به گزارش مخاطب ۲۴ به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران:ابوالفضل نجارزاده رییس شورای هماهنگی بانکهای کشور در این سفر با حضور در محل پایگاه میز خدمت دستگاههای زیرمجموعه وزارت اقتصاد و دارایی ضمن دیدار با دکتر خواجه نایینی معاون وزیر اقتصاد، از نزدیک در جریان روند پاسخگویی بانکها به مراجعات مردمی قرار گرفت.
رییس شورای هماهنگی بانکهای کشور پاسخگویی در کمترین زمان ممکن و رسیدگی به درخواستها و انتظارات مردمی را مهمترین هدف میز خدمت وزارت امور اقتصادی و دارایی دانست و خاطرنشان کرد: همه تلاش همکاران شبکه بانکی باید جهت پاسخگویی بموقع و سریع به خواستهها و انتظارات مردم و رفع نیاز آنها باشد.
وی رفع هوشمندانه نیازهای پولی و مالی هموطنان را وظیفه ذاتی نظام بانکی کشور قلمداد کرد و اظهار داشت: بانکها باید با نگاه کارشناسی و هدایت گری منابع مالی در مجرای صحیح و نظارت بر گردش منطقی پول، نقش موثر خود را در مهار تورم ایفا کنند.
مدیر عامل بانک ملی ایران بر لزوم رعایت احترام و کرامت انسانی مراجعان تاکید کرد و گفت: باید تقاضاهایی که موجبات اشتغالزایی، رشد و توسعه اقتصادی را در کشور فراهم میکنند؛ در اولویت بررسی و اقدام قرار گیرند.
مدیر عامل بانک ملی ایران با حضور در جمع مراجعان شخصا تعدادی از تقاضاهای هموطنان را مورد بررسی قرار داده و دستور رسیدگی و اقدام سریع صادر کرد.
گفتنی است در این سفر برخی درخواستها که نیازمند مجوز ادارات مرکزی بود، در محل پایگاه میز خدمت دستگاههای زیرمجموعه وزارت اقتصاد توسط مدیر عامل و اعضای هیأت مدیره بانک بررسی و دستورات لازم صادر شد.