمان تعیین شد
مخاطب ۲۴- نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز، گزارش شور دوم کمیسیون آموزش و تحقیقات در خصوص لایحه نظام رتبه بندی معلمان را بررسی کرده و ماده ۴ این لایحه را به تصویب رساندند.

 



بر اساس ماده ۴ این لایحه، فرآیند رتبه بندی برای کلیه معلمان بر مبنای امتیازات ناشی از دوره‌های ضمن خدمت، سنوات تحصیلی در دانشگاه فرهنگیان و تربیت دبیر و شهید رجایی، شایستگی‌های عمومی، تخصصی و حرفه ای، عملکرد رقابتی، دانش تخصصی- تربیتی، پژوهشی، خلاقیت و نوآوری، سنوات تجربه معلمی، سوابق مدیریتی در آموزش و پرورش، آخرین مدرک تحصیلی و کسب امتیازات لازم در نظام رتبه بندی معلمان در یکی از رتبه‌های ماده (۳) این قانون و مطابق آیین نامه اجرایی این قانون، حداکثر تا پایان سال ۱۴۰۰ انجام می‌شود.

براساس تبصره این ماده افرادی که با عناوین شغلی مندرج در بند (۱) ماده (۲) این قانون، در پست‌های اداری وزارت آموزش و پرورش اشتغال دارند، کماکان معلم هستند.

منبع: ایسنا

نام:
ایمیل:
* نظر:
صفحه خبر بالای آخرین اخبار
آخرین اخبار
صفحه خبر بالای آخرین اخبار
پربازدید ها
صفحه خبر بالای آخرین اخبار
صفحه خبر بالای آخرین اخبار
پرطرفدارترین ها
صفحه خبر بالای آخرین اخبار
تصاویر
صفحه خبر بالای آخرین اخبار
صفحه خبر بالای آخرین اخبار