به گزارش مخاطب ۲۴ به نقل از روابط عمومی بیمه حافظ: در این حکم که به قلم محمود دودانگه رئیس هیات مدیره بیمه حافظ است، اهدافی از جمله ارائه چشم انداز پنج ساله و تدوین، پایش و بهبود برنامه عملیاتی شعبه براساس آن، بهبود شاخصهای عملکردی جهت ارتقاء درجه شعبه، تحقق پرتفوی مصوب و کاهش نسبت خسارت با رعایت ترکیب پرتفو و خسارت در گروههای بیمهای، ارتقاء نشان تجاری شرکت به وسیله بازاریابی و تبلیغات موثر طرحها و محصولات بیمهای شرکت، کاهش ریسکتهای با اهمیت (بیمه گری، اعتبار، نقدینگی، بازار و عملیاتی)، کاهش مطالبات معوق از طریق دریافت مطالبات در سررسید معین و رسیدگی دقیق به پروندههای بازیافتی، ساماندهی، آموزش، توانمندسازی و توسعه کمی و کیفی شبکه فروش (نمایندگیها و کارگزاریها)، افزایش سهم بیمه گذاران خرد از کل پرتفوی (خرده فروشی)، آموزش و توانمندسازی و ایجاد انگیزه در کارکنان شعبه، تعامل فعال و موثر با مشتریان بالفعل در طول دوره بیمه نامه و شناسایی و جذب مشتریان جدید (بالقوه) و رعایت الزامات قانونی، آییننامهها و دستورالعملها در فرآیندهای کاری شعبه آمده است.