به گزارش مخاطب ۲۴ به نقل از سازمان تامین اجتماعی؛با انتشار نسخه جدید این اپلیکیشن در مجموع ۴۹ خدمت غیرحضوری از طریق برنامه کاربردی فوق در اختیار کاربران قرار گرفته است.
برنامه کاربردی تلفن همراه «تامین من» تنها برنامه کاربردی مورد تأیید سازمان تأمیناجتماعی برای ارائه خدمات غیرحضوری به مخاطبان این سازمان است که از سوی این سازمان در دو نسخه PWA و Android برای بهرهبرداری عموم کاربران منتشر شده و قابل نصب روی تلفنهای هوشمند و همچنین بهرهگیری از خدمات آن، کاملاً رایگان است.
این برنامه کاربردی در حال حاضر بیش از یکونیم میلیون کاربر فعال دارد و از سایت سازمان تأمیناجتماعی از طریق آدرس hamrah.tamin.ir و نیز از فروشگاههای مجازی (مانند بازار و مایکت) بهصورت رایگان قابل دانلود و استفاده است. این برنامه قابل نصب روی گوشی تلفن همراه است و تمامی بیمهشدگان، بازنشستگان و کارفرمایان میتوانند از طریق این برنامه، از خدمات غیرحضوری سازمان تأمیناجتماعی استفاده کنند. ویدئوهای آموزش نحوه استفاده از این اپلیکیشن نیز در همین نشانی قابل مشاهده و دریافت است.
برای استفاده از این اپلیکیشن؛ دارا بودن حساب کاربری در سامانه خدمات غیرحضوری تأمیناجتماعی به آدرس es.tamin.ir الزامی است. برای ثبتنام در سامانه خدمات غیرحضوری سازمان تأمیناجتماعی، متقاضیان پس از ورود به صفحه اصلی این سامانه میبایست از طریق انتخاب گزینه "ثبتنام" و ورود اطلاعات هویتی و شماره تلفن همراهی که مالکیت آن متعلق به فرد متقاضی باشد، اقدام کنند. فیلمهای آموزشی نحوه ثبتنام و استفاده از خدمات غیرحضوری تأمیناجتماعی در سامانه خدمات غیرحضوری و همچنین در سایت رسمی سازمان تأمیناجتماعی به نشانی www.tamin.ir در دسترس قرار دارد.