کد خبر: ۲۶۹۵۱
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۵
دبیر فدراسیون فوتبال اعلام کرد ادعای استقلال مبنی بر انحلال باشگاه شاهین بوشهر را فیفا باید تایید کند.

مخاطب 24- یکی از موضوعاتی که باشگاه استقلال در هفته‌های اخیر با آن مواجه شده، به بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی برمی‌گردد.

 
 

پنجره باشگاه استقلال به خاطر شکایت باشگاه شاهین مبنی بر دریافت حق آموزش مهدی قایدی و محمد محبی به فیفا بسته شده و هنوز آبی‌ها موفق به باز کردن پنجره خود نشده‌اند. مسئولان استقلال مدعی هستند که باشگاه شاهین بوشهر منحل شده و عملا ادعایی در این خصوص نمی‌تواند مطرح شود.

در چنین شرایطی هدایت ممبینی دبیرکل فدراسیون فوتبال به توضیح درباره بسته شدن پنجره استقلال پرداخت. ممبینی گفت: در یک یا دو ماه گذشته پنجره سه تیم لیگ برتری (تراکتور، ذوب آهن و استقلال) بسته شد. تمام تیم‌های ما طبق اتوماسیونی که دارند به ارکان قضایی فیفا متصل هستند. هر گونه اتفاقی که در کمیسیون قضایی فوتبال اتفاق بیفتد مستقیماً به باشگاه‌ها ابلاغ خواهد شد. اگر شکایت بازیکن یا باشگاهی از باشگاه دیگر مطرح شود، فیفا بعد از بررسی پرونده به باشگاه مربوطه اعلام خواهد کرد که بنابر مدارک و مستندات موجود از شما شکایت شده است. باشگاه مذکور ۱۰ تا ۱۵ روز فرصت دارد از خود دفاع کند. اگر در بازه زمانی اعلام شده اعتراضی نکنید به منزله پذیرش رأی فیفاست. در این صورت نامه بعدی فیفا میزان اعلام جریمه نقدی است و باید در مدت ۴۵ روز واریز شود. اگر این مبلغ واریز نشود در روز چهل و ششم پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه بسته می‌شود. این موضوع ربطی به فدراسیون یا فرد دیگری ندارد. اگر باشگاهی گفت نامه نرسید یا دیر شد اینطور نیست.

او درباره اعتقاد باشگاه استقلال مبنی بر انحلال باشگاه شاکی در رابطه با بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی استقلال بیان کرد: منحل شدن باشگاه شرایطی دارد که برای فیفا باید همراه با ادله اثبات شود. اینکه من بگویم اصلاً ربطی نداشت که بخواهم دخالتی کنم. بین کمیته انضباطی فیفا و باشگاه مربوطه است. ذوب آهن و تراکتور در مدت کوتاهی پول پرداخت کردند و پنجره‌شان باز شد. این موارد برای همه باشگاه‌های دنیا به یک شکل است.

منبع: صد آنلاین

برچسب ها: باشگاه استقلال
آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
تصویر عاشقانه‌ای از پیمان معادی title
پیمان معادی درکنار همسرش فرانک قوانلو تصویری منتشر کرد.
سوزاندن جسد دختر بچه ۱۱ ساله توسط مادرش title
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری مادری که فرزند ۱۱ ساله خود را به قتل رسانده بود، خبر داد.
اهدای خون از خانه ملت! title
اهدای‌خون جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی
درخواست اعدام برای عاملان تعرض به پسر نوجوان title
۲۰ شهریور سال گذشته پسر ۱۶ ساله‌ای به نام نوید به همراه پدرش با مراجعه به پلیس آگاهی پایتخت شکایتی را مبنی بر آزار و اذیت چهار متجاوز ثبت کرد.
حشاشین ممنوع شد title
طبق دستور شورای صدور مجوز ساترا انتشار سریال «حشاشین» در رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر ایران مورد تایید نمی‌باشد.
برگزیده
پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا title
رئیس جمهور در پیامی با تبریک قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در آسیا تصریح کرد: از یکایک اعضای تیم ملی، مربیان، کادر فنی و سایر تلاشگران حوزه ورزش کشور برای کسب این عنوان ارزشمند، قدردانی می­‌نمایم.
صهیونیست‌ها دست از پا خطا کنند وضعیت متفاوت خواهد بود title
رئیس‌جمهور گفت: اگر رژیم صهیونیستی بار دیگر دست از پا خطا کند و تعرضی به خاک مقدس ایران کند، وضعیت متفاوت خواهد بود و معلوم نیست دیگر چیزی از این رژیم باقی بماند.
تقویت همکاری‌های قوای مسلح ایران و پاکستان عامل صلح و ثبات است title
فرمانده ارتش پاکستان در حاشیه سفر رسمی رئیس جمهوری اسلامی ایران به این کشور به دیدار آیت الله رئیسی رفت.