کد خبر: ۲۹۷۰۳
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۰
مدیر مرکز امور مشتریان گروه خودروسازی سایپا عنوان کرد:

کاهش ۴۶ درصدی شکایت مشتریان در شش ماهه نخست سال جاری

مدیر مرکز امور مشتریان گروه خودروسازی سایپا گفت: با رویکرد توسعه‌ای که طی ۲۲ ماه گذشته گروه سایپا داشته، میزان گلایه مشتریان از محصولات سایپا طی ۶ ماه سال جاری، ۴۶ درصد کاهش یافته است.
کاهش ۴۶ درصدی شکایت مشتریان در شش ماهه نخست سال جاری

مخاطب24:احمد کریم‌پور با بیان اینکه از نیمه دوم سال ۱۴۰۰ با حمایت‌های مدیرعامل گروه و بر اساس برنامه‌ریزی جامع و پیگیری‌های مستمر، شبکه زنجیره‌تامین موفق شده در خصوص ارتقاء میزان کیفیت و تامین کمی قطعات روند بسیار مطلوبی را طی کند، افزود: با اقدامات صورت گرفته، میزان شکایت مشتریان در شش ماهه نخست سال ۱۴۰۲ نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش ۴۶ درصدی داشته است لذا طی دو سال اخیر شاهد افزایش قابل توجه رضایت مشتریان از محصولات سایپا بوده‌ایم. همچنین در نیمه اول سال ۱۴۰۱ نسبت به سال ۱۴۰۰ تعداد شکایت مشتریان از محصولات سایپا ۶۹ درصد کاهش داشته است.

او با تاکید بر اینکه میزان تامین قطعات یدکی رشد بیش از ۸۰ درصدی داشته است، گفت: یکی از عوامل اصلی کاهش شکایات و افزایش رضایت مشتریان، ارتقاء سطح کیفی قطعات، محصولات و خدمات (فروش و پس از فروش) است. در این حوزه با تاکید مدیرعامل گروه جلسات مستمر در قالب ستاد عالی کیفیت به صورت هفتگی با حضور مدیریت ارشد گروه تشکیل و نسبت به تعریف و اجرایی کردن طرح‌های عملیاتی حوزه کیفی در سطح زنجیره‌تامین اقدام شده است.

مدیر مرکز امور مشتریان گروه سایپا با تاکید بر اینکه طی ۲۲ ماه گذشته، شاهد افزایش قابل توجه و معنادار در کیفیت قطعات، مجموعه‌ها و سیستم‌های خودرویی گروه سایپا بوده ایم، افزود: در حوزه‌های ارتقاء کیفیت خدمات نیز اقدامات زیادی انجام شده و یا در دست اجرا است. از اهم این اقدامات می‌توان به توسعه نظارت و بازرسی و پایش و کنترل فرآیند‌های ارائه خدمات فروش و پس از فروش در سطح شبکه گسترده نمایندگی‌های سایپا در سراسر کشور اشاره کرد.

او گفت: در قالب این طرح، کیفیت خدمات در نمایندگی‌های فروش مورد پایش و کنترل مستمر قرار گرفته و اقدامات اصلاحی زیادی تعریف و اجرا شده است.

کریم پور تاکید کرد: برنامه‌های زیادی در حوزه توسعه دانش و مهارت پرسنل ارائه‌کننده خدمات در دستور کار سایپا قرار گرفته است. به طوری‌که در اولویت اول، کارکنان فنی نمایندگان فروش و خدمات پس از فروش از نظر سطح دانش و مهارت به صورت مستمر مورد ارزیابی قرار می‌گیرند. این امر علاوه بر افزایش ظرفیت ارائه خدمات از طرف شبکه، منجر به تشخیص صحیح عیوب محصولات شده و از مراجعات مشتریان جلوگیری می‌کند.

او افزود: مرکز امور مشتریان سایپا در راستای انعکاس به موقع صدای مشتریان (VOC) در گستره تمامی حوزه‌های شبکه زنجیره‌تامین، ضمن شناسایی و انعکاس مداوم مشکلات مشتریان و انجام پیگیری‌های لازم، به دنبال استمرار بهبود روند رشد کیفی خدمات بوده و در راستای اهداف مدنظر گروه، اقدام به پایش و کنترل فرایند‌های مربوطه خواهد کرد.

برچسب ها: سایپا
آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
صفحه خبر بالای تصاویر
اخبار داغ
آغاز ساخت بزرگترین پردیس فرهنگی، هنری غرب آسیا آغاز ساخت بزرگترین پردیس فرهنگی، هنری غرب آسیا
طرح ساخت بزرگترین پردیس فرهنگی، هنری و آموزشی غرب آسیا با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و شهردار تهران در بوستان هنرمندان آغاز شد.
ویدیوی باشگاه لیورپول بعد از تمدید قرارداد محمد صلاح ویدیوی باشگاه لیورپول بعد از تمدید قرارداد محمد صلاح
محمد صلاح به صورت رسمی تا سال 2027 با باشگاه لیورپول در قرارداد خواهد بود.
۳۱ هزار سال پیش ساحل دریای کاسپین تا کجا پیشروی داشت؟ ۳۱ هزار سال پیش ساحل دریای کاسپین تا کجا پیشروی داشت؟
پژوهش‌های دیرین‌شناسی در ایران نشان می‌دهد در حدود بیش از ۳۱ هزار سال پیش، ساحل دریای کاسپین (خزر) در مجاورت محوطه تخت رستم (نکا) قرار داشته است. این محوطه در دوره پارینه‌سنگی، کارگاهی برای تولید ابزار‌های سنگی و شکار بود.
درگیری رضاییان با آرش رضاوند، جنجال تازه در استقلال درگیری رضاییان با آرش رضاوند، جنجال تازه در استقلال
استقلال در ادامه روند فاجعه بار خود مقابل فولاد شکست خورد تا هواداران این تیم خیلی بیشتر از قبل نگران تیمشان باشند.
نماینده ترامپ در مذاکره با عباس عراقچی کیست؟ نماینده ترامپ در مذاکره با عباس عراقچی کیست؟
نماینده ترامپ در مذاکرات یک یهودی است که روابط بسیار نزدیکی با ترامپ دارد و به دنبال «برچیده شدن» برنامه هسته‌ای ایران نیست.
از بیستون تا طاق بستان زیبایی‌های کرمانشاه از بیستون تا طاق بستان زیبایی‌های کرمانشاه
با رشد چشمگیر آمار گردشگران و افزایش ۲۵ درصدی جابجایی مسافران در نوروز ۱۴۰۴، استان کرمانشاه توانست جایگاه خود را در میان مقاصد محبوب گردشگری کشور تثبیت کند.
کدام کشور‌ها پرسرعت‌ترین اینترنت را دارند؟ کدام کشور‌ها پرسرعت‌ترین اینترنت را دارند؟
بر اساس آخرین آمار‌های منتشره، امارات متحده عربی، قطر و کویت همچنان سه کشوری هستند که سه رتبه نخست بالاترین سرعت پهنای باند اینترنت موبایل را در فوریه ۲۰۲۵ به خود اختصاص داده‌اند.
برگزیده
ثبت نام وام ودیعه مسکن متأهلی دانشجویان از اول اردیبهشت آغاز می‌شود ثبت نام وام ودیعه مسکن متأهلی دانشجویان از اول اردیبهشت آغاز می‌شود
رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم اعلام کرد: اعتبار وام ودیعه مسکن متأهلی دانشجویان تأمین شده و ثبت‌نام از اول اردیبهشت ۱۴۰۴ آغاز می‌شود.
تعیین حداقل قیمت خودرو‌های الکتریکی چینی تعیین حداقل قیمت خودرو‌های الکتریکی چینی
بروکسل و پکن ایده لغو تعرفه‌ها را از طریق تعهدات احتمالی به حداقل قیمت‌ها که به عنوان تعهد قیمت برای خودرو‌های وارداتی شناخته می‌شود، مطرح کرده‌اند.
حقوق جدید سربازان در سال ۱۴۰۴ اعلام شد حقوق جدید سربازان در سال ۱۴۰۴ اعلام شد
حقوق سربازان مجرد در مناطق عملیاتی، حداقل ۹ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان است.
صفحه خبر بالای تصاویر