کد خبر: ۲۳۷۸۳
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۴
شیری در جلسه ارزیابی عملکرد چهارماهه اول اهداف کمی پایش و پویش سال جاری:
مدیرعامل پست بانک ایران در جلسه ارزیابی عملکرد چهارماهه اول اهداف کمی پایش و پویش سال جاری که صبح چهارشنبه چهارم مرداد ماه برگزار شد، با اشاره به توسعه خدمات غیر حضوری در بانک گفت: گزارش‌ها نشان می‌دهد که تراکنش روزانه اینترنت بانک و موبایل بانک به ۳ میلیون تراکنش رسیده است و این دو خدمت درگاه استراتژیک بانک هستند و توسعه آن‌ها به نفع بانک و مشتری است و حتی اگر لازم باشد باید در برخی مناطق فرهنگ سازی کنیم و سواد دیجیتال مشتریان را افزایش دهیم.

به گزارش مخاطب ۲۴ به نقل از حوزه مقاومت بسیج پست بانک ایران:بهزاد شیری ضمن تشکر از همه همکاران در سال گذشته که کارنامه‌ای ماندگار را برای بانک به ثبت رساندند، گفت: این کارنامه حاصل همفکری و همگامی کارکنان در همه سطوح بود و امیدوارم این هم بستگی‌ها در سال ۱۴۰۲ نیز ادامه داشته باشد تا در ارزیابی‌ها و کسب رتبه در تمامی شاخص‌های بانکی سرآمد باشیم.
مدیرعامل بانک با بیان اینکه باید از همه توانمندی و ظرفیت‌های بانک در همه بخش‌ها استفاده کنیم، ادامه داد: نظارت مستمر، کنترل و پایش تمام شاخص‌ها در شعب و باجه‌های بانکی روستایی جز اولویت اصلی بانک و مدیران است و انتظار می‌رود مورد توجه ویژه همه واحد‌ها باشد.
وی با اشاره به استخدام ۵۲ نفر نیروی جدید در بانک افزود: پایگاه‌ها در استان‌های مختلف برای مصاحبه و تکمیل پرونده‌ها آماده شده تا پایان ماه این کار انجام خواهد شد.
شیری با تاکید بر نزدیکی برگزاری مراسم شکوهمند اربعین حسینی ادامه داد: استان‌هایی که در مبادی خروجی و نقاط مرزی قرار دارند باید با برنامه‌های ابلاغی ستاد اربعین همراهی و همکاری لازم را داشته باشند.
مدیرعامل بانک با بیان اینکه در جلسه مجمع سالیانه بانک نکات فنی بسیار خوبی ارائه شد و ره‌آورد‌های بسیاری برای بانک به همراه داشت، گفت: سهامداران بانک تمام فعالیت‌ها و برنامه‌های عملیاتی بانک را زیر ذره بین دارند و باید نیاز‌های آنان را پاسخ و برای هشت ماه باقی سال باید یک برنامه کیفی قوی داشته باشیم تا با همراهی و خرد جمعی کارنامه قابل قبولی در بانک ارائه دهیم.
وی با اشاره به توسعه خدمات غیر حضوری در بانک افزود: گزارش‌ها نشان می‌دهد که تراکنش روزانه اینترنت بانک و موبایل بانک به ۳ میلیون تراکنش رسیده است و این دو خدمت درگاه استراتژیک بانک هستند و توسعه آن‌ها به بانک و مشتری است و حتی اگر لازم باشد باید در برخی مناطق فرهنگ سازی کنیم تا سواد دیجیتال را افزایش دهیم.
شیری با تاکید بر اینکه سه درگاه ساتنا، پایا و چکاوک از درگاه‌های مهم پرداخت در بانک هستند، تصریح کرد:
از همه همکاران می‌خواهم به این درگاه‌ها توجه ویژه داشته باشند تا سهم خوبی از بازار را کسب کنیم.
مدیرعامل بانک با بیان اینکه ارزیابی ماهانه نشان می‌دهد که اگر استانی در بیشتر شاخص‌ها رتبه نخست را کسب کرده است به دلیل برنامه ریزی و پایش مستمر عملکرد شعب و باجه‌های بانکی روستایی تحت پوشش بوده است، گفت: ارزیابی‌ها الگویی برای به حرکت درآوردن شبکه و سیستم در تمامی واحد‌ها است تا استان یا منطقه‌ای از این حرکت عقب نماند.
وی افزود: از همکارانی که تلاش می‌کنند پروژه‌های ناتمام تکمیل و به دست من قیچی می‌دهند تا افتتاح انجام شود، تشکر می‌کنم.

برچسب ها: پست بانک ایران
آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
۹ دلیل برای گنجاندن آجیل در رژیم غذایی روزانه title
آجیل سرشار از مواد مغذی ضروری، از جمله چربی‌های سالم، پروتئین، فیبر، ویتامین‌ها و مواد معدنی است.
«بچه مهندس» با شلوارک و دمپایی در فرودگاه! title
روزبه حصاری بازیگر سینما و تلویزیون که به تازگی در یک پروژه از ناحیه زانو دچار آسیب دیدگی شده است.
مغز خاطرات عجیب را بیشتر به یاد می‌آورد title
پژوهش جدید دانشمندان «دانشگاه ییل» نشان می‌دهد که هرچه خاطرات عجیب‌تر و دور از ذهن باشند، مغز تمایل بیشتری به یادآوری آن‌ها دارد.
رمزگشایی از چرایی زمین گیر شدن جنگنده‌های چین! title
نفوذ سیاسی نقش بسزایی در فروش هواپیما‌های جنگنده دارد. بازار بین‌المللی هواپیما‌های جنگنده فقط به کیفیت و هزینه مربوط نمی‌شود، بلکه به شراکت‌ها و پیوند‌های سیاسی نیز مربوط می‌شود.
فروش ۳۵۰ میلیاردی نمایشگاه کتاب title
سخنگوی نمایشگاه کتاب تهران، مجموع فروش نمایشگاه در بخش مجازی و حضوری را، ۳۵۰ میلیارد تومان اعلام کرد.
حمله مسلحانه گانگستر‌های نقابدار به خانه‌های تهران title
۵ مرد مسلح با خونسردی وارد ساختمان می‌شوند. با یک کارت در آپارتمان را باز کرده و درحالی‌که صورت‌هایشان را پوشانده‌اند و یک ساک مشکی در دست دارند، وارد آپارتمان می‌شوند. سپس اعضای خانه را با کلت و کلاشینکف تهدید می‌کنند تا اموال قیمتی را به سرقت ببرند.
دیوید کاپرفیلد متهم به آزارگری زنان شد! title
دیوید کاپرفیلد یکی از مشهورترین شعبده‌باز‌های تاریخ به سوءرفتار جنسی با زنان متهم شد.
برگزیده
استوری عاشقانه داماد سینمای ایران title
سپند امیرسلیمانی در تازه‌ترین استوری خود، تصویری به همراه همسرش، مونا کرمی منتشر کرد.
سازمان هواپیمایی کشوری: در ایران جت شخصی نداریم title
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: به طور کلی ما در ایران جت شخصی نداریم. در زمینه نخریدن جت شخصی، تقریبا کسی را نداریم که خریده باشد.
پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا title
رئیس جمهور در پیامی با تبریک قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در آسیا تصریح کرد: از یکایک اعضای تیم ملی، مربیان، کادر فنی و سایر تلاشگران حوزه ورزش کشور برای کسب این عنوان ارزشمند، قدردانی می­‌نمایم.
صهیونیست‌ها دست از پا خطا کنند وضعیت متفاوت خواهد بود title
رئیس‌جمهور گفت: اگر رژیم صهیونیستی بار دیگر دست از پا خطا کند و تعرضی به خاک مقدس ایران کند، وضعیت متفاوت خواهد بود و معلوم نیست دیگر چیزی از این رژیم باقی بماند.
تقویت همکاری‌های قوای مسلح ایران و پاکستان عامل صلح و ثبات است title
فرمانده ارتش پاکستان در حاشیه سفر رسمی رئیس جمهوری اسلامی ایران به این کشور به دیدار آیت الله رئیسی رفت.