کد خبر: ۲۸۴۲۸
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۴

سرپرست مخابرات منطقه کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد

طی حکمی از سوی مهندس سلطانی، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، ضمن تقدیر از فعالیت‌های سیدمحمدهادی امیری سرپرست سابق مخابرات منطقه کهگیلویه وبویراحمد، مهندس خداداد خالق پناه به عنوان سرپرست مخابرات این منطقه منصوب شد.
سرپرست مخابرات منطقه کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد

به  گزارش مخاطب۲۴ به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران:مراسم تودیع ومعارفه صبح امروز شنبه ۲۲مهرماه باحضور دکتر مطهری معاون توسعه نیروی انسانی مخابرات ایران، مهندس بیدخام مدیر کل ارتباطات واموربین الملل شرکت مخابرات ایران و روسای ستادی مخابرات منطقه در محل سالن ویدئو کنفرانس مخابرات منطقه برگزار گردید.

مهندس بیدخام مدیر کل ارتباطات واموربین الملل شرکت مخابرات ایران در این جلسه تکریم ومعارفه، از خدمات شایسته وکارنامه موفق مهندس امیری تقدیر وتشکر کرده و برای مهندس خالق پناه سرپرست جدید مخابرات منطقه آرزوی توفیق نمود.

در ادامه، دکتر مطهری، معاون توسعه نیروی انسانی مخابرات ایران ضمن ابلاغ تهنیت مدیرعامل محترم شرکت مخابرات ایران و مجموعه‌ی ستادی به کارکنان مخابرات منطقه کهگیلویه وبویراحمد گفت:؛ تودیع ومعارفه رسم وسنت دیرینه کشورمان هست ونیاز‌ها وامورات مردم از نعمت‌های الهی است ونباید از این نعمت‌ها خسته شویم.

دکتر مطهری در ادامه ضمن تقدیر از خدمات مهندس امیری گفت: درجلسات متعدد کارشناسی ومدیریتی که در خدمت عزیزان بودیم، حساسیت مهندس امیری را در سه حوزه توسعه، نگهداری ومنابع انسانی را شاهد بودیم و همیشه مدافع مخابرات بودند وبه درستی این مسئولیت را که به صورت امانت بود به مهندس خالق پناه سپردند.

وی در ادامه گفت: توجه عمومی حاکمیت، رگولاتوری، شورای رقابت شرکت مخابرات ایران به جایگاه‌های مرتبط با حوزه ICT است و باید همه‌ی ما در هر جایگاه ومسئولیتی هستیم توجه کامل نهاد‌های مرتبط را به اهمیت این حوزه جلب کنیم.

سید محمد هادی امیری سرپرست سابق مخابرات منطقه ضمن تقدیر وتشکر ویژه از مجموعه‌ی همکاران مخابرات منطقه، دکتر سید علی احمدزاده استاندار استان کهگیلویه وبویراحمد، اعضای محترم هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران، مهندس سلطانی مدیر عامل شرکت مخابرات ایران ومجموعه‌ی مدیران ستادی و مجمع نمایندگان استان گفت؛ در طول این چندسال گذشته تلاش شد به انداره ۱۰سال تاثیرگذاری در کار ایجاد شود.

سرپرست سابق مخابرات منطقه گفت در طول دوران تصدی مسئولیتم اقدامات ماندگاری انجام شد که می‌توان به توسعه شبکه دیشموک، فیبر نوری کاکان، سی سخت، باشت و چرام اشاره نمایم.

در ادامه این جلسه، مهندس خداداد خالق پناه ضمن تقدیر از اعتماد اعضای هیئت مدیره مخابرات ایران ومهندس مجید سلطانی جهت واگذاری این مسئولیت وتقدیر از زحمات مدیران گذشته خاصه مهندس امیری گفت: در جلسات تخصصی با همکاران به مهمترین اهداف غایی خود جهت برآورده نمودن این اعتمادسازی خواهم پرداخت وباید سیاست‌های شرکت مخابرات ایران را با کاروتلاش مضاعف وایجاد فضای صمیمی و وحدت بین همه‌ی کارکنان پیاده سازی نماییم.

مهندس خالق پناه در ادامه گفت: در حوزه سخت افزار که همان زیرساخت‌های فنی ومهندسی است وباید با کمک همکاران دراین راستا گام‌های اساسی برداریم، همچنین در این حوزه باید متناسب با تکنولوژی روز دنیا وتمرکز بر توسعه باند پهن، شبکه فیبر نوری وتوسعه شبکه اتصال بین شهرستانی وبهینه سازی IPNI در استان برایافزایش سهم بازار مخابرات نهایت استفاده را ببریم.

در پایان این مراسم مهندس بیدخام، ضمن قرائت لوح تقدیر از سید محمد هادی امیری، حکم سرپرستی مهندس خدادادخالق پناه را قرائت و به وی اهداء نمود.

گفتنی است در سوابق شغلی مهندس خالق پناه، معاونت توسعه ومهندسی شرکت مخابرات استان، عضو هیئت مدیره شرکت مخابرات استان، مدیرکل تنظیم مقررات وارتباطات رادیویی منطقه جنوب غرب، معاون مخابرات منطقه، معاون تجاری مخابرات منطقه ومدیریت شبکه مخابرات منطقه به چشم می‌خورد.

آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
صفحه خبر بالای تصاویر
اخبار داغ
چین با هزاران ماهواره وارد فضا شد چین با هزاران ماهواره وارد فضا شد
چین گروهی متشکل از ۱۸ ماهواره را به فضا ارسال کرد. هدف چین تکمیل صورت فلکی فضایی خود یا "G ۶۰" است که به عنوان رقیب آمریکایی استارلینک شناخته می‌شود که با هدف ارائه خدمات اینترنت پرسرعت ماهواره‌ای به سراسر جهان، برنامه‌ریزی شده است.
هوش مصنوعی منجر به قتل شد هوش مصنوعی منجر به قتل شد
یک زن اهل فلوریدا از استارت‌آپ چت بات هوش مصنوعی «کاراکتر» (Character.AI) شکایت کرده و آن را به دلیل خودکشی پسر ۱۴ ساله‌اش در ماه فوریه متهم کرده است و می‌گوید که او به خدمات این شرکت معتاد شده و عمیقا به چت‌باتی که این شرکت ساخته وابسته شده بود.
اندروید ۱۵ با ۱۲ قابلیت شگفت انگیز اندروید ۱۵ با ۱۲ قابلیت شگفت انگیز
اندروید ۱۵ از راه رسیده و کاربران می‌توانند از قابلیت‌های جذاب و هیجان انگیز آن نهایت استفاده را ببرند. با ۱۲ ویژگی جدید اندروید ۱۵ آشنا شوید.
سلامت خود را با خوردن برنج سفید به خطر نیندازید سلامت خود را با خوردن برنج سفید به خطر نیندازید
امروزه افراد در اغلب وعده‌های غذایی خود از برنج استفاده می‌کنند، بنابراین بهتر است بدانید که زیاده روی در مصرف برنج عوارض جدی را برای بدن به همراه دارد.
طلا و گنج‌هایی که در اعماق آب‌ها زندانی شده اند طلا و گنج‌هایی که در اعماق آب‌ها زندانی شده اند
برآورد می‌شود که حدود ۲۱ میلیارد دلار ارزش گنجینه‌های باستانی در گور‌های زیرآبی ۳کشتی غرق‌شده ارزشمند جهان پنهان شده باشد.
چوبه اعدام خراب و رهایی قاتل از اعدام چوبه اعدام خراب و رهایی قاتل از اعدام
طناب دار بر گردن قاتل بسته شد و همه چیز برای اجرای حکم آماده بود، اما وقتی ولی دم اهرم اجرای حکم را کشید، اهرم کار نکرد و از سویی مرد محکوم به قصاص بیهوش شد تا اجرای حکم متوقف شود. این صحنه نادر و عجیبی بود که مدتی قبل در زندان فریدون‌شهر اتفاق افتاد تا در نهایت یک پرونده قتل با بخشش اولیای دم  به صورتی دیگر بسته شود.
سوپراستار سینمای ایران و همسر جوانش سوپراستار سینمای ایران و همسر جوانش
شهاب حسینی و همسرش در افتتاحیه یک نمایشگاه حضور یافتند.
برگزیده
بخشنامه عارف معاون اول رئیس‌جمهور درباره اطلاع‌رسانی در دولت بخشنامه عارف معاون اول رئیس‌جمهور درباره اطلاع‌رسانی در دولت
بخشنامه مذکور در تاریخ ۱۰ مهرماه ۱۴۰۳ ازسوی محمدرضا عارف، معاون اول رئیس جمهوری به تمامی دستگاه‌های اجرایی ذیل دولت ابلاغ شده و لازم الاجراست
تدابیر امنیتی شدید در آستانه افتتاحیه تدابیر امنیتی شدید در آستانه افتتاحیه
نیرو‌های امنیتی بسیار زیادی در اطراف محل برگزاری مراسم افتتاحیه بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس حضور دارند
المپیکی ۱۵ ساله ایران با اسلحه ۲۰ هزار یورویی در جستجوی طلا المپیکی ۱۵ ساله ایران با اسلحه ۲۰ هزار یورویی در جستجوی طلا
کوچکترین عضو کاروان ایران در المپیک ۲۰۲۴ پاریس می‌گوید همه تلاشش را می‌کند تا مدال طلای المپیک را بر گردن آویزد
صفحه خبر بالای تصاویر