به گزارش مخاطب ۲۴به نقل از روابط عمومی بیمه ایران:ملکی این اقدام را در راستای ارتباط اثربخش با مشتریان و ذی نفعان عنوان کرد و گفت: بیمه ایران با راه اندازی این مرکز تماس و استفاده از ابزارهای ارتباطی و فناوریهای نوین توانست ارتباط موثر واثر بخشی با مشتریان برای رفع ابهامات و پاسخگویی به سئوالات، شکایات و نارضایتیها وپیگیری درخواست ها، ایجاد نماید.
با توجه به شرائط حاکم بر بازار بیمه کشور، تسریع و آسان سازی ارائه خدمات بیمهای برای مردم عزیز کشورمان، یک نیاز ضروری به شمار میآید و بر این اساس ما با هماهنگی مدیریت بازاریابی با حضور در این مرکز و برقراری ارتباط مستقیم با ذی نفعان و بیمه گزاران، پاسخگوی سوالات بیمهای در رشته بیمه نامههای اموال خواهیم بود.