کد خبر: ۲۱۶۱۱
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۶

حضور بانک شهر در نمایشگاه شهر هوشمند ایران

چهارمین نمایشگاه و کنفرانس شهر هوشمند ایران برای نمایش توانمندی‌های حوزه شهر هوشمند، با حضور بانک شهر در حال برگزاری است.
حضور بانک شهر در نمایشگاه شهر هوشمند ایران

مخاطب۲۴ : به گزارش روابط عمومی بانک شهر، این نمایشگاه با هدف «توسعه زیرساخت حمل‌ونقل برای ترافیک هوشمند»، «ایجاد فضا و بستر مناسب برای حضور شرکت‌های دانش‌بنیان به منظور بهره‌گیری بیشتر از علوم و فنون روز» و «ارتقای روش‌های علمی شهر هوشمند و ایجاد بستر مناسب برای انتقال دانش و فناوری جدید به کشور» برگزار می‌شود.

محور‌های در نظر گرفته شده برای این رویداد شامل «حمل‌ونقل هوشمند»، «ساختمان‌های هوشمند»، «دولت هوشمند»، «انرژی»، «محیط زیست هوشمند»، «تجهیزات زیرساخت‌های اطلاعات و مخابرات»، «سلامت»، «آموزش و پرورش»، «اقتصاد هوشمند» و «امنیت در شهر‌های هوشمند» است.

برگزاری این رویداد نقش بسیار مهمی در توانمندسازی شهر‌های نوآور و تصمیم‌گیری بهتر مدیران شهری به‌منظور ارائه مطلوب خدمات نوین شهری خواهد داشت.

چهارمین نمایشگاه و کنفرانس شهر هوشمند تلاش دارد تا فراهم آورنده بستر تعامل مناسب بین بازیگران شهر هوشمند، مدیران شهری، صنعتگران، اندیشمندان و صاحبنظران و همچنین مجموعه‌های دانش بنیان برای تکمیل پازل شهر هوشمند در کشور باشد.

در این نمایشگاه و کنفرانس از یک سو، فضا برای نمایش دستاوردها، فناوری ها، فنون و ابزار‌های پیاده سازی شهر هوشمند وجود دارد، از سوی دیگر، امکان تحلیل عالمانه و معرفی جدیدترین روش شناسی ها، یافته‌های علمی و دیدگاه‌های دانشگاهی فراهم شده است.

بر این اساس، بانک شهر نیز با برپایی غرفه در این نمایشگاه ضمن خدمات رسانی به فعالان حوزه شهرهوشمند، به تشریح محصولات و ظرفیت‌های خود در این حوزه خواهد پرداخت. چهارمین نمایشگاه و کنفرانس شهر هوشمند ایران تا ۱۳ تیرماه سال جاری در محل مصلای امام خمینی (ره) برپا خواهد بود

برچسب ها: بانک شهر
آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
متن کامل سخنرانی مسعود پزشکیان در هفتاد و نهمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل متن کامل سخنرانی مسعود پزشکیان در هفتاد و نهمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل
رئیس جمهور گفت: تا زمانی که بی عدالتی، ظلم، زیاده خواهی، فقر و جهل در منطقه‌ای حاکم باشد؛ جنگ و خونریزی ادامه خواهد داشت.
ویدئو| پاسخ پزشکیان به خبرنگار رویترز به زبان ترکی درباره جنایت‌های رژیم اسرائیل ویدئو| پاسخ پزشکیان به خبرنگار رویترز به زبان ترکی درباره جنایت‌های رژیم اسرائیل
خبرنگار رویترز در حاشیه یک نشست به زبان ترکی شروع به گفت و گو با رئیس جمهور می‌کند و پاسخ جالبی دریافت می‌کند.
چند قاب از سخنرانی مسعود پزشکیان در سازمان ملل چند قاب از سخنرانی مسعود پزشکیان در سازمان ملل
موعد سخنرانی مسعود پزشکیان در مجمع عمومی سازمان ملل بامداد چهارشنبه چهارم مهرماه خواهد بود که به بیان دیدگاه‌های ملت ایران می پردازد.
ویدیوی تست انفجار بیسیم و پیجر در سی ان ان! ویدیوی تست انفجار بیسیم و پیجر در سی ان ان!
سی ان ان در گزارشی به تست مواد منفجره و قدرت انفجارش پرداخت و تحلیل تیم راستی آزمایی تابناک مبنی بر استفاده از پتن | PETN یا پینتریت را به عنوان ماده منفجره در ترور اعضای حزب الله لبنان با استفاده از انفجار بی‌سیم و پیجر تایید کرد.
محدودیت‌های جدید اینستاگرام محدودیت‌های جدید اینستاگرام
شرکت متا در نظر دارد برای محافظت از نوجوان‌ها در برابر آسیب‌ها و آزار‌های احتمالی فضای مجازی محدودیت‌های تازه‌ای را برای دسترسی این رده سنی به اینستاگرام اعمال کند.
زمان طلایی تزریق واکسن آنفلوآنزا چه زمانی است؟ زمان طلایی تزریق واکسن آنفلوآنزا چه زمانی است؟
یک متخصص بیماری‌های عفونی درباره افزایش موارد ابتلا به آنفلوآنزا با فصل سرما و همچنین زمان طلایی تزریق واکسن آنفلوآنزا توضیح داد.
تعداد دانش آموزان اتباع در تهران چند نفر است؟ تعداد دانش آموزان اتباع در تهران چند نفر است؟
مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران با بیان اینکه تعداد معلمان شاغل در مدارس دولتی و غیردولتی شهر تهران ۹۰ هزار نفر است گفت: امسال شرایط نیروی انسانی خیلی خوبی را داریم.
برگزیده
تدابیر امنیتی شدید در آستانه افتتاحیه تدابیر امنیتی شدید در آستانه افتتاحیه
نیرو‌های امنیتی بسیار زیادی در اطراف محل برگزاری مراسم افتتاحیه بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس حضور دارند
المپیکی ۱۵ ساله ایران با اسلحه ۲۰ هزار یورویی در جستجوی طلا المپیکی ۱۵ ساله ایران با اسلحه ۲۰ هزار یورویی در جستجوی طلا
کوچکترین عضو کاروان ایران در المپیک ۲۰۲۴ پاریس می‌گوید همه تلاشش را می‌کند تا مدال طلای المپیک را بر گردن آویزد