به گزارش مخاطب ۲۴ به نقل از روابط عمومی و تبلیغات بیمه نوین: محمد باباکردی؛ مدیر بیمههای اتومبیل بیمه نوین در جلسه گفت و شنود آنلاین با اعضای شبکه فروش این شرکت گفت: یکی از اقدامات صورت گرفته در مدیریت بیمههای اتومبیل تسهیلسازی فرآیندهای صدور بیمهنامه برای اعضای شبکه فروش است. همچنین افزایش حدود و اختیارات شعب و شبکه فروش در راستای تسریع فرآیند صدور بیمهنامه نیز یکی دیگر از اقدامات آتی این مدیریت است.
وی افزود: برای اجرایی شدن این روند، بهرهگیری از زیرساختهای فناوری اطلاعات و همچنین استفاده از دادهها بسیار راهگشا خواهد بود و تلاش ما این است که به صورت هوشمند در این مسیر حرکت کنیم.
وی با اشاره به دغدغه اعضای شبکه فروش، ماندگاری در بازار رقابت در صنعت بیمه را نیازمند اتخاذ استراتژیهای جدید دانست و خاطرنشان کرد: با همین نگرش نیز علاوه بر تسهیل فرآیند صدور در حال بازنگری در برخی مبالغ حق بیمه هستیم تا پس از بررسیهای لازم، نرخهای رقابتی را البته با رویکرد هوشمندانه و کارشناسی شده ارائه دهیم و بر همین اساس مبنای محاسبه حق بیمههای اتومبیل طبق پارامترهای مختلف، قابل بازنگری خواهد بود.
مدیر بیمههای اتومبیل بیمه نوین همچنین در خصوص طرحهای جدید این شرکت در راستای تسهیل ارائه خدمات آنلاین در بخش بیمههای اتومبیل اظهار داشت: به زودی اپلیکیشن شرکت راه اندازی خواهد شد که بر اساس آن فرآیندهای بازدید اتومبیل به صورت آنلاین صورت خواهد گرفت. همچنین طبق برنامه ریزیهای صورت گرفته، درصدد هستیم تا پایان سال فرآیند پرداخت خسارت به صورت برخط را نیز در بخش بیمههای اتومبیل راهاندازی کنیم.
همچنین به گفته باباکردی، کارت اتوپلاس بیمه نوین که یک مزیت ویژه برای بیمه گذاران بدنه اتومبیل و ارائه دهنده خدمات امدادی رایگان است، کاملترین خدمات را نسبت به نمونههای مشابه در شرکتهای بیمهگر دیگر ارائه میدهد و سال گذشته بیش از ۲۴۰۰ خدمت از کارت اتوپلاس، توسط بیمهگذاران بیمه نوین، دریافت شده است.