کد خبر: ۲۶۲۹۳
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۸
برنامه‌ای که به نتیجه نرسید؛

تلاش پشت پرده در هیات مدیره پرسپولیس برای بازگرداندن مدیرعامل

رضا درویش در حالی به‌عنوان مدیرعامل کار خود را در پرسپولیس ادامه می‌دهد که با حاشیه‌های عجیب در چند وقت اخیر روبه‌رو شد.
تلاش پشت پرده در هیات مدیره پرسپولیس برای بازگرداندن مدیرعامل

مخاطب 24- باشگاه پرسپولیس پس از حاشیه‌های به‌وجود آمده پیرامون صندلی مدیرعاملی این باشگاه در راستای حمایت اعضای هیأت مدیره از رضا درویش اطلاع‌رسانی کرد. در قسمتی از گزارش منتشر شده در خصوص آخرین جلسه هیأت مدیره باشگاه عنوان شده است: «هیات مدیره ضمن تاکید بر همدلی و همبستگی در شرایط حساس کنونی، حمایت کامل خود را از مدیر عامل و کادر فنی اعلام نمود تا شاهد موفقیت در لیگ قهرمانان آسیا و رقابت‌های داخلی باشیم.»

حاشیه‌های به وجود آمده درباره جابه‌جایی مدیرعامل باشگاه در حالی قوت گرفت که بحث پیرامون عملکرد رضا درویش در نقل و انتقالات و موافقت او با جدایی احمد گوهری گلر دوم تیم زیاد شده بود اما درویش اعلام کرد تمام انتخاب‌های فنی و رفت‌وآمد بازیکنان با دستور مستقیم یحیی گل محمدی سرمربی تیم بوده است تا دیگر بهانه‌ای دست مخالفان خود در هیأت مدیره ندهد.

شایعه بازگشت یکی از مدیران عامل پیشین پرسپولیس با حمایت دو تن از اعضای هیأت مدیره باشگاه باعث ناراحتی درویش شد اما حمایت اکثر اعضا و همچنین حساسیت بازی پرسپولیس مقابل النصر عربستان باعث شد تا آنها در این خصوص اطلاع‌رسانی لازم را داشته باشند تا پروژه بازگشت این مدیر به پرسپولیس فعلا مسکوت باقی بماند.

درویش که از جمع اعضای هیأت مدیره باشگاه خارج شده و تنها به‌عنوان مدیرعامل فعالیت می‌کند اعلام کرده است در هر زمان که آنها اعلام کنند حاضر به رفتن از پرسپولیس است اما هیچ تصمیمی برای استعفای زودتر از موعد در حال حاضر ندارد.

از سوی دیگر کیومرث هاشمی سرپرست وزارت ورزش‌وجوانان نیز فعلا هیچ تصمیمی برای ایجاد تغییرات در بدنه مدیریتی باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال ندارد تا آنها با آرامش خاطر کار خود را دنبال کنند.

منبع: مهر

آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
تعداد دانش آموزان اتباع در تهران چند نفر است؟ تعداد دانش آموزان اتباع در تهران چند نفر است؟
مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران با بیان اینکه تعداد معلمان شاغل در مدارس دولتی و غیردولتی شهر تهران ۹۰ هزار نفر است گفت: امسال شرایط نیروی انسانی خیلی خوبی را داریم.
از خواص علمی پسته اطلاع دارید؟ از خواص علمی پسته اطلاع دارید؟
پسته سرشار از انواع مواد مغذی است. از جمله خواص پسته می‌توان به کاهش وزن، سلامت روده، کنترل قند خون و سلامت قلب اشاره کرد. همچنین پسته یک ماده اولیه خیلی پرکاربرد است که در پخت بسیاری از غذا‌ها کاربرد دارد. در این مطلب از دپارتمان تغذیه کلینیک سلامتی با ۹ مورد از خواص پسته برای سلامتی آشنا خواهید شد.
watchOS ۱۱ با قابلیت‌های ویژه به‌صورت رسمی عرضه شد watchOS ۱۱ با قابلیت‌های ویژه به‌صورت رسمی عرضه شد
شرکت اپل در کنفرانس WWDC۲۴ از سیستم عامل جدید ساعت‌های هوشمندش یعنی واچ او اس ۱۱ رونمایی کرد و حالا خیلی از کاربر‌ها می‌تونن نسخه بتای اونو روی اپل واچ‌شون امتحان کنن.
مدارک لازم برای تمدید گواهینامه رانندگی، مراحل و هزینه آن مدارک لازم برای تمدید گواهینامه رانندگی، مراحل و هزینه آن
در گذشته گواهینامه‌های رانندگی ۵ سال اعتبار داشتند، ولی چند سالی است که اعتبار آنها ۱۰ساله شده است. در صورت اتمام اعتبار گواهینامه رانندگی باید برای تمدید آن اقدام کنید. زیرا گواهینامه تاریخ‌گذشته مشکلاتی را به وجود خواهد آورد.
صحنه معروف هارولد لوید در تاریخ سینما چگونه فیلمبرداری شد؟ (فیلم) صحنه معروف هارولد لوید در تاریخ سینما چگونه فیلمبرداری شد؟ (فیلم)
یکی از معروف‌ترین صحنه‌های تاریخ سینما آویزان شدن هارولد لوید از ساعت بالای برج است.
حرکات زن قصاب ایرانی توجه همه را به خود جلب کرد (فیلم) حرکات زن قصاب ایرانی توجه همه را به خود جلب کرد (فیلم)
فیلمی از یک قصاب زن ایرانی در فضای مجازی منتشر شد که توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کرد و با توجه به این که تعداد قلیلی از بانوان علاقه به کارکردن در این حوزه دارند او به عنوان اولین قصاب زن ایرانی در فضای مجازی معروف شد.
تیتر رسانه‌های خارجی از اولین نشست خبری پزشکیان تیتر رسانه‌های خارجی از اولین نشست خبری پزشکیان
پس از اولین نشست رئیس‌جمهور با خبرنگاران رسانه‌های آنلاین تیتر‌های مختلفی را منتشر کردند.
برگزیده
تدابیر امنیتی شدید در آستانه افتتاحیه تدابیر امنیتی شدید در آستانه افتتاحیه
نیرو‌های امنیتی بسیار زیادی در اطراف محل برگزاری مراسم افتتاحیه بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس حضور دارند
المپیکی ۱۵ ساله ایران با اسلحه ۲۰ هزار یورویی در جستجوی طلا المپیکی ۱۵ ساله ایران با اسلحه ۲۰ هزار یورویی در جستجوی طلا
کوچکترین عضو کاروان ایران در المپیک ۲۰۲۴ پاریس می‌گوید همه تلاشش را می‌کند تا مدال طلای المپیک را بر گردن آویزد