کد خبر: ۲۹۷۰۳
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۰
مدیر مرکز امور مشتریان گروه خودروسازی سایپا عنوان کرد:

کاهش ۴۶ درصدی شکایت مشتریان در شش ماهه نخست سال جاری

مدیر مرکز امور مشتریان گروه خودروسازی سایپا گفت: با رویکرد توسعه‌ای که طی ۲۲ ماه گذشته گروه سایپا داشته، میزان گلایه مشتریان از محصولات سایپا طی ۶ ماه سال جاری، ۴۶ درصد کاهش یافته است.
کاهش ۴۶ درصدی شکایت مشتریان در شش ماهه نخست سال جاری

مخاطب24:احمد کریم‌پور با بیان اینکه از نیمه دوم سال ۱۴۰۰ با حمایت‌های مدیرعامل گروه و بر اساس برنامه‌ریزی جامع و پیگیری‌های مستمر، شبکه زنجیره‌تامین موفق شده در خصوص ارتقاء میزان کیفیت و تامین کمی قطعات روند بسیار مطلوبی را طی کند، افزود: با اقدامات صورت گرفته، میزان شکایت مشتریان در شش ماهه نخست سال ۱۴۰۲ نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش ۴۶ درصدی داشته است لذا طی دو سال اخیر شاهد افزایش قابل توجه رضایت مشتریان از محصولات سایپا بوده‌ایم. همچنین در نیمه اول سال ۱۴۰۱ نسبت به سال ۱۴۰۰ تعداد شکایت مشتریان از محصولات سایپا ۶۹ درصد کاهش داشته است.

او با تاکید بر اینکه میزان تامین قطعات یدکی رشد بیش از ۸۰ درصدی داشته است، گفت: یکی از عوامل اصلی کاهش شکایات و افزایش رضایت مشتریان، ارتقاء سطح کیفی قطعات، محصولات و خدمات (فروش و پس از فروش) است. در این حوزه با تاکید مدیرعامل گروه جلسات مستمر در قالب ستاد عالی کیفیت به صورت هفتگی با حضور مدیریت ارشد گروه تشکیل و نسبت به تعریف و اجرایی کردن طرح‌های عملیاتی حوزه کیفی در سطح زنجیره‌تامین اقدام شده است.

مدیر مرکز امور مشتریان گروه سایپا با تاکید بر اینکه طی ۲۲ ماه گذشته، شاهد افزایش قابل توجه و معنادار در کیفیت قطعات، مجموعه‌ها و سیستم‌های خودرویی گروه سایپا بوده ایم، افزود: در حوزه‌های ارتقاء کیفیت خدمات نیز اقدامات زیادی انجام شده و یا در دست اجرا است. از اهم این اقدامات می‌توان به توسعه نظارت و بازرسی و پایش و کنترل فرآیند‌های ارائه خدمات فروش و پس از فروش در سطح شبکه گسترده نمایندگی‌های سایپا در سراسر کشور اشاره کرد.

او گفت: در قالب این طرح، کیفیت خدمات در نمایندگی‌های فروش مورد پایش و کنترل مستمر قرار گرفته و اقدامات اصلاحی زیادی تعریف و اجرا شده است.

کریم پور تاکید کرد: برنامه‌های زیادی در حوزه توسعه دانش و مهارت پرسنل ارائه‌کننده خدمات در دستور کار سایپا قرار گرفته است. به طوری‌که در اولویت اول، کارکنان فنی نمایندگان فروش و خدمات پس از فروش از نظر سطح دانش و مهارت به صورت مستمر مورد ارزیابی قرار می‌گیرند. این امر علاوه بر افزایش ظرفیت ارائه خدمات از طرف شبکه، منجر به تشخیص صحیح عیوب محصولات شده و از مراجعات مشتریان جلوگیری می‌کند.

او افزود: مرکز امور مشتریان سایپا در راستای انعکاس به موقع صدای مشتریان (VOC) در گستره تمامی حوزه‌های شبکه زنجیره‌تامین، ضمن شناسایی و انعکاس مداوم مشکلات مشتریان و انجام پیگیری‌های لازم، به دنبال استمرار بهبود روند رشد کیفی خدمات بوده و در راستای اهداف مدنظر گروه، اقدام به پایش و کنترل فرایند‌های مربوطه خواهد کرد.

برچسب ها: سایپا
آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
صفحه خبر بالای تصاویر
اخبار داغ
موشک PL-۱۵ چین: سلاحی که آسمان را تسخیر می‌کند موشک PL-۱۵ چین: سلاحی که آسمان را تسخیر می‌کند
موشک هوا به هوای PL-۱۵، شاهکار نظامی چین، با برد ۲۰۰ تا ۳۰۰ کیلومتری و فناوری هدایت پیشرفته، به یکی از پیشرفته‌ترین تسلیحات جهان تبدیل شده است. این موشک که از جنگنده‌هایی، چون J-۱۰ و J-۳۵ شلیک می‌شود، با توانایی درگیری فراتر از دید، تهدیدی جدی برای رقبا در آسمان است
قدرت پرنده‌های آهنین ایران، بررسی جنگنده‌های ایران و توانمندی‌هایشان قدرت پرنده‌های آهنین ایران، بررسی جنگنده‌های ایران و توانمندی‌هایشان
نیروی هوایی ایران با ناوگان متنوعی از جنگنده‌های بومی و خارجی، نقش کلیدی در دفاع از آسمان کشور دارد. این مقاله به بررسی مزایا و معایب جنگنده‌های ایران، از اف-14 تام‌کت تا کوثر بومی، می‌پردازد و نگاهی به توانمندی‌ها و چالش‌های جنگنده‌های ایران دارد.
زمان واریز اعتبار کالابرگ برای دهک‌های ۴ تا ۷ مشخص شد؟ زمان واریز اعتبار کالابرگ برای دهک‌های ۴ تا ۷ مشخص شد؟
به گفته مسئولان، منابع مالی کالابرگ برای دهک‌های ۴ تا ۷ تامین شده است.
چند جنگجو برای ایران به دنیا آمدند؟ چند جنگجو برای ایران به دنیا آمدند؟
حتی زیر آتش، زندگی راهی پیدا می‌کند... تنها در ۱۲ روز جنگ علیه ایران، ۳۰۳۰۸ نوزاد به دنیا آمدند.
چرا چاوشی را انتخاب کردند؟! چرا چاوشی را انتخاب کردند؟!
محسن چاوشی بعد از خواندن قطعه علاج و ایستادگی کنار مردم کشورش مورد تهاجم رسانه‌ها و هنرمندان ضد انقلاب قرار گرفته است.
نیرو‌های شرکت به گوش باشید! نیرو‌های شرکت به گوش باشید!
معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور با اشاره به پیگیری‌های صورت گرفته، از تلاش‌ها برای تعیین تکلیف و ساماندهی نیرو‌های شرکتی از سوی دولت چهاردهم خبر داد.
دیدار عراقچی و ویتکاف در اسلو نروژ واقعیت دارد؟ دیدار عراقچی و ویتکاف در اسلو نروژ واقعیت دارد؟
استیو ویتکاف نماینده ویژه دولت آمریکا قصد دارد هفته آینده در اسلو با عباس عراقچی وزیر امور خارجه ایران برای ازسرگیری مذاکرات هسته‌ای دیدار کند.
برگزیده
زمان واریز اعتبار کالابرگ برای دهک‌های ۴ تا ۷ مشخص شد؟ زمان واریز اعتبار کالابرگ برای دهک‌های ۴ تا ۷ مشخص شد؟
به گفته مسئولان، منابع مالی کالابرگ برای دهک‌های ۴ تا ۷ تامین شده است.
نحوه محاسبه حقوق دور کاری کارمندان نحوه محاسبه حقوق دور کاری کارمندان
رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور گفت: «دورکاران نیز به وظایف خود عمل می‌کنند و حقوق را مطابق قانون دریافت کنند.»
پرکاربردترین روغن گیاهی جهان را بشناسید پرکاربردترین روغن گیاهی جهان را بشناسید
روغن ذرت منبع غنی ویتامین E، بهبود عملکرد سیستم عصبی، کاهش کلسترول بد خون LDL، کاهش ریسک ابتلا به سرطان سینه، سلامت قلب و عروق، حاوی امگا ۶ و ۹، حاوی فیتواسترول‌های طبیعی، مقاومت حرارتی بالا است.
صفحه خبر بالای تصاویر