به گزارش مخاطب۲۴ به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران :وی گفت: امسال شاخص رضایت مندی مشتریان، هزینه عملیاتی و درآمد عملیاتی به شاخصها اضافه شده است. همچنین، در حوزه وصول تلفن ثابت و در دیتای تجاری به عملکرد بالای ۸۰ درصد رسیدیم که نشان دهنده عملکرد و تلاش بهتر مناطق به صورت میانگین نسبت به سال گذشته است.
مهندس شکوری با اعلام رتبههای برتر ارزیابی و مناطق برتر در ارزیابی عملکرد مناطق گفت: استان تهران، البرز، فارس، چهارمحال و بختیاری و سمنان پنج استانی هستند که به ترتیب بالاترین رتبه را در این ارزیابی به دست آورده اند.
وی با بیان اینکه میانگین امتیازات ۱۴۰۱ نسبت به امتیازات ۱۴۰۰ رشد مناسبی نشان میدهد، گفت: حدود ۱۰ استان ارتقاء رتبه، ۶ استان بدون تغییر و ۱۵ استان تنزل رتبه داشته اند.
مهندس شکوری با بیان اینکه استانها در سه سطح با توجه به امکانات نزدیک به هم در نظر گرفته شده اند، گفت: مناطق گروه یک: تهران، البرز، فارس، مناطق گروه ۲: استانهای مرکزی، قم و لرستان و مناطق گروه ۳: استانهای چهارمحال و بختیاری، سمنان و خراسان شمالی برگزیده شده اند.
وی افزود: استان خراسان شمالی با ۱۲ رتبه ارتقاء، بیشترین بهبود رتبه را داشته است.
مهندس شکوری با اشاره به دلایل مهم رتبه برتر مناطق گفت: استانهای برتر با توجه به مسایلی مانند سود عملیاتی و نسبت وجه نقد به درآمد کل و درصد تحقق درآمد عملیاتی به این رتبهها دست یافته اند.