کد خبر: ۲۱۶۱۷
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۳
هیات اعزامی مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی (بخش حمل و نقل ریلی) و دانشکده حمل و نقل دانشگاه اصفهان، یکشنبه یازدهم تیرماه با مهدی کوهی مدیرعامل ذوب آهن اصفهان و جمعی از مسئولین شرکت دیدار و گفتگو کردند.

مخاطب۲۴ : مهدی کوهی مدیرعامل شرکت در این دیدار گفت: تاکنون ذوب آهن اصفهان حدود ۱۲۰ هزار تن ریل به راه آهن جمهوری اسلامی، شرکت زیرساخت و متروی کلان شهر‌ها تحویل داده است و قرارداد‌های بسیاری نیز با این مجتمع عظیم صنعتی برای تامین ریل منعقد شده که تولید آن‌ها به صورت شبانه روزی در محل کارخانه در حال انجام می‌باشد.

وی افزود: توسعه کشور از مسیر حمل و نقل ریلی می‌گذرد و در این راستا دولت سیزدهم با جدیت تمام روند پیشرفت پروژه‌های ریلی را در اقصی نقاط کشور پیگیر است و بحمدا... به صورت مستمر خبر‌های خوش افتتاح پروژه‌های ریلی را می‌شنویم که این رویکرد، نویدبخش عمران و آبادانی میهن عزیزمان است.

مدیرعامل شرکت تصریح کرد: ریل ذوب آهن اصفهان در صنایع فولادی و معدنی گوناگون کشور نیز مورد استفاده قرار گرفته است که این موضوع به ویژه در بخش حمل و نقل محصول و مواد اولیه، کاهش قیمت تمام شده را برای این بخش‌ها رقم زده است.

مسعود فتحعلی رییس بخش حمل و نقل ریلی مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی کشور نیز در این نشست گفت: ورود ذوب آهن اصفهان به عرصه تولید ریل، محصولی پیچیده که تاکنون در ایران تولید نشده بود، نشان از توانمندی و شجاعت این شرکت برای ورود به عرصه تولید محصولات منحصربفرد است که به واقع شایسته تقدیر می‌باشد.

وی بیان کرد: طی بازدید امروز فرایند تولید ریل در ذوب آهن اصفهان و آزمون‌های مختلف آن را از نزدیک مشاهده کردم، به واقع تخصص و دقت بسیار بالایی بر این روند تولید حاکم است.

رییس بخش حمل و نقل ریلی مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی خاطرنشان کرد: این مرکز در راستای فعالیت‌های پژوهشی به منظور تنوع بخشی بیشتر به سبد ریل تولیدی ذوب آهن، آمادگی خود را برای هرگونه همکاری با این کارخانه اعلام می‌نماید.

مسعود فتحعلی تصریح کرد: این مرکز به عنوان عامل سوم حاکمیتی وزارت راه و شهرسازی در حوزه‌های مسکن، حمل و نقل و معماری فعال می‌باشد و امکان صدور گواهینامه فنی را برای فعالیت بخش‌های مختلف فراهم می‌نماید و در این این زمینه نیز آماده همکاری با ذوب آهن اصفهان است.

شایان ذکر است هیات اعزامی مرکز تحقیقات وزارت راه، مسکن و شهرسازی از بخش‌های مختلف کارخانه از جمله مدیریت‌های کوره بلند، نورد و آزمایشگاه مرکزی بازدید نمودند.

برچسب ها: ذوب آهن اصفهان
آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
بازیگر قدیمی به کما رفت title
علی‌اکبر طوفان‌پناه بازیگر قدیمی سینما و تلویزیون به کما رفت.
فیلیمو سریال «حشاشین» را حذف کرد title
پلتفرم «فیلیمو» با گذشت دو روز از ابلاغیه شورای مجوز ساترا مبنی بر ممنوعیت پخش سریال «حشاشین» به پخش این سریال ادامه می‌داد که سر انجام شامگاه ۱۰ اردیبهشت پخش این سریال را متوقف و از خروجی خود حذف کرد.
کشف میلیارد‌ها تومان چک خون‌آلود در جیب مقتول title
بررسی‌های قضایی درباره انگیزه متهم و افشای زوایای پنهان این پرونده جنایی آغاز و مشخص شد که حادثه مذکور در بولوار امامیه منطقه قاسم‌آباد رخ داده است.
مصرف الکل‌های سمی در هر اندازه‌ای خطرناک است title
رییس بخش مسمومین بیمارستان لقمان حکیم با بیان اینکه بروز علایم مسمومیت با الکل‌های حاوی متانول زمانبر است، گفت: مصرف الکل‌های سمی در هر اندازه‌ای خطرناک است.
داریوش کاردان: تلویزیون نمی‌بینم، رادیو هم گوش نمی‌دهم title
داریوش کاردان: به همین منظور هم از سال‌ها پیش و به طور ضمنی چندین بار اخطار دادم که این فاصله بین یک طنز فاخر با سطح سلیقه مردم در حال افزایش است و طنز ما روزی به جایی خواهد رسید که اول کوچه بازاری و بعد هم مبتذل شود. من اصلا این فضا را بلد نیستم، نه این که بگویم بد است، شاید هم این طنز‌ها لازم باشد، اما من بلد نیستم. اگر هم بلد باشم حاضر نیستم وارد این فضا شوم
حضور بیش از ۴۰ میلیون نفر ایرانی در اینستا! title
گزارش‌های غیررسمی می‌گویند بیش از ۴۰ میلیون ایرانی کاربر اینستاگرام هستند و این شبکه، پرمخاطب‌ترین شبکه اجتماعی در ایران است.
سازمان هواپیمایی کشوری: در ایران جت شخصی نداریم title
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: به طور کلی ما در ایران جت شخصی نداریم. در زمینه نخریدن جت شخصی، تقریبا کسی را نداریم که خریده باشد.
برگزیده
سازمان هواپیمایی کشوری: در ایران جت شخصی نداریم title
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: به طور کلی ما در ایران جت شخصی نداریم. در زمینه نخریدن جت شخصی، تقریبا کسی را نداریم که خریده باشد.
پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا title
رئیس جمهور در پیامی با تبریک قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در آسیا تصریح کرد: از یکایک اعضای تیم ملی، مربیان، کادر فنی و سایر تلاشگران حوزه ورزش کشور برای کسب این عنوان ارزشمند، قدردانی می­‌نمایم.
صهیونیست‌ها دست از پا خطا کنند وضعیت متفاوت خواهد بود title
رئیس‌جمهور گفت: اگر رژیم صهیونیستی بار دیگر دست از پا خطا کند و تعرضی به خاک مقدس ایران کند، وضعیت متفاوت خواهد بود و معلوم نیست دیگر چیزی از این رژیم باقی بماند.
تقویت همکاری‌های قوای مسلح ایران و پاکستان عامل صلح و ثبات است title
فرمانده ارتش پاکستان در حاشیه سفر رسمی رئیس جمهوری اسلامی ایران به این کشور به دیدار آیت الله رئیسی رفت.