کد خبر: ۲۴۴۵۹
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۷
گلر‌های استقلال وضعیت عجیب و غریبی را سپری می‌کنند؛ در حال حاضر تنها سیدحسین حسینی شرایط ثابتی دارد و چهار دروازه‌بان دیگر بلاتکلیف هستند!

مخاطب24:در میان همه حواشی و اتفاقات باورنکردنی حول استقلال، وضعیت دروازه‌بان‌های این تیم عجیب‌تر از هرچیزی به نظر می‌رسد؛ آبی‌ها در حال حاضر یک دروازه‌بان با شرایط استاندارد دارند و سایر گلر‌های این تیم منتظر روز‌های آینده برای روشن شدن شرایط خود هستند.



آبی‌ها بعد از کش و قوس‌های فراوان در نقل و انتقالات تابستانی قرارداد سیدحسین حسینی کاپیتان خود را تمدید کردند و سیدحسین حالا تنها دروازه‌بان استقلال محسوب می‌شود که شرایطی متعادلی دارد. در کنار حسینی، اما گلر‌هایی به تمرین کردن می‌پردازند که هرکدام به دلیلی وضعیت عجیبی را تجربه می‌کنند و حتی شاید نمی‌دانند در روز‌های آینده چه در انتظارشان خواهد بود.



به غیر از سیدحسین حسینی، همین حالا استقلالی‌ها ۴ دروازه‌بان دارند که وضعیتشان روشن نیست؛ علیرضا رضایی، سینا سعیدی‌فر، محمدرضا خالدآبادی و محمدرضا دیناروند ۴ دروازه‌بانی‌اند که برای روشن شدن تکلیف خود منتظر روز‌های آینده مانده‌اند و البته که هرکدام نگرانی‌های خاصی را دنبال می‌کنند.


جواد نکونام بعد از بررسی‌های متعدد سعی داشت فقط یکی از سهمیه‌های بزرگسال تیمش برای لیگ بیست و سوم را به دروازه‌بان اختصاص بدهد و دو دروازه‌بان دیگر تیمش از میان بازیکنان زیر ۲۳ ساله باشد. او تلاش‌های زیادی انجام داد، اما حالا شرایطی ایجاد شده که نکونام هم نتواند به درستی ایده خود درباره سن دروازه‌بان‌های تیمش را ایجاد کند.


بولت استقلال محمدرضا خالدآبادی؛ بمبی که قراردادش ثبت نمی‌شود

دروازه‌بان جوان و ۲۲ ساله‌ای که با درخشش در ترکیب هوادار و تیم امید مورد توجه جواد نکونام قرار گرفت، در حالی که از پرسپولیس هم پیشنهاد داشت، در نهایت با دریافت رضایتنامه‌اش راهی استقلال شد و با آبی‌پوشان قرارداد بلند مدت بست. اعتقاد نکونام به خالدآبادی و از طرفی حضور او در لیست زیر ۲۳ ساله سبب شد تا خیلی‌ها به آینده خالدآبادی امیدوار شوند. مسائل مربوط به سقف قرارداد و عبور باشگاه استقلال از این سقف باعث شده تا خالدآبادی تا امروز با وجود داشتن قرارداد رسمی و حضور در تمرینات در لیست بازیکنان آبی پوشان قرار نگیرد.


قرارداد خالدآبادی با استقلال هنوز در سازمان لیگ ثبت نشده تا شایعاتی درباره جدایی او نیز مطرح شود. با این حال جواد نکونام تاکید زیادی روی ماندن خالدآبادی دارد و او در فکر خارج کردن یک بازیکن از لیست و جایگزینی خالدآبادی است. موضوعی که انتظار می‌رود طی روز‌های آینده صورت پذیرد.

علیرضا رضایی؛ می‌گویند برو و رضایتنامه نمی‌دهند!

دروازه‌بانی که در ابتدای لیگ بیست و یکم بعد از چهره شدن در پیکان تهران با آرزو‌های فراوان به استقلال پیوست، حالا بعد از دو سال وضعیت عجیبی دارد. از قرارداد او با استقلال یک سال دیگر باقی مانده و با وجود درخواست‌هایی که رضایی برای جدایی داشته، اما هنوز مدیران باشگاه رضایت‌نامه‌اش را صادر نکرده‌اند. استقلالی‌ها به رضایی اعلام کرده‌اند در صورتی با جدایی او موافقت کنند که یک سال دیگر قراردادش را تمدید کند و سپس به صورت قرضی به تیم دیگری برود.


گلر ۲۴ ساله و آینده‌دار استقلالی‌ها پیشنهاد‌هایی برای همکاری دارد، اما هنوز با مدیران باشگاه به توافق لازم نرسیده است. او خواهان آن است تا قطعی جدا شود و از طرفی باید بر سر مطالبات خود نیز توافق کند. بر اساس کسب اطلاع خبرنگار ما رضایی از قرارداد سال گذشته‌اش ۴۰ درصد بیشتر دریافتی نداشته و حتی در پرداختی آخری که باشگاه مبلغی به حساب بازیکنان واریز کرد، حساب رضایی خالی ماند تا اختلافات دو طرف بیشتر مشخص شود. از طرف دیگر نکونام نیز موافق جدایی رضایی است و حالا باید دید این مسئله چگونه پیش خواهد رفت.


جدایی رضایی و خروج او از لیست تیم می‌تواند هم سقف بودجه را کاهش بدهد و هم جا را برای ثبت یک قرارداد جدید که احتمالا خالدآبادی باز کند.


سینا سعیدی‌فر؛ می‌خواهد برود و نمی‌گذارند


دیگر دروازه‌بان زیر ۲۳ ساله استقلال سینا سعیدی‌فر است. سعیدی‌فر به واسطه اینکه لیست بزرگسال را پر نمی‌کند، پیشنهاد‌هایی از یکی دو تیم لیگ برتری دارد. او که می‌داند با حضور سیدحسین حسینی و احتمالا خالدآبادی کمتر فرصت بازی خواهد داشت، دوست دارد به تیم دیگری برود تا شانس بازی کردن به دست بیاورد، اما باشگاه و جواد نکونام موافق این جدایی نیستند. درباره سعیدی‌فر توافقاتی نیز برای جدایی او صورت گرفت، اما فعلا همه چیز منتفی شده است.


جالب اینکه اگر سعیدی‌فر هم از استقلال جدا شود، یک نفر از لیست تیم کم می‌شود و البته سقف بودجه نیز با کاهش روبه‌رو خواهد شد و فضا برای جذب بازیکن جدید فراهم می‌شود.

محمدرضا دیناورند؛ گلر جوان هم بلاتکلیف است

محمدرضا دیناروند، دروازه‌بان تیم امید استقلال، فصل گذشته در تمرینات بزرگسالان هم حضور داشت و در یک مسابقه مقابل تراکتور که سینا سعیدی‌فر درون چارچوب ایستاد روی نیمکت استقلال هم نشست. او که سهمیه زیر ۲۳ سال است نیز در بلاتکلیفی بسر می‌برد. دیناروند می‌تواند امسال گلر سوم آبی پوشان باشد، اما فعلا منتظر روشن شدن وضعیت رضایی، خالدآبادی و سعیدی‌فر است تا شاید در لیست باقی بماند. اگر قرار به ماندن دو نفر از گلر‌های مذکور در استقلال باشد، آن وقت احتمالا دیناروند هم تصمیم دیگری می‌گیرد و به تیمی دیگر خواهد پیوست.


بولت استقلال سقف بودجه گلر‌های استقلال را بلاتکلیف گذاشت

بی‌شک یکی از اصلی‌ترین مسائلی که باعث شده دروازه‌بان‌های استقلال وضعیت عجیبی پیدا کنند، قراردادن سقف بودجه برای باشگاه است. همین حالا به دلیل قانون مذکور قرارداد خالدآبادی در سازمان لیگ ثبت نشده و رضایی و سعیدی‌فر هم در لیست جا پر کرده‌اند.


هرچه هست باید طی روز‌های آینده وضعیت دروازه‌بان‌های آبی‌پوش مشخص شود. آنچه از شواهد مشخص است این است که احتمالا شاهد جدایی علیرضا رضایی و حضور او در یک تیم دیگر باشیم. در این شرایط خالدآبادی قراردادش را ثبت می‌کند و سعیدی‌فر هم در تیم می‌ماند. آن‌وقت دیناروند جوان هم مجبور به ترک استقلال و حضور در تیمی دیگر خواهد بود.

برچسب ها: لیگ برتر ایران
آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
بوی بد دهان را با این روش از بین ببرید title
هل، یک چاشنی خوش عطر و بو با خواص فوق‌العاده است و امروزه پای ثابت ادویه‌های مصرفیِ میلیون‌ها آشپز در سراسر جهان شده است.
محققان چینی مغز را پس از انجماد زنده کردند title
طبق خبری که به داستان‌های علمی-تخیلی شباهت دارد، احتمالاً راهی وجود داشته باشد که بتوان بافت مغز منجمد را بدون آسیب احیا کرد. دانشمندان چینی یک معجون شیمیایی جدید ساخته‌اند که اجازه می‌دهد بافت مغز بعد از انجماد دوباره عملکرد خود را بازیابد.
جرمی کلارکسون دوباره جذاب ترین مرد بریتانیا شد title
جرمی کلارکسون در نظرسنجی سایت ایلیسیت انکونترز به‌عنوان جذاب ترین مرد بریتانیا برگزیده شده است. نکته جالب ماجرا در فهرست افرادی است که بعد از او قرار گرفته‌اند.
دستگیر ­مامور قلابی در شمال پایتخت title
رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری یک مامور قلابی خبر داد.
ماجرای رسوایی اخلاقی ترامپ به کجا رسید؟ title
ماجرای شکایت یک ستاره فیلم‌های پورن از ترامپ، آن هم در آستانه انتخابات ریاست جمهوری برای او دردسر ساز شده است. این پورن استار چه کسی است و چگونه ماجرای یک ابهام در دوره جوانی رئیس جمهور سابق امریکا را در ۷۷ سالگی به دادگاه آورد؟ گزارش خبرآنلاین را بخوانید.
چرا گوگل نام Gemini را برای هوش مصنوعی خود انتخاب کرد؟ title
جمینای نام پروژه سابق ناسا به‌منظور ارسال فضانوردان به سطح ماه است، اما گوگل به علت دیگری این نام را برگزیده است.
برخورد با تخلفات سزارین‌های تقویمی! title
معاون درمان وزارت بهداشت، با صدور بخشنامه‌ای نسبت به ضرورت مقابله با تخلفات سزارین‌های تقویمی تاکید کرد.
برگزیده
استوری عاشقانه داماد سینمای ایران title
سپند امیرسلیمانی در تازه‌ترین استوری خود، تصویری به همراه همسرش، مونا کرمی منتشر کرد.
سازمان هواپیمایی کشوری: در ایران جت شخصی نداریم title
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: به طور کلی ما در ایران جت شخصی نداریم. در زمینه نخریدن جت شخصی، تقریبا کسی را نداریم که خریده باشد.
پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا title
رئیس جمهور در پیامی با تبریک قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در آسیا تصریح کرد: از یکایک اعضای تیم ملی، مربیان، کادر فنی و سایر تلاشگران حوزه ورزش کشور برای کسب این عنوان ارزشمند، قدردانی می­‌نمایم.
صهیونیست‌ها دست از پا خطا کنند وضعیت متفاوت خواهد بود title
رئیس‌جمهور گفت: اگر رژیم صهیونیستی بار دیگر دست از پا خطا کند و تعرضی به خاک مقدس ایران کند، وضعیت متفاوت خواهد بود و معلوم نیست دیگر چیزی از این رژیم باقی بماند.
تقویت همکاری‌های قوای مسلح ایران و پاکستان عامل صلح و ثبات است title
فرمانده ارتش پاکستان در حاشیه سفر رسمی رئیس جمهوری اسلامی ایران به این کشور به دیدار آیت الله رئیسی رفت.