کد خبر: ۲۳۱۵۴
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۳
یک قهرمان رشته بدنسازی در اندونزی هنگام انجام حرکت اسکات و بلند کردن وزنه ۲۱۰ کیلوگرمی از ناحیه گردن به شدت آسیب دید و جان خود را از دست داد.

مخاطب24:درگذشت جاستین ویکی، بدنساز مشهور اهل اندونزی، در سن ۳۳ سالگی خبری تلخ و ناگهانی بود که جامعه تناسب اندام و علاقه‌مندان به ورزش‌های سنگین را در اندونزی و سراسر جهان شوکه کرد.

به گزارش فرارو، ویکی در حال انجام یک حرکت اسکوات معمولی بود که با وزنه‌های بسیار سنگین به طرز وحشتناکی به زمین افتاد و در پی آن دچار شکستگی گردن و فشار شدید اعصاب حیاتی شد که با وجود تلاش پزشکان، موجب فوت وی شد.

جاستین ویکی، با تجربه و مهارت بالا، به‌طور مکرر وزنه‌های سنگین را بلند کرده بود و در طول سال‌های فعالیت خود به یکی از برترین بدنسازان اندونزی تبدیل شده بود.

فیلمی که از این حادثه در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده، نشان می‌دهد که ویکی برای ایستادن زیر هالتر ۲۱۰ کیلوگرمی به سختی تلاش می‌کرد و وقتی جاستین به زمین افتاد.

پس از آن سایر ورزشکاران حاضر در باشگاه به سراغش می‌روند و سریعاً وی را به بیمارستان منتقل می‌کنند. او در تلاشی ناامیدانه برای تحت یک عمل جراحی اضطراری قرار گرفت، اما با وجود تلاش تیم پزشکی، وی به طرز فجیعی تسلیم جراحات شد و دنیای تناسب اندام را در شوک و ماتم فرو برد.

برچسب ها
ارسال نظرا‌ت