کد خبر: ۲۶۸۶۲
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۰
یحیی با تکنیکی‌ها علیه رونالدو؛
اولین گام در لیگ قهرمانان آسیا و جنگ بزرگ در استادیوم خالی آزادی؛ یحیی گل‌محمدی، اما از این تقابل سه امتیاز طلایی می‌خواهد.

بعد از یک فصل دوری ازلیگ قهرمانان آسیا، اکنون فینالیست اسبق پا به این رقابت‌ها گذاشته تا در گروه مرگ بار دیگر به دنبال اتفاقی شیرین باشد. سرمربی پرسپوليس که تجربه پیروزی مقابل النصر را در کارنامه دارد، در شرایطی مقابل این تیم بار دیگر قرار خواهد گرفت که آنها سیمای یک تیم پرستاره و شاید شکست ناپذیر را اینبار به خود گرفته‌اند و با رهبری کریس رونالدو به دنبال استارتی پرقدرت در اولین گام هستند.

بیرو دوباره مقابل کریس
بعد از حرف و حدیث زیاد درباره شرایط بدنی و مصدومیت شماره یک پرسپوليس، علیرضا بیرانوند اکنون توانسته شرایط بازی در اولین جدال آسیایی سرخ‌ها را به دست بیاورد. شماره یک ملی‌پوش پرسپوليس که در آخرین تقابل خود با کریس رونالدو یک خاطره تاریخی را برای فوتبال ایران با مهار پنالتی در جام جهانی روسیه ثبت کرده، می‌خواهد همچنان این اتفاق را بار دیگر پررنگ‌تر کند. با این حال نگرانی بزرگ در اردوگاه پرسپوليس این است که مصدومیت بیرانوند در جریان بازی تشدید شود. با این حال حضور شماره یک ملی‌پوش اعتماد به نفس را در این تیم بالا خواهد برد و باید دید در این تقابل چه شرایطی بین او و کریس رونالدو و البته مانه شکل خواهد گرفت.

1926955

روز سخت خط دفاعی پرسپوليس 
کنعانی‌زادگان و پورعلی‌گنجی در سخت‌ترین ماموریت دوره فوتبالی خود قرار دارند. دو مدافع ملی‌پوش پرسپوليس در یکی از آزمون‌های سخت خود باید برابر یکی از برترین خطو‌ط تهاجمی منطقه غرب آسیا قرار گیرند و باید دید از پس این ماموریت برخواهند آمد یا خیر. در سمت چپ دفاعی علی نعمتی حاضر خواهد بود که در این فصل توانسته نمایشی امیدوارکننده از خود به جا بگذارد. در سمت مقابل نیز دانیال اسماعیلی‌فر حاضر است و باید دید در این بازی قادر خواهد بود یکی از روزهای خوب که هواداران این تیم انتظار دارند بار دیگر به نمایش بگذارد یا خیر. اسماعیلی‌فر در فصل گذشته و در جدال با استقلال شاید یکی از برترین نمایش‌های خود را به جا گذاشته بود و باید دید در این جدال چه شرایطی خواهد داشت.

سد فیزیکی یحیی‌ علیه بازی‌سازی النصر
میلاد سرلک و مسعود ریگی دو بازیکنی هستند که یحیی گل‌محمدی برای دومین خط دفاعی خود علیه بازی‌سازی حریف عربستانی در نظر گرفته است. دو بازیکن خط میانی پرسپوليس که از قدرت فیزیکی بالا و تخریب برخوردار هستند و در این جدال بعد از دو مدافع میانی بالاترین سهم را در موفقیت احتمالی سرخ‌ها عهده‌دار خواهند بود.

1927355

مربع تهاجمی برای شوک طلایی
سرمربی سرخ‌ها در این بازی قصد ندارد از مهاجم تخصصی در پیشانی هجومی تیمش سود ببرد. یک مربع طلایی و تهاجمی  برای شوک نهایی به النصر و سود بردن از موقعیت‌هایی شکل گرفته. سعید صادقی و مهدی ترابی به عنوان وینگرهای راست و چپ و کمی جلوتر به صورت خطی وحید امیری و در نهایت محمد عمری. بازیکنانی که از قدرت حمل توپ بالا و دوندگی در کنار بازی‌سازی و تمام کنندگی مناسب برخوردار هستند و شانس‌های طلایی را در این بازی دنبال خواهند کرد.

1927352

ترکیب احتمالی پرسپوليس 
علیرضا بیرانوند
مرتضی پورعلی‌گنجی
محمدحسین کنعانی زادگان
دانیال اسماعیلی‌فر
علی نعمتی
میلاد سرلک
مسعود ریگی
سعید صادقی
مهدی ترابی
وحید امیری
محمد عمری

 

منبع: خبر سه

آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
ازدواج یک بازیگر و مجری ایرانی! title
شیدا خلیق بازیگر مشهور ایرانی عکس‌هایی در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد و خبر ازدواجش را داد.
علت فوت دانشجوی دندانپزشکی دانشگاه شیراز چه بود؟ title
معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، در خصوص فوت یکی از دانشجویان این دانشگاه گفت: فعلاً این موضوع در دست پیگیری است و جزئیات بیشتر آن متعاقباً اطلاع‌رسانی خواهد شد
جزئیات مراسم تشییع و خاکسپاری زری خوشکام title
زهرا خوشکام، ملقب به زری خوشکام صبح امروز در سن ۷۷ سالگی دارفانی را وداع کرد
شیطان پرستان تهران دستگیر شدند! title
یک تیم شیطان پرستی در تهران متلاشی شد.
نوشیدنی که برای کودکان مفید نیست! title
در کنار همه گزینه‌های مناسبی که می‌توانید به عنوان نوشیدنی مفید برای کودکان در نظر بگیرید، انتخاب بعضی نوشیدنی‌ها نه تنها هیچ فایده‌ای برای بچه‌ها ندارد، بلکه می‌تواند مضر باشد و سلامت آن‌ها را به خطر بیندازد
اطلاعیه زندان اصفهان درباره توماج صالحی title
اداره کل زندان اصفهان درباره عدم دسترسی توماج صالحی به تلفن اطلاعیه صادر کرد.
زری خوشکام درگذشت title
زهرا خوشکام بازیگر قدیمی سینما و همسر علی حاتمی از دنیا رفت.
برگزیده
استوری عاشقانه داماد سینمای ایران title
سپند امیرسلیمانی در تازه‌ترین استوری خود، تصویری به همراه همسرش، مونا کرمی منتشر کرد.
سازمان هواپیمایی کشوری: در ایران جت شخصی نداریم title
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: به طور کلی ما در ایران جت شخصی نداریم. در زمینه نخریدن جت شخصی، تقریبا کسی را نداریم که خریده باشد.
پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا title
رئیس جمهور در پیامی با تبریک قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در آسیا تصریح کرد: از یکایک اعضای تیم ملی، مربیان، کادر فنی و سایر تلاشگران حوزه ورزش کشور برای کسب این عنوان ارزشمند، قدردانی می­‌نمایم.
صهیونیست‌ها دست از پا خطا کنند وضعیت متفاوت خواهد بود title
رئیس‌جمهور گفت: اگر رژیم صهیونیستی بار دیگر دست از پا خطا کند و تعرضی به خاک مقدس ایران کند، وضعیت متفاوت خواهد بود و معلوم نیست دیگر چیزی از این رژیم باقی بماند.
تقویت همکاری‌های قوای مسلح ایران و پاکستان عامل صلح و ثبات است title
فرمانده ارتش پاکستان در حاشیه سفر رسمی رئیس جمهوری اسلامی ایران به این کشور به دیدار آیت الله رئیسی رفت.