کد خبر: ۲۷۲۰
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۶
گفتگو اختصاصی مخاطب۲۴ با محسن قصابیان:
محسن قصابیان بازیگر نقش تیمسار ستاری در فیلم سینمایی منصور: او از فرماندهان ارتش است که جسارت توأم با اخلاق وپشتکار این شخصیت سبب می‌شود او به الگویی برای مسولان درجهت دست یابی به موفقیت‌ها بدل شود.

سینما و تاتر- محسن قصابیان بازیگر نقش تیمسار ستاری در فیلم سینمایی منصور ساخته سیاووش سرمدی گفت: منصور از فرماندهان ارتش است که جسارت توأم با اخلاق مداری وپشتکار این شخصیت سبب می‌شود او علی رغم تمام باید‌ها ونباید‌ها موفق شود آذرخش را برفراز آسمان به پرواز درآورد و با عملکردش به الگویی مطلوب برای مسولان درجهت دست یابی به مو فقیت‌ها بدل شود.

منصور آذرخش را برفراز آسمان سینما به پرواز درآورد


این بازیگر سینما پیرامون سختی‌های ساخت فیلم سینمایی «منصور» گفت: از آنجا که نقش آفرینی در قالب شخصیت‌های معاصر که بسیاری از مخاطبان با آن‌ها آشنایی و یا ارتباط داشته‌اند بسیار دشوار است بنابراین بازی در نقش شهید ستاری هم در زمره آثار سخت محسوب می‌شود که به نوبه خود می‌طلبید در راستای ایفای هرچه بهتر و ملموس نمودن آن به شخصیت حقیقی این شهید تمهیداتی را درنوع پردازش این کاراکتر بکار بست.


منصور آذرخش را برفراز آسمان سینما به پرواز درآورد

 

بازیگر نقش "شهید ستاری" در فیلم سینمایی "منصور" اظهار داشت: این فیلم اثری است که با الگو قرار دادن شخصیت شهید ستاری، پشتکار و تعهد وی می‌تواند عملکرد‌های سازنده‌ای را در راستای چگونگی مدیریت و شرایط جامعه به لحاظ تحریم و حتی بیماری کرونا به مدیران، مسئولان و حتی مردم ارائه دهد و اگر تولید و ساخت این گونه آثار که علاوه بر روایت یک قصه و ماجرا، راهکار‌های کاربردی در زمینه پیشبرد اهداف موثر برای مردم راپیشنهاد می‌دهد ادامه یابد قطعا نتایج خوبی برای آینده کشوررقم خواهد خورد.

 



قصابیان در همین راستا اظهار داشت: نباید فراموش کرد فیلم سینمایی «منصور» اثری مستند نیست بلکه درامی است که تخیل تاحدی در آن دخیل است و قاعدتا بسته به شرایط داستان، بازسازی روایی و یا شخصیتی توسط کارگردان، عوامل و حتی بازیگر در آن اعمال شده از این رو کار‌هایی که در ردیف آثار بیوگرافی طبقه بندی می‌شوند برای همه عوامل بویژه بازیگر سخت و حساس است و همچنین در نهایت این مخاطب است که می‌بایست فیلم سینمایی «منصور» را مورد ارزیابی قرار دهد پس باید منتظر ماند تا دریافت این فیلم چقدر توانسته با تماشاگر در حین ارتباط گیری، تعامل برقرار کند.

کارگردان فیلم سینمایی نیوکاسل افزود: آنچه که باعث ترغیب و جذب من برای حضور در این فیلم سینمایی شد تلاش شخصیت شهید ستاری برای تغییر در برخی مسائل و حفظ امنیت آسمان یک مملکت بود و همینطور عملکرد‌های بسیاری که این شهید در راستای خرید هواپیما در زمان تحریم‌ها انجام داد برایم بسیار جذاب بود.

قصابیان همچنین اظهار داشت: در فیلم سینمایی «منصور» مخاطب شاهد موانعی خواهد بود که بصورت تعمدی و یا از سر ناآگاهی جلوی عملکرد‌های این شخصیت قرار داده می‌شود و او علی‌رغم تمام این باید‌ها و نباید‌ها، سنگ اندازی‌ها، مخالفت‌ها و یا بدبینی‌ها موفق خواهد شد آذرخش را بر فراز آسمان به پرواز در آورد.

وی گفت:روایت ساده این فیلم از تلاش‌های یک شخصیت در راستای سازندگی برای تغییر برخی موضوعات و مسائل، زمینه حضور و همکاری من با این پروژه را برایم ایجاد کرد همچنین حضور بعضی دوستان که از گذشته با آن‌ها آشنا بودم سبب شد در فیلم «منصور» به ایفای نقش بپردازم. همچنین بخشی از کار را، قبل از ورود من، آقای سرمدی کارگردان این فیلم انجام داده بودند که در فیلم‌نامه منعکس شده بود. فیلم‌نامه کمک زیادی به من کرد؛ هرچند بخش‌هایی از آن پرداخته ذهن کارگردان است و این‌گونه نیست که تمامش مبتنی بر مستندات واقعی باشد. آقای سرمدی منابع مختلفی را معرفی کرد و فیلم‌هایی را درباره تیمسار ستاری به من داد. به طور کلی، هر چیزی که درباره این شخصیت موجود بود را دیدم و تلاش کردم تا با عبور دادن این داده‌ها از صافی بازیگری، به شکل‌گیری فیلم کمک کنم.

کارگردان مجموعه‌های تلویزیونی خانه شمعدانی وبوکین خاطرنشان کرد:هم اکنون بدنبال ساخت اثری در تلویزیون وبردن نمایشی به روی صحنه هستم که اگر شرایط مساعد باشد بزودی با کار جدید وارد حیطه تولیدات نمایشی خواهم شد.

گفتگو: زهرا فرود

آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
کاوشگرِ استقامت محموله‌های حاوی سنگ و خاک مریخ را جمع آوری کرد + فیلم title
تصویری از محموله‌های حاوی سنگ و خاک در سطح مریخ که توسط کاوشگرِ استقامت انبار شده اند. این‌ محموله‌ها آماده میشوند تا با ماموریت بعدی ناسا، به زمین پرتاب شوند.
انتخابات ریاست‌جمهوری روسیه آغاز شد title
رای دهندگان روسی در شرق دور روسیه شامل «کامچاتکا»، «چوکوتکا» و سایر نواحی این منطقه ۸ صبح امروز (جمعه) به وقت محلی آرای خود را برای انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ روسیه به صندوق رای انداختند.
نتایج نهایی شمارش آرای نامزدهای شهر تهران ۱۰۰ نفر آخر ۱۰۰ رای هم نداشتند! + لیست کامل title
نتایج انتخابات مجلس شهر تهران ۱۴ نفر اول این فهرست، با کسب حدنصاب حداقل ۲۰ درصد آرای صحیح، در دور اول به مجلس راه می‌یابند و ۳۲ نفر بعدی برای تعیین ۱۶ نماینده دیگر این حوزه در دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم رقابت خواهند کرد.
نتایج نهایی شمارش آرا انتخابات مجلس شورای اسلامی در سراسر کشور title
ستاد انتخابات کشور از صبح روز شنبه نتایج شمارش آرا انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را برای اطلاع ملت شریف ایران اسلامی منتشر می‌کند که براساس آخرین اطلاعات دریافتی، این گزارش به روز رسانی می‌شود.
اعلام نتایج رسمی انتخابات مجلس title
نتایج انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در چند حوزه انتخابیه به صورت رسمی اعلام شد.
فیلم کامل مبارزه امیر علی‌اکبری برابر آرجالان بولار هندی-کانادایی title
رویداد یکصد و شصت و ششم سازمان وان چمپیونشیپ، امروز در استادیوم "لوسیل" برگزار شد و امیر علی‌اکبری در ششمین مبارزه خود در این سازمان در مقابل آرجالان بولار فایتر هندی - کانادایی به دلیل کارت قرمز و دیسکاله به پیروزی دست یافت.
ایجاد فرصت مخاطب ۲۴ برای تبلیغات داوطلبان انتخابات مجلس title
مخاطب ۲۴ با هدف ایجاد بستر مناسب برای «انتخاب اصلح» و آشنایی مردم با داوطلبان انتخابات‌های دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری و نظرات، دیدگاه‌ها و برنامه‌های آنها، آمادگی خود را برای میزبانی از شخصیت‌ها، گروه‌ها و احزاب سیاسی فعال در انتخابات و انعکاس دیدگاه‌های آنان اعلام می‌کند.
برگزیده
اعلام ساعت فعالیت موزه‌ها و اماکن تاریخی در نوروز title
ساعت فعالیت موزه‌ها و اماکن فرهنگی‌تاریخی در نوروز ۱۴۰۳ و لیالی قدر اعلام شد.
محدودیت بانکی برای کسانی که ارز مسافرتی گرفته‌اند و مسافرت نرفته‌اند title
بانک مرکزی اسامی خریداران ارز مسافرتی را که سهمیه ارز را تحویل گرفته، ولی بلیط‌شان را کنسل کرده‌اند، دریافت کرده است و بناست تغییرات مهمی در خدمات بانکی به این افراد اعمال شود. یکی از دلایل اصلی افزایش قیمت ارز در ایام نزدیک به سال نو، در سال جاری و سنوات قبل، افزایش تقاضا در بازار ارز است که موجب تشدید دلالی و سوداگری هم می‌شود.
نتایج نهایی شمارش آرای نامزدهای شهر تهران ۱۰۰ نفر آخر ۱۰۰ رای هم نداشتند! + لیست کامل title
نتایج انتخابات مجلس شهر تهران ۱۴ نفر اول این فهرست، با کسب حدنصاب حداقل ۲۰ درصد آرای صحیح، در دور اول به مجلس راه می‌یابند و ۳۲ نفر بعدی برای تعیین ۱۶ نماینده دیگر این حوزه در دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم رقابت خواهند کرد.
نتانیاهو چه قولی داده بود به بایدن؟ title
اسکای نیوز عربی در گزارشی امروز از عدم تمایل جو بایدن رئیس جمهور آمریکا برای گفتگو با بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل خبر داد.
حال قهرمان سنگین وزن اردبیلی چطوره؟ title
قهرمان سابق وزنه‌برداری جهان و المپیک هفته جاری از بیمارستان مرخص می‌شود و بیماری دیابت او تحت کنترل است.