مخاطب۲۴ : به گزارش روابط عمومی بیمه ایران، حسن شریفی رئیس هیات مدیره و مدیر عامل بیمه ایران با اشاره به تلاش، همت و هدایت اعضای هیات مدیره و همه ارکان بیمه ایران برای توسعه خدمت به مردم، ارائه خدمات غیر حضوری و برخط برای صدوربیمه نامه و پرداخت خسارت و توسعه این خدمات و تفویض اختیار سیستمی را از مهمترین عوامل موثر و تاثیر گذار در چابکی شرکت و نمایندگان و روند رو به رشد آمار عملکرد شرکت برشمرد و عنوان کرد: در سه ماهه نخست سال ۱۴۰۲ علیرغم کاهش ۷/۵ درصدی سهم بیمه نامههای شخص ثالث، حق بیمههای تولیدی شرکت از مبلغ ۸۳ هزار میلیارد ریال در مدت مشابه سال گذشته به مبلغ ۱۳۴ هزار میلیارد ریال رسید و به این ترتیب افزایش ۶۲ درصدی پرتفوی بیمه ایران در سه ماهه نخست سال جاری محقق شد.
شریفی، انسجام، هماهنگی و همراهی همه اعضای هیات مدیره را از عوامل تاثیرگذار در پیشبرد اهداف و برنامههای شرکت دانست و تصریح کرد: بیمه ایران به عنوان راهبر بازار و بزرگترین و تنها شرکت بیمه دولتی کشور، همواره نقش موثری در تعیین استراتژیها، توسعه و گسترش خدمات برخط و غیر حضوری کردن خدمات، برای رفع نیازهای بیمهای و کاهش مراجعات مردم به مراکز و شعبات بیمه ایران داشت و یکی از آثار و برکات این همدلی، گسترش این خدمات و افزایش پرتفوی شرکت در سه ماه نخست سال جاری است و این پیشرفت، نشان دهنده استقبال عمومی و رضایتمندی مردم از سرویسها و خدمات برخط در بیمه ایران است.
شریفی توسعه خدمات برپایه نرم افزار از جمله مصوبه تفویض اختیار سیستمی صدور به نمایندگان در دوردستترین مناطق کشور را از دست آوردهای مهم و تاثیر گذار این دوره از مدیریت در بیمه ایران برای تسهیل مراحل صدور بیمه نامه و کاهش زمان رسیدگی و پرداخت خسارتها و همچنین رفع موانع تولید و کمک به واحد های تولیدی برای بازگشت سریع به فرآیند فعالیت و تولید در سالی که با عنوان سال مهار تورم و رشد تولید نامگذاری شده، برشمرد و بیان داشت: سیاست و الویت اصلی بیمه ایران، پرداخت خسارت در کوتاهترین زمان ممکن با حفظ کرامت و جایگاه ارزشمند بیمه گزاران، زیاندیدگان و ذینفعان است و در این راستا میزان خسارتهای پرداختی در سه ماه نخست سال جاری نسبت به سال قبل، نشان دهنده، وفای به عهد و ایفای به موقع تعهدات بیمه ایران در قبال مردم و ذینفعان است.
رئیس هیات مدیره بیمه ایران در ادامه افزود: در مدت حضور خود به عنوان مدیرعامل بیمه ایران تلاش کردم با بسیج همه امکانات و توانمندیهای حوزههای مختلف فنی، آی تی و کارشناسان مربوطه و بهره مندی از تجربه و دانش شرکتهای پیشرو، انواع خدمات برخط از جمله سامانه بیمه ایران، اپلیکیشن درمان پلاس، سامانه نظر سنجی و پاسخگویی ۲۴ ساعته، داشبوردهای مدیریتی، سامانه مغایرت گیری، سامانه یکپارچه بیمهگری و... راه اندازی شده و مورد استفاده قرار گیرد و این روند رو به رشد، با گسترش و بهبود زیر ساخت ها، بصورت مستمر ادامه داشته و در ماههای آتی خبرهای خوبی در این زمینه منتشر خواهیم کرد.