کد خبر: ۲۶۰۳۳
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۳
نوسان در بازار سکه و طلا؛
رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران، با اشاره به روند ثبات و نوسان کاهشی ارز در بازار داخلی، افزایش پنج دلاری بهای طلا طی یک هفته اخیر را بی‌تاثیر در روند قیمت سکه و طلا در بازار‌های داخلی دانسته و از کاهش مجدد قیمت‌ها در این بازار خبر داد.

نادر بذرافشان، در رابطه با وضعیت یک هفته اخیر بازار سکه و طلای داخلی، گفت: در هفته‌ای که گذشت حدود پنج دلار در مجموع افزایش اونس جهانی طلا را داشتیم؛ اما در بازارهای داخلی روند کاهشی قیمت‌ها را مجدد شاهد بودیم.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران، اعلام کرد: هر گرم طلای ١٨ عیار در مجموع با ١١ هزار تومان کاهش نسبت به ابتدای هفته در آخرین معاملات هفته ( در روز پنجشنبه) دو میلیون و ٣۶٧ هزار قیمت داشت. سکه تمام طرح جدید با ١۵٠ هزار تومان کاهش به ٢٨ میلیون و ١٠٠ هزار تومان، سکه تمام طرح قدیم با ١٠٠ هزار تومان کاهش به ٢۵ میلیون و ٢۵٠ هزار تومان رسید.

او افزود: هر قطعه نیم سکه با ١٠٠ هزار تومان کاهش نسبت به ابتدای هفته، ١۵ میلیون و ١٠٠ هزار تومان و ربع سکه با ۵٠ هزار تومان در مجموع کاهش هفتگی ١٠ میلیون و ٢٠٠ هزار در آخرین معاملات روز گذشته، تعیین قیمت شدند؛ سکه‌های یک گرمی بانک مرکزی، بدون تغییر شش میلیون تومان بها دارند.

بذرافشان تصریح کرد: حباب سکه نیز طی یک هفته اخیر با کاهش همراه شده و با تخلیه ١۵٠ هزار تومانی، در حال حاضر هر قطعه سکه پنج میلیون و ١۵٠ هزار تومان دارای حباب است.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران، خاطرنشان کرد: باتوجه به ایام ماه صفر و مصادف شدن هفته اخیر با اربعین حسینی، کاهش تقاضا و ثبات قیمت ارز بیشتر شد. بازار همچنان در رکود است. به نظر می‌رسد که این رکورد و کاهش تقاضا تا پایان ماه صفر نیز ادامه‌دار باشد؛ بنابراین پیش‌بینی‌ ما این است که در هفته پیش‌رو نیز نوسان و تغییر خاصی در بازارهای داخلی نداشته باشیم و حتی کاهش طبیعی یک تا سه درصدی محتمل است.

 

او در پایان ابراز امیدواری کرد که با پایان یافتن ماه صفر و ایام عزاداری، شرایط صنعت طلا و رکود و کاهش تقاضا در بازار سکه و طلا بهبود پیدا کند.

برچسب ها: سکه طلا بازار سکه
آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
تتلو در زندان چه کارهایی انجام می دهد؟ title
الهام رحیمی فرد، وکیل مدافع تتلو از روند محاکمه و رسیدگی به این پرونده می‌گوید.
دختر بچه ۱۰ ساله همبازی‌اش را در مسعودیه به قتل رساند! title
دختر بچه ۱۰ سال‌های که از نظر روحی و روانی شرایط نامناسبی داشت و گوشی او مملو از صحنه‌های قتل و خشن بوده، همبازی‌اش را در محله مسعودیه با ضربات چاقو به قتل رساند!
زنم را به خاطر پدر زنم کشتم! title
۸ فروردین ۱۴۰۱ مردی در تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی از قتل دخترش خبر داد. وقتی مأموران به محل حادثه رفتند مشخص شد زنی ۳۸ ساله به نام مریم با ضربات متعدد چاقو به قتل رسیده است.
دختری که رفیق بیماری‌های نادرش شده! title
این‌بار راوی زندگی آتاناز دختر ۳۶ ساله‌ی مبتلا به سه بیماری هستیم که دردهایش را معجزه می‌داند.
اگر اصولگرایی لقمه‌اش حرام است مجری سیما کارش خراب است! title
محمدرضا شهبازی مجری برنامه پاورقی، هفته پیش توئیت زشت و بی سابقه‌ای را در مقام مجری صداوسیما منتشر کرد.
تمام شهروندان این شهر در یک ساختمان زندگی می‌کنند! title
شهری در آلاسکا وجود دارد که ۲۱۷ نفر از ساکنان آن در یک مجتمع آپارتمانی چند طبقه زندگی می‌کنند.
آیا استفاده از فلزیاب غیرقانونی است؟! title
فرمانده یگان حفاظت میراث فرهنگی در مورد اینکه آیا خرید و استفاده از "فلزیاب" عملی مجرمانه و غیرقانونی است، توضیحاتی را بیان کرد.
برگزیده
سازمان هواپیمایی کشوری: در ایران جت شخصی نداریم title
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: به طور کلی ما در ایران جت شخصی نداریم. در زمینه نخریدن جت شخصی، تقریبا کسی را نداریم که خریده باشد.
پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا title
رئیس جمهور در پیامی با تبریک قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در آسیا تصریح کرد: از یکایک اعضای تیم ملی، مربیان، کادر فنی و سایر تلاشگران حوزه ورزش کشور برای کسب این عنوان ارزشمند، قدردانی می­‌نمایم.
صهیونیست‌ها دست از پا خطا کنند وضعیت متفاوت خواهد بود title
رئیس‌جمهور گفت: اگر رژیم صهیونیستی بار دیگر دست از پا خطا کند و تعرضی به خاک مقدس ایران کند، وضعیت متفاوت خواهد بود و معلوم نیست دیگر چیزی از این رژیم باقی بماند.
تقویت همکاری‌های قوای مسلح ایران و پاکستان عامل صلح و ثبات است title
فرمانده ارتش پاکستان در حاشیه سفر رسمی رئیس جمهوری اسلامی ایران به این کشور به دیدار آیت الله رئیسی رفت.