کد خبر: ۱۴۹۱۳
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۱
هفته آینده‌ جلسه‌ای با حضور وزیر ورزش در مجلس شورای اسلامی برای رسیدگی به مشکلات ورزش ایران از جمله باشگاه استقلال برگزار می‌شود.

پای پرونده جنجالی استقلال به مجلس باز شد

مخاطب۲۴ : در هفته‌ای که گذشت موضوع مشکلات پیش‌آمده بین باشگاه استقلال و سازمان خصوصی‌سازی، حواشی بسیار زیادی را به وجود آورد.

در همین راستا، محمدمهدی فروردین، رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی، خبر از حضور سیدحمید سجادی در مجلس برای پاسخگویی به سوالات نمایندگان داد و در این خصوص گفت: فارغ از موضوعات درون وزارت ورزش که همواره مورد نقد است، وضعیت دو باشگاه دولتی استقلال و پرسپولیس هم مورد سوال است. اینکه سهام این دو باشگاه وارد بورس شد، اما افرادی در هیئت مدیره حضور پیدا کرده‌اند که تسلط کافی نداشته به طوری که طبق گفته رئیس سازمان بورس اعضای هیئت مدیره از نحوه ورود سهام این دو باشگاه به بورس اظهار بی اطلاعی می‌کردند؛ این‌ها بخشی از سوالات ما از وزیر ورزش است. چرا وقتی تصمیم به این مهمی گرفته می‌شود از افراد متخصص و دارای دانش استفاده نمی‌کنید که اینگونه خسارت وارد شود؟

 

رئیس فراکسیون ورزش در ادامه گفت: قرار بود دو باشگاه پرسپولیس و استقلال برای گرفتن مجوز حرفه‌ای سهام‌شان وارد بورس شود که واگذاری سهام از ۱۰ درصد شروع شده و تا به ۱۰۰ درصد برسد. معضلات و مشکلات در این راه کم نبود که هم به سیستم مدیریتی و هم به نبود شفافیت برمی‌گردد، اما در نهایت کار به جایی رسید که باشگاه استقلال علی‌رغم تمامی تلاش‌هایش برای رسیدن به جایگاهی و شرکت در بازی‌های آسیایی، به یکباره از مسابقات حذف می‌شود. اتفاقی که می‌تواند پیامد‌های بسیار منفی برای جامعه ورزش داشته باشد. باید در این باره شخص وزیر ورزش جواب دهد که علت حذف استقلال از لیگ قهرمانان آسیا چیست و چه کسی کم‌کاری کرده است.

فروردین در پایان گفت: وزیر ورزش می‌گوید که پول از بورس برداشته و تحویل مدیران شده، اما مدیران باشگاه اولویت‌بندی نکردند و کار را به اینجا رسانده‌اند که نه‌تن‌ها طلب استراماچونی، مربی سابق استقلال، را ندادند که حقوق بازیکنان و مربیان فعلی هم پرداخت نشده است.

آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
فروش اسکناس‌های ایرانی با قیمت نجومی در «آمازون» title
بازار فروش اسکناس‌های نو در فروشگاه اینترنتی آمازون داغ است.
۶ ضرر نوشیدن قهوه با معده خالی title
نوشیدن قهوه در اوایل صبح ایده خوبی نیست؛ زیرا ترشح کورتیزول یا هورمون استرس را تشدید می‌کند و سبب تغییرات خلقی و اضطراب می‌شود.
اسکرین شات گرفتن یواشکی در واتس اپ ممنوع شد! title
هدف از این ویژگی در واتساپ، جلوگیری از به اشتراک گذاری تصاویر صاحب پروفایل توسط افراد دارای سوءنیت بدون رضایت صاحب آن بود. با این حال، اسکرین شات، گزینه مذکور را دور زد.
جزییاتی جدید از قتل شهردار منطقه ۵ شیراز title
معاون دادستان و سرپرست دادسرای ویژه امور جنایی و جرایم امنیتی شیراز توضیحاتی درباره جزییات ماجرای قتل شهردار منطقه ۵ شیراز را ارایه کرد.
تشکیل باند سرقت از داخل زندان! title
چهار مرد سابقه‌دار که پس از تشکیل باند سرقت با ورود به خانه‌های مردم از پول و طلا گرفته تا لباس‌های صاحبخانه را سرقت می‌کردند، دستگیر شدند.
بازداشت داروفروشی که تاریخ انقضای دارو‌ها را تمدید می‌کرد title
رئیس پلیس فتای پایتخت از شناسایی و دستگیری عامل فروش دارو‌های غیرمجاز و تاریخ‌گذشته در فضای مجازی خبر داد و گفت: از متهم دستگیرشده بیش از ۵۰هزار قلم انواع داروی تاریخ‌مصرف‌گذشته، نایاب و کمیاب کشف شد.
مرگ مردی که با کلیه خوک زندگی می‌کرد title
مردی که اولین پیوند کلیه خوک در جهان را دریافت کرده بود، درگذشت.
برگزیده
سازمان هواپیمایی کشوری: در ایران جت شخصی نداریم title
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: به طور کلی ما در ایران جت شخصی نداریم. در زمینه نخریدن جت شخصی، تقریبا کسی را نداریم که خریده باشد.
پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا title
رئیس جمهور در پیامی با تبریک قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در آسیا تصریح کرد: از یکایک اعضای تیم ملی، مربیان، کادر فنی و سایر تلاشگران حوزه ورزش کشور برای کسب این عنوان ارزشمند، قدردانی می­‌نمایم.
صهیونیست‌ها دست از پا خطا کنند وضعیت متفاوت خواهد بود title
رئیس‌جمهور گفت: اگر رژیم صهیونیستی بار دیگر دست از پا خطا کند و تعرضی به خاک مقدس ایران کند، وضعیت متفاوت خواهد بود و معلوم نیست دیگر چیزی از این رژیم باقی بماند.
تقویت همکاری‌های قوای مسلح ایران و پاکستان عامل صلح و ثبات است title
فرمانده ارتش پاکستان در حاشیه سفر رسمی رئیس جمهوری اسلامی ایران به این کشور به دیدار آیت الله رئیسی رفت.