کد خبر: ۲۲۶۶۱
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۲
معاون پشتیبانی و امور اقتصادی بیمه نوین در جمع مدیران و رؤسای شعب
معاون پشتیبانی و امور اقتصادی بیمه نوین در نشست سراسری مدیران و رؤسای شعب این شرکت ضمن تشریح وضعیت موجود و ارائه راه‌کار‌های لازم، بر ضرورت حفظ انضباط مالی در تمامی فرآیند‌های اجرایی تأکید کرد.

مخاطب۲۴ ؛ به گزارش روابط عمومی و تبلیغات بیمه نوین؛ نشست سراسری هم اندیشی مدیران و رؤسای شعب این شرکت، با هدف بررسی فرصت‌ها و چالش‌های توسعه فروش، تبیین سیاست‌های کاری، تشریح چشم انداز آتی و نیز بررسی راهکار‌های موجود در سالن همایش‌های هتل المپیک تهران برگزار شد.

آرام رشیدی؛ عضو هیأت مدیره و معاون پشتیبانی و امور اقتصادی بیمه نوین در این نشست با اشاره به ضرورت حفظ و تداوم انضباط مالی در تمامی فرآیند‌های کاری این شرکت گفت: از زمان تأسیس بیمه نوین تاکنون که بیش از ۱۷ سال سپری شده است، تغییر و تحولات مثبت رخ داده نتیجه ثبات و حفظ انضباط مالی، ارتقای توانمندی‌های نیروی انسانی و توجه به مدیریت ریسک و شرایط بیمه‌نامه در بازار رقابت صنعت بیمه بوده است. روندی که می‌بایست محور اقدامات انجام شده در فرآیند‌های اجرایی و دستورالعمل‌های موجود قرار گیرد.

وی در ادامه ضمن تأکید بر نقش نمایندگان در رشد و توسعه بیمه نوین افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۶۰ درصد بیمه‌نامه‌هایی که صادر شده است توسط نمایندگان بوده که نشانگر نقش حیاتی آنان در پیشبرد اهداف شرکت است. در همین راستا تعامل مؤثر شعب و مدیران با نمایندگان و برنامه ریزی در جهت ارتقای توانمندی‌های اعضای شبکه فروش یکی از اهدافی است که در دستورکار قرار گرفته و باید بیش از گذشته مد نظر قرار گیرد.

معاون پشتیبانی و امور اقتصادی بیمه نوین همچنین گفت: در بازار رقابت امروز حرکت به سمت نوآوری یک ضرورت است و استراتژی‌های تدوین شده در بیمه نوین در حوزه‌های مختلف طراحی محصول، نیازسنجی مشتریان و ارائه خدمات نیز با محور ایجاد نوآوری برنامه ریزی شده‌اند.

عضو هیأت مدیره بیمه نوین همچنین بر لزوم ایجاد زیرساخت‌های فناوری اطلاعات و توسعه خدمات بیمه در بستر فضای آنلاین تأکید کرد و آن را مزیت رقابتی و تعیین کننده در فضای کسب و کار صنعت بیمه در حال حاضر دانست.

برگزاری پنل‌هایی با موضوع توسعه فروش، حفظ و نگهداشت مشتریان، بررسی عملکرد سه ماهه نخست سال و تشریح برنامه‌های آتی، تبیین سیاست‌های کاری و چشم انداز آتی شرکت و تقویت تعاملات درون سازمانی در راستای توسعه فروش توسط معاونت‌های فنی، شبکه فروش و توسعه بازار و پشتیبانی و امور اقتصادی از جمله دیگر بخش‌های نشست هم اندیشی مدیران و رؤسای شرکت بیمه نوین بود.

برچسب ها: بیمه نوین
آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
آتش سوزی در خیابان لاله زار! title
جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران درباره جزئیات حریق در خیابان لاله‌زار اعلام کرد
رژیم غذایی گیاهی برای افراد سیگاری مفید است؟ title
یک مطالعه جدید نشان می‌دهد که سیگاری‌های فعلی و سابق اگر رژیم غذایی گیاهی بسیار مغذی داشته باشند، ممکن است خطر ابتلا به آمفیزم در آن‌ها کاهش یابد.
تاثیرات عمیق زندان بر تتلو شعر در وصف امام علی! title
خواننده بازداشت شده تصمیم دارد تا برای شعری که در مدح حضرت علی نوشته آهنگی بسازد.
بازگشت محکوم به مرگ از پای چوبه دار title
زندانی محکوم به مرگ که برای اجرای حکم پای چوبه دار رفته بود، توانست با دریافت مهلت از اولیای دم به زندان برگردد.
۵ صبحانه کم کالری برای لاغری title
بسیاری از کارشناسان تغذیه صبحانه را مهم‌ترین وعده غذایی روز می‌دانند. این بدان معنا نیست که صبحانه باید همانند ناهار سنگین و مملو از نشاسته و چربی‌ها باشد. در واقع، برای افرادی که به دنبال کاهش وزن هستند، انتخاب صبحانه‌ای کم کالری می‌تواند گزینه بهتری نسبت به صبحانه‌های پرکالری باشد.
استایل مجری جنجالی صدا و سیما در راه بازگشت از آمریکا! title
ژیلا صادقی مجری خبرساز صداوسیما که در ماه‌های اخیر در چند نوبت بابت پوشش متفاوتش روی آنتن تلویزیون به سوژه شبکه‌های مجازی تبدیل شده است؛
این میوه سبب کاهش وزن می‌شود title
افراد مسن، با گنجاندن انگور در رژیم غذایی خود، می‌توانند به طور بالقوه سلامت چشمشان را بهبود بخشند.
برگزیده
سازمان هواپیمایی کشوری: در ایران جت شخصی نداریم title
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: به طور کلی ما در ایران جت شخصی نداریم. در زمینه نخریدن جت شخصی، تقریبا کسی را نداریم که خریده باشد.
پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا title
رئیس جمهور در پیامی با تبریک قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در آسیا تصریح کرد: از یکایک اعضای تیم ملی، مربیان، کادر فنی و سایر تلاشگران حوزه ورزش کشور برای کسب این عنوان ارزشمند، قدردانی می­‌نمایم.
صهیونیست‌ها دست از پا خطا کنند وضعیت متفاوت خواهد بود title
رئیس‌جمهور گفت: اگر رژیم صهیونیستی بار دیگر دست از پا خطا کند و تعرضی به خاک مقدس ایران کند، وضعیت متفاوت خواهد بود و معلوم نیست دیگر چیزی از این رژیم باقی بماند.
تقویت همکاری‌های قوای مسلح ایران و پاکستان عامل صلح و ثبات است title
فرمانده ارتش پاکستان در حاشیه سفر رسمی رئیس جمهوری اسلامی ایران به این کشور به دیدار آیت الله رئیسی رفت.