به گزارش مخاطب ۲۴ به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران:نجارزاده در این همایش که جمعی از اعضای هیأت مدیره، هیأت عامل، معاونان، رؤسای ادارات کل بانک حضور داشتند، بر لزوم برنامه ریزی در راستای خدمترسانی شایسته و مطلوب به مشتریان تأکید کرد.
وی با بیان این که باید در نظام بانکی در ارائه خدمات و تولید محصولات منحصر بفرد پیشرو و پیشگام باشیم بر اصلاح امور در بانک تأکید کرد و یادآور شد: در دوره جدید برنامه ریزی و هدف گذاریها با تمرکز بر مشارکت همکاران صف عملیاتی خواهد شد.
مدیرعامل بانک ملی ایران خواهان تولید ابزارهای مالی و محصولات جدید در بانک شد و افزود: ارائه پیشنهادات و ایده پردازی توسط همکاران زمینه حرکت بانک در مسیر موفقیت را پرشتاب خواهد کرد.
وی در بخش دیگری از این همایش طی سخنانی مدیریت بهینه منابع و مصارف را یکی از اولویتها و برنامههای اصلی پیشِ روی بانک دانست و افزود: همکاران باید نسبت به مدیریت منابع و مصارف و تراز نقدینگی در شعب حساسیت کافی داشته باشند.
نجارزاده راه اندازی نظام پیشنهادات در بانک را لازم و ضروری دانست و گفت: باید با همکاری همه کارکنان شرایطی ایجاد شود تا خدمات متمایز به مشتریان به صورت سریع و به روز ارائه شود.
وی با بیان این مطلب که باید با کار گروهی و هم افزایی به سمت تحقق اهداف حرکت کنیم، اشاره داشت: برای تحقق اهداف بانک، شرکتهای ابزاری و تابعه کاملاً در اختیار بانک هستند.
مدیرعامل بانک ملی ایران تحول دیجیتال در بانک را با اهمیت دانست و خاطرنشان کرد: با ایجاد تحول بانکداری دیجیتال و ارائه خدمات غیرحضوری ضمن تسهیل و تسریع خدمات، مشکل کسری کادر در شعب حل خواهد شد.
نجارزاده همچنین راه اندازی صرافی در تمامی استانها را از مهمترین برنامههای پیش روی بانک دانست و توسعه خدمات غیرحضوری، تقویت بانکداری جامع و کنترل منابع و مصارف را از جمله برنامههای این بانک در سال جاری برشمرد.
وی بزرگترین ویژگی این بانک را وجود شعب و نیروهای توانمند وخلاق آن دانست و ادامه داد: نقشه راه همه واحدهای بانک در سال جاری مشخص است و همه باید با کارِ گروهی و هم افزایی به سمت دستیابی به آن اهداف حرکت کنیم.
وی همچنین سهم نیروی انسانی باتجربه را در موفقیت بانک مثبت ارزیابی کرد و افزود: مسائل معیشتی کارکنان نیز مورد توجه مدیران ارشد بانک است و تا حد امکان با توجه به ظرفیتهای قانونی به آن رسیدگی خواهد شد.
دکتر نجارزاده با تأکید بر این که ارتباط مستقیم با بنگاههای بزرگ باید تسهیل شود، گفت: برای ارتباط و ارائه خدمات مالی به بنگاههای بزرگ، باید به سرعت تصمیم گیری شود.
دکتر نجارزاده به افزایش تفویض اختیارات به رؤسای شعب اشاره کرد و افزود: موضوع جانشین پروری و انتصابات در بانک نیز براساس شایسته سالاری دنبال میشود.
در این همایش پنل تخصصی با حضور حسن مونسان عضو هیأت مدیره، محمد نجف زاده عضو هیأت عامل و معاون امور شعب و بازاریابی منطقه دو کشور، نصرت اله شهبازی معاون اعتباری، حسن کاظمی معاون منابع انسانی و محمدرضا محمودپناه سرپرست معاونت بانکداری جامع برگزار شد که به بیان مسائل و موضوعات مربوط پرداخته شد، همچنین ارائه گزارش در بخشهای مختلف توسط سیدمحمد شادمهر رئیس اداره امور شعب استان سمنان، بیان دیدگاهها و پرسش و پاسخ با همکاران از دیگر بخشهای این همایش بود.
در بخش دیگری از این همایش نیز شاخصهای عملکردی اداره امور شعب استان سمنان در بخشهای مختلف توسط حامدرضا فقیهیان علیرضائی رئیس اداره کل تحقیقات و مدیریت استراتژیک بانک مورد بررسی قرار گرفت.
از دیگر بخشهای این همایش، کارکنان به بیان نظرات، مسائل و موضوعات مربوطه پرداختند و راهکارهای لازم توسط مدیران ارشد ارائه شد.
گفتنی است، این همایش با معرفی و تقدیر از کارکنان موفق در استان سمنان به پایان رسید.