کد خبر: ۲۱۱۲۴
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۸
انجمن سرمایه گذاران و کارآفرینان کیش، از تلاش‌های "شرکت هواپیمایی کیش" در زمینه افزایش ناوگان هوایی و پرواز‌ها به مقصد جزیره قدردانی کرد.

به گزارش مخاطب ۲۴ به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش :این مراسم، عصر روز شنبه سوم تیر، با حضور سعید پورزادی معاون عمرانی و زیربنایی سازمان، عزت اله محمدی مدیرعامل شرکت توسعه مدیریت بنادر و فرودگاه‌ها و علیرضا ابراهیم پور مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری و توسعه، همچنین اعضای انجمن سرمایه گذاران و کارآفرینان جزیره و روسای جوامع صنفی در سالن اجتماعات هتل آرامیس پلاس برگزار شد.

محسن قریب دبیر انجمن سرمایه گذاران و کارآفرینان کیش در این مراسم ضمن قدردانی از پرسنل و کارکنان شرکت هواپیمایی کیش برای ارائه خدمات مطلوب به ساکنان و گردشگران جزیره، همچنین در اولویت قرار دادن پرواز‌های کیش با بیشترین ظرفیت، نسبت به ماه‌های گذشته، حمل و نقل را یکی از حلقه‌های اصلی بحث گردشگری عنوان کرد و گفت: حیات و ممات این جزیره، در گرو تقویت و توسعه حمل و نقل هوایی می‌باشد و "کیش ایر" در این امر همیشه پیشگام بوده است.

قریب اظهار داشت: تحولات مثبتی را با حضور تیم مدیریتی جدید در شرکت هواپیمایی کیش شاهد بوده ایم و در حال حاضر، بالغ بر ۴۰ درصد پرواز‌های جزیره توسط این شرکت انجام می‌شود.

دبیر انجمن سرمایه گذاران و کارآفرینان کیش تصریح کرد: با توجه به حجم کلان سرمایه گذاری‌ها در بحث گردشگری کیش به ویژه ساخت هتل، باید برنامه ریزی‌های مدونی را برای برگزاری رویدادها، اتفاقات، جشنواره‌های بزرگ و مشوق‌های سفر در تمامی ایام سال با هدف افزایش چشمگیر ورود گردشگر مد نظر قرار دهیم.

وی در ادامه برقرای پرواز‌های خارجی به صورت مستمر از کیش به دیگر مقاصد را عامل رقم خوردن اتفاقات خوب برای جزیره برشمرد و عنوان کرد: ۵۵ درصد از کاربری‌های جزیره کیش، به امر گردشگری اختصاص یافته و این صنعت محور اصلی فعالیت‌ها در این منطقه تعریف شده است، بنابراین رویکرد ما باید بستر سازی و ایجاد زیرساخت برای داشتن شهر گردشگری باشد.

ابوالفضل اسناوندی مدیرعامل شرکت هواپیمایی کیش نیز در این مراسم با اشاره به تحریم‌های صنعت هوانوردی و تشریح مشکلات موجود در توسعه ناوگان کیش ایر گفت: در این فرصت که مسئولیت کیش ایر را عهده دار شدم، به کمک تمامی عوامل شرکت، موفق به افزودن یک فروند ایرباس به خط پروازی کیش و خرید ۶ موتور برای تعمیر هواپیما‌های زمین گیر شدیم و تعداد ناوگان را از ۲ فروند به ۱۰ فروند افزایش دادیم.

وی در ادامه بیان داشت: طبق سیاست ها، برای یک دست شدن ناوگان کیش ایر، فوکر‌ها را از ناوگان خارج می‌کنیم و ایرباس دوم به ناوگان اضافه می‌شود.

مدیرعامل شرکت هواپیمایی کیش افزود: در حال حاضر مسیر دبی به عنوان مقصد خارجی ما به صورت مجدد راه اندازی شده و خواستار همکاری هرچه بیشتر سازمان منطقه آزاد کیش در راستای رشد، ارتقا و توسعه سطح خدمت رسانی شرکت هواپیمایی کیش همچنین برقراری پرواز‌های بین المللی به مقاصد دیگر هستیم.

رامین کاشف آذر معاون بازرگانی و قائم مقام مدیرعامل شرکت هواپیمایی کیش نیز در این نشست رکن اصلی توسعه گردشگری را توجه ویژه به حمل و نقل هوایی عنوان کرد و گفت: توسعه شبکه پروازی با توسعه اقتصادی ارتباط مستقیم دارد و برای دست یافتن به این هدف، باید به ارتقا شبکه پروازی به ویژه پرواز‌های بین المللی و ثروت آفرین توجه داشت.

کاشف آذر، برون رفت کیش ایر از وضعیت کنونی را یک مطالبه عمومی برشمرد و گفت:باید با بررسی ابعاد مختلف این موضوع و همدلی بخش خصوصی و دولتی در خصوص توسعه و توسعه خط پروازی کیش به اجماع برسیم.

خرید هواپیما توسط بخش خصوصی از پیشنهاداتی بود که در این مراسم عنوان شد.

گفتنی است در پایان، انجمن سرمایه گذاران و کارآفرینان کیش با اهدا لوح از عملکرد ابوالفضل اسناوندی مدیرعامل شرکت هواپیمایی کیش و عوامل این شرکت هواپیمایی قدردانی کرد.

آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
شهید«حسین امیرعبدالهیان» به روایت تصویر title
شهید حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در سانحه هوایی روز گذشته همراه با شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی و دیگر همراهانش، شهد شهادت نوش کرد تا نخستین شهید وزیر امور خارجه انقلاب اسلامی لقب بگیرد.
کدام بیماران کاندید پیوند عضو می توانند باشند؟ title
مدیرعامل انجمن اهدای عضو ایرانیان با بیان این که در حال حاضر بیش از ۲۵ هزار نفر در کشور نیازمند دریافت عضو پیوندی هستند، گفت: هر سال ۶۰۰۰ تا ۸۰۰۰ عضو قابل پیوند به دلیل عدم رضایت خانواده‌های افراد دچار مرگ مغزی به خاک سپرده می‌شود.
محل های مورد جستجو پهپاد دید در شب آکینجی ترکیه title
بررسی سایت راداری فلایت ۲۴ حاکی از ورود پهپاد آکینجی (AKINCI۰۱) ترکیه که به تجهیزات دید در شب مجهز است به آسمان ایران دارد.
ویدئو| مهدی کوشکی برای بار چهارم ازدواج کرد title
مهدی کوشکی با انتشار ویدئویی از ازدواجش با محیا مهدی‌زاده بازیگر تئاتر خبر داد
عکس آسانسوری آقای مجری! title
سلفی آسانسوری ایرج طهماست با دخترش در شب تولدش
استایل آیشواریا رای سوژه خنده شد! title
استایل آیشواریا رای، بازیگر محبوب هندی در جشنواره کن سوژه خنده شده است.
توضیحات جدید قوه قضاییه درباره تتلو title
قوه قضاییه می‌گوید در جریان روند بررسی پرونده امیرحسین مقصودلو در محاکم استان تهران هیچ فردی یا افرادی به عنوان شاکی خصوصی از او شکایت نکرد و هیچ‌گونه پرونده‌ای با عنوان شاکی خصوصی برای تتلو تشکیل نشد
برگزیده
شهید«حسین امیرعبدالهیان» به روایت تصویر title
شهید حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در سانحه هوایی روز گذشته همراه با شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی و دیگر همراهانش، شهد شهادت نوش کرد تا نخستین شهید وزیر امور خارجه انقلاب اسلامی لقب بگیرد.
بیانیه وزارت امور خارجه در خصوص سانحه بالگرد رئیس جمهور title
علیرغم شرایط نامساعد جوی و محیطی، تلاش‌ها برای رسیدن گروه‌های پُرتلاش امدادی به محل حادثه همچنان با جدیت و امیدوارانه ادامه دارد.
برگزاری جلسه فوق‌العاده دولت برای پیگیری وضعیت رئیس‌جمهور title
جلسه فوق العاده هیأت دولت به ریاست معاون اول رئیس‌جمهور به منظور بسیج همه امکانات برای پیگیری وضعیت آیت‌الله رئیسی برگزار شد.
استوری عاشقانه داماد سینمای ایران title
سپند امیرسلیمانی در تازه‌ترین استوری خود، تصویری به همراه همسرش، مونا کرمی منتشر کرد.
سازمان هواپیمایی کشوری: در ایران جت شخصی نداریم title
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: به طور کلی ما در ایران جت شخصی نداریم. در زمینه نخریدن جت شخصی، تقریبا کسی را نداریم که خریده باشد.
پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا title
رئیس جمهور در پیامی با تبریک قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در آسیا تصریح کرد: از یکایک اعضای تیم ملی، مربیان، کادر فنی و سایر تلاشگران حوزه ورزش کشور برای کسب این عنوان ارزشمند، قدردانی می­‌نمایم.