کد خبر: ۲۰۶۶۸
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۸
مراسم معارفه نکونام در سالن کنفرانس ساختمان مرکزی بانک شهر در حال برگزاری است.

مخاطب24:نشست خبری جناب آقای سید حجت کریمی، سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال و مراسم معارفه سرمربی جدید تیم فوتبال این باشگاه، جناب آقای جواد نکونام در حال برگزاری است.


این مراسم از ساعت ۱۵ و در سالن کنفرانس ساختمان مرکزی بانک شهر واقع در میدان فردوسی و با حضور اصحاب محترم رسانه در حال برگزاری است.

 

باشگاه استقلال همچنین در خصوص نکونام نوشت: جواد عزیز، به خانه خوش آمدی. آمدنت به استقلال به عنوان بازیکن همراه با جام بود، به امید بالای سر بردن جام قهرمانی، در کسوت سرمربی تیم آبی آسیا.

مراسم معارفه جواد نکونام در بانک شهر

جواد نکونام (زادۀ ۵ آذر ۱۳۵۹) بازیکن سابق و سرمربی کنونی فوتبال اهل ایران است. وی هم اکنون هدایت باشگاه فوتبال استقلال تهران را بر عهده دارد. نکونام با حضور در ۱۵۱ بازی ملی، رکورددار بیش‌ترین بازی ملی و بیشترین کاپیتانی در تیم ملی فوتبال ایران است. [۱]نکونام سابقه بازی در تیم‌های پاس تهران، اوساسونا اسپانیا، استقلال ایران، الوحده امارات، الشارجه امارات، الکویت کویت، سایپا تهران و العربی قطر را دارد.

جواد نکونام شب گذشته به طور رسمی از سوی باشگاه استقلال به عنوان سرمربی جدید این تیم و جانشین ریکاردو ساپینتو انتخاب شد. نکونام امروز به همراه حجت کریمی، سرپرست باشگاه استقلال در نشست خبری حاضر شد.

حجت کریمی: ممکن بود به دسته پایین‌تر سقوط کنیم

حجت کریمی، سرپرست باشگاه استقلال در جملات کوتاهی در شروع این نشست خبری گفت: خیلی خوشحالم که امروز توانستیم به خواسته هواداران احترام بگذاریم و مربی‌ای را که پسر استقلال است به تیم برگردانیم و به قهرمانی و مقام‌های بالاتر برسیم. جا دارد از بانک شهر که در تمام سختی‌های دو ماهه اخیر حامی و پشتوانه ما بود، تشکر کنم. اگر آن‌ها نبودند ممکن بود به دسته پایین‌تر سقوط کنیم. آن‌ها در شرایط خیلی سخت به دید ملی به ماجرا نگاه کردند، حتی در مورد پرسپولیس هم این‌طور بود! این در حالی است که خیلی از حامیان ما هیچ کمکی به ما نکردند.

سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال ادامه داد: در این دو ماه مشکلات فراوانی داشتیم. به خیلی از مسائل و حواشی فضای مجازی توجه نکردم و توانستیم دل هواداران را شاد کنیم. خیلی حرف دارم، چون سکوت کردم. جا دارد از وزیر ورزش که در روز‌های آخر ما را تنها نگذاشتند، تشکر کنم.

در ادامه کلیپی از دوران بازیگری جواد نکونام با پیراهن استقلال، تیم ملی و اوساسونا پخش شد.

نکونام: برای بزرگی نام استقلال تلاش می‌کنم


بعد از امضای قرارداد همکاری میان نکونام و حجت کریمی، سرمربی جدید استقلال در شروع صحبت‌های خود گفت: تشکر ویژه از جناب کریمی که زحمات زیادی در این مدت کشیدند. همچنین آقای امیری که کنار من بودند. از هواداران ممنون هستم که مثل خود من تا آخر هواداران استقلال هستند.‌ای کاش می‌شد از همه آن‌ها حضوری تشکر کنم. تا جایی که بتوانم برای بزرگی نام استقلال تلاش می‌کنم. از همه بزرگان تاریخ باشگاه استقلال اجازه می‌گیرم. ممنون از پدرم که در سالن حضور دارد و ما را استقلالی کرد. امیدوارم بتوانیم در کنار همدیگر با هواداران استقلال روز‌های خوبی را رقم بزنیم. این قول را می‌دهم که در پایان مسابقات، فصل خوشحال کننده‌ای خواهیم داشت و می‌توانیم شادی کنیم. شرایط طوری نیست که بتوانم در این کنفرانس صحبت کنم، اما جلسه‌ای خواهیم گذاشت. این چند روز سخت را که هواداران، مدیریت باشگاه و حتی خانواده و پسرم پشت سر گذاشتیم، در آینده فراموش کنیم.


آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
ازدواج یک بازیگر و مجری ایرانی! title
شیدا خلیق بازیگر مشهور ایرانی عکس‌هایی در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد و خبر ازدواجش را داد.
علت فوت دانشجوی دندانپزشکی دانشگاه شیراز چه بود؟ title
معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، در خصوص فوت یکی از دانشجویان این دانشگاه گفت: فعلاً این موضوع در دست پیگیری است و جزئیات بیشتر آن متعاقباً اطلاع‌رسانی خواهد شد
جزئیات مراسم تشییع و خاکسپاری زری خوشکام title
زهرا خوشکام، ملقب به زری خوشکام صبح امروز در سن ۷۷ سالگی دارفانی را وداع کرد
شیطان پرستان تهران دستگیر شدند! title
یک تیم شیطان پرستی در تهران متلاشی شد.
نوشیدنی که برای کودکان مفید نیست! title
در کنار همه گزینه‌های مناسبی که می‌توانید به عنوان نوشیدنی مفید برای کودکان در نظر بگیرید، انتخاب بعضی نوشیدنی‌ها نه تنها هیچ فایده‌ای برای بچه‌ها ندارد، بلکه می‌تواند مضر باشد و سلامت آن‌ها را به خطر بیندازد
اطلاعیه زندان اصفهان درباره توماج صالحی title
اداره کل زندان اصفهان درباره عدم دسترسی توماج صالحی به تلفن اطلاعیه صادر کرد.
زری خوشکام درگذشت title
زهرا خوشکام بازیگر قدیمی سینما و همسر علی حاتمی از دنیا رفت.
برگزیده
استوری عاشقانه داماد سینمای ایران title
سپند امیرسلیمانی در تازه‌ترین استوری خود، تصویری به همراه همسرش، مونا کرمی منتشر کرد.
سازمان هواپیمایی کشوری: در ایران جت شخصی نداریم title
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: به طور کلی ما در ایران جت شخصی نداریم. در زمینه نخریدن جت شخصی، تقریبا کسی را نداریم که خریده باشد.
پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا title
رئیس جمهور در پیامی با تبریک قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در آسیا تصریح کرد: از یکایک اعضای تیم ملی، مربیان، کادر فنی و سایر تلاشگران حوزه ورزش کشور برای کسب این عنوان ارزشمند، قدردانی می­‌نمایم.
صهیونیست‌ها دست از پا خطا کنند وضعیت متفاوت خواهد بود title
رئیس‌جمهور گفت: اگر رژیم صهیونیستی بار دیگر دست از پا خطا کند و تعرضی به خاک مقدس ایران کند، وضعیت متفاوت خواهد بود و معلوم نیست دیگر چیزی از این رژیم باقی بماند.
تقویت همکاری‌های قوای مسلح ایران و پاکستان عامل صلح و ثبات است title
فرمانده ارتش پاکستان در حاشیه سفر رسمی رئیس جمهوری اسلامی ایران به این کشور به دیدار آیت الله رئیسی رفت.