کد خبر: ۲۳۴۴
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۴
استاندار تهران با اشاره به اینکه در انتخاب فرماندار ورامین شخصاً تصمیم گرفته ام گفت: برای این انتصاب تحت تاثیر هیچ حزب و جناحی نبوده ام.

محسن منصوری عصر امروز یکشنبه ۳۰ آبان ماه در آئین تکریم و معارفه سرپرست فرمانداری ورامین که در سالن همایش‌های شهرداری برگزار شد، اظهار کرد: دشت ورامین خاک حاصلخیز و پربرکتی در حوزه نخبه پروری و تاریخ سازی برخوردار است که ریشه در فرهنگ ۱۵ خرداد دارد.

منصوری: انتصاب فرماندار ورامین حزب و جناحی نبود
وی افزود: این که مردم ورامین در ۱۵ خرداد سال ۴۲ بسیجی وار حرکت خود را آغاز کردند نشان میدهد که این‌منطقه همواره پیشرو و جریان ساز بوده و مقدم بر سایر مناطق کشور در دفاع از نظام دفاع می‌کنند.

استاندار تهران ادامه داد: جنس قیام ۱۵ خرداد، اعتماد و حرکت در متن مردم است که امروز نیز در مدیریت جهادی به آن نیاز است و این اعتماد باید نه در شعار که در عمل ظهور و بروز پیدا کند چرا که هر جا کار‌ها به مردم سپرده شد، در امور گشایش ایجاد گردید و هر جا که فقط به داشته‌های مادی تکیه کردیم، منابع و زمان را هدر دادیم.

وی تصریح کرد: حرکت بر مبنای از خودگذشتگی، شاخصه بارز قیام خونین ۱۵ خرداد مردم دشت ورامین است و امروز نیز مدیران برای رفع مشکلات جامعه باید از خودگذشتگی و ایثار را بر مبنای حرکت الهی مبنای کار خود قرار دهند.

منصوری از حرکت به هنگام به عنوان دیگر شاخصه قیام ۱۵ خرداد یاد کرد و افزود: اگر مدیران در فرصت مناسب کار‌ها را انجام ندهند، موفقیت لازم به دست نمی‌آید و هزینه‌های بسیاری از بین می‌رود که این امر لازمه مدیریت اعتقادی و جهادی است.

وی خاطر نشان کرد: استمرار، تداوم و استقامت مدیران باید همچون قیام کنندگان ۱۵ خرداد سال ۴۲ باشد که اگر این استقامت وجود داشته باشد، قطعا خداوند نیز به آن برکت خواهد داد.

نماینده عالی دولت در استان تهران افزود: اگر در جریان مدیریت خدا را فراموش کرده و صرفا به حکم و امضاء بسنده کنیم، قطعا توفیقی در امور حاصل نمی‌شود.

استاندار تهران افزود: لازم حرکت جهادی، تکیه بر اتفاق نظر و اجتماع همه جامعه است، ورامین شهرستان خواص، اهل علم و دانشمندان است اگر بتوان از ظرفیت تمامی این افراد استفاده شود، آسیب‌های مدیریت کاسته می‌شود.

وی اظهار کرد: امروز فرماندار و مسئولان موظفند که در تعامل با مردم صبر داشته و در نهایت ادب و احترام با آنان برخورد نمایند، این شهرستان از گروه‌های مختلف جهادی، خیریه‌ها و گروه‌های دینی برخوردار است که امروز زحمت حاکمیت را کاسته‌اند.

منصوری افزود: شاید کار‌های به زمین مانده زیادی بر روی زمین مانده باشد، ولی قطعا، نسبت به قبل اقدامات اثربخش زیادی نیز صورت گرفته که باید آن‌ها را بازگو کنیم تا جامعه به آینده نظام امیدوارتر از قبل شوند.

استاندار تهران تأکید کرد: برای پیشرفت در امور، چندین کار شاخص و اولویت دار از سوی مسوولان انتخاب شود تا با هم‌افزایی تمامی مسوولان، کار‌ها انجام و گره از امورات مردم باز شود.

این مقام مسئول بیان کرد: تعهدات فرمانداران و دولت‌های گذشته، تعهد ماست و همه وظیفه داریم تا نسبت به انجام آن کوشا باشیم.

وی مهمترین ویژگی سرپرست جدید فرمانداری ورامین را بومی و جوان بودن یاد کرد و افزود: وی اصالتا از روستای باغخواص ورامین است و قطعا دلسوزی بیشتری برای منطقه خواهد داشت، سختکوشی، مدیریت قوی، تسلط به حوزه امنیت، پرکاری و سابقه درخشان در مدیریت اجرایی از ویژگی‌های بارز سرپرست فرمانداری جدید شهرستان ورامین است که شخصا نسبت به انتخاب وی اقدام کردم.

منصوری گفت: من خود را وامدار مردم ورامین می‌دانم چرا که مردم این دیار برای رشد سیاسی و کسب تجربه من هزینه کرده‌اند و با تمام توان برای رفع مشکلات این دیار تلاش خواهم کرد.

در این مراسم، مجید درویشی به عنوان سرپرست جدید فرمانداری ورامین منصوب و از تلاش‌های حسین کاغذلو فرماندار سابق این شهرستان تقدیر شد.

آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
درخواست هادی چوپان برای عفو و بخشش توماج صالحی title
هادی چوپان قهرمان بدنسازی خواستار عفو و بخشش برای توماج صالحی شد.
آخرین خبر از وضعیت ترانه علیدوستی از زبان وکیلش title
وکیل ترانه علیدوستی از آخرین وضعیت بیماری ترانه علیدوستی نوشت.
دومین اختلال روانی درمیان ایرانیان چیست؟ title
بیماری افسردگی به تنهایی دومین رتبه را در بار بیماری‌های بعد از بیماری‌های اسکلتی عضلانی در کشور دارد و وقتی بار بیماری افسردگی با اختلالات اضطرابی که در رتبه ششم بار بیماری‌های کشور است، جمع شود؛ این دو بیماری در مجموع بار بیماری‌های روانی را در کشور به خود اختصاص می‌دهند که این موضوع نیاز به یک تمرکز ویژه دارد.
شب اول قبرِ کسانی که دفن نمی‌شوند چگونه است؟ title
آیا افرادی که بعد از چند روز از فوت شدنشان دفن می‌شوند و یا اصلا دفن نمی‌شوند و مثلا در دریا رها می‌شوند و یا شکار حیوانات درنده می‌شوند هم شب اول قبر را خواهند داشت؟
زهره حمیدی: بعد از ابتلا به سرطان انسان دیگری شدم title
زهره حمیدی با اشاره به وضعیت سلامتی خود بعد از ابتلا به سرطان بیان کرد که این روز‌ها حال خوبی دارد و چند جلسه شیمی درمانی انجام داده است.
اینترنت در روز‌های کنکور قطع می‌شود؟ title
رییس سازمان سنجش آموزش کشور با تاکید بر اینکه اینترنت در هیچ کدام از حوزه‌های امتحانی نوبت اول کنکور قطع نمی‌شود، گفت: دستگاه‌های اجرایی، انتظامی، امنیتی و قضایی به صورت فعال برای برگزاری آزمون سراسری در امنیت و سلامت کامل در حال فعالیت هستند.
کشف یک باکتری جهش‌یافته و خطرناک در فضا title
ناسا از کشف ۱۳ سویه از یک باکتری جهش‌یافته در «ایستگاه فضایی بین‌المللی» خبر داد که عامل عفونت خونی فضانوردان است.
برگزیده
رئیسی: ایران به‌دنبال گسترش روابط کشور‌های همسو و مستقل است title
رئیس جمهور پس از بازگشت از پاکستان و سریلانکا گفت: این سفر از قبل برنامه‌ریزی شده بود، اما انجام آن در این مقطع نشان دهنده اقتدار، عزت و عزم جمهوری اسلامی برای توسعه روابط با همسایگان و کشور‌های همسو و مستقل بود.
رهبر انقلاب: ملت ایران استحکام خود را باید در کار و عمل و اتحاد ملی نشان دهد title
رهبر معظم انقلاب در دیدار هزاران نفر از کارگران سراسر کشور بیان کردند: ملت ایران ایستاده و محکم است و این استحکام را در عمل باید نشان بدهیم؛ اگر این شد آن وقت سختی‌ها و گرفتاری‌ها هم در دل خود گشایش به ما ارائه خواهند داد.
طرح بزرگ برق آبی «اومااویا» در سفر رئیسی به سریلانکا افتتاح شد title
طرح بزرگ برق آبی اومااویا در سفر رئیس جمهور به سریلانکا افتتاح شد.
صهیونیست‌ها دست از پا خطا کنند وضعیت متفاوت خواهد بود title
رئیس‌جمهور گفت: اگر رژیم صهیونیستی بار دیگر دست از پا خطا کند و تعرضی به خاک مقدس ایران کند، وضعیت متفاوت خواهد بود و معلوم نیست دیگر چیزی از این رژیم باقی بماند.
تقویت همکاری‌های قوای مسلح ایران و پاکستان عامل صلح و ثبات است title
فرمانده ارتش پاکستان در حاشیه سفر رسمی رئیس جمهوری اسلامی ایران به این کشور به دیدار آیت الله رئیسی رفت.