کد خبر: ۲۰۶۰۱
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۷
پاتریک کلایورت، ستاره سابق بارسلونا و تیم ملی هلند، می‌گوید لیونل مسی از اسطوره‌هایی مثل مارادونا، پله و کریوف فراتر رفته و بدون تردید بزرگترین فوتبالیست همه ادوار است.

مخاطب۲۴ : به نقل از فرارو ؛ لیونل مسی، اسطوره آرژانتینی، که به زودی فصل جدیدی از دوران فوتبالش را با پیراهن اینترمیامی در لیگ MLS آمریکا آغاز می‌کند چند ماه پیش بالاخره موفق شد طعم قهرمانی در جام جهانی را چشیده و جام طلایی‌رنگ را در قطر بالای سر ببرد.

مسی در جام جهانی ۲۰۲۲ ستاره درخشان تیم ملی کشورش بود و موفق شد این جام بزرگ را به مجموعه افتخارات ملی و باشگاهی‌اش اضافه کند. پاتریک کلایورت، ستاره سابق بارسا و تیم ملی هلند، از جمله ستاره‌های بزرگ دنیای فوتبال است که می‌گوید قهرمانی مسی در جام جهانی به همه حرف و حدیث‌ها درباره نام بردن از او به عنوان بهترین فوتبالیست تاریخ پایان داده و حالا دیگر هیچکس نباید شک داشته باشد که لئو بهترین بازیکن همه ادوار است.

کلایورت در این باره گفت: "با همه احترامی که برای دیه‌گو مارادونا، پله و یوهان کرویف قائلم و همینطور برای دیگر اسطوره‌های تاریخ فوتبال، ولی شکی نیست که لیونل مسی بهترین بازیکن تاریخ است. او جام جهانی را برده، فاتح کوپا آمه‌ریکا شده و خدا می‌داند چند جام چمپیونزلیگ هم دارد ... لئو همه جام‌هایی که یک فوتبالیست می‌تواند آرزویش را داشته باشد برده است. علاوه بر این جام‌ها افتخارات و جوایز فردی او هم جای خود دارد. لازم است به هفت توپ طلا اشاره کنم یا نه؟ خلاصه اینکه من مسی را یکی از بزرگترین‌های تاریخ نمی‌دانم؛ او بزرگترین فوتبالیست کل تاریخ است. "

برای روشن شدن صحبت‌های کلایورت باید اشاره کرد که لیونل مسی چهار بار فاتح لیگ قهرمانان اروپا شده است. او در عین حال ۱۰ بار جام قهرمانی لالیگا را به دست آورده و دو بار هم فاتح لیگ یک فرانسه شده است. قهرمانی او با آرژانتین در کوپا آمه‌ریکا هم در سال ۲۰۲۱ به دست آمد.

برچسب ها: لیونل مسی فوتبال
آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
اخبار جدید از پرونده کلاهبرداری موبایل موسوی title
رئیس دادگستری استان مازندران، اخبار جدیدی درباره پرونده کلاهبرداری موبایل موسوی اعلام کرده و ضمن اشاره به رقم کلاهبرداری، از بازگشت وجه بعضی از مالباختگان خبر داده است.
تلسکوپ ناسا به اینستاگرام آمد title
پروژه جدید ناسا به کاربران اینستاگرام اجازه می‌دهد تا شگفتی‌های کیهان را به روشی منحصربه‌فرد تجربه کنند. ناسا فیلتر واقعیت افزوده (AR) را به نام «تجربه اینستاگرام» طراحی کرده است که اجرام آسمانی فوق‌العاده زیبا را درست در مقابل دوربین قرار می‌دهد.
ارتباطی بین چاقی و افسردگی وجود دارد؟ title
افزایش وزن و چاقی از مسایل عمده بهداشتی محسوب می‌شود و دومین عامل قابل پیشگیری از مرگ (بعد از سیگار) معرفی شده است و وضعیت آن در جامعه رابطه معنی داری با سطح سلامت آن جامعه دارد.
تیپ یانگوم جلب‌توجه کرد title
تصاویر جدیدی از لی یونگ ئه، بازیگر سریال یانگوم شکار شده است. استایل جوان‌پسند این بازیگر در خیابان توجه‌ها را به خود جلب کرد.
مجری بگم بگم انتخاباتی یا همون مناظره‌های انتخابات مشخص شد؟ title
مقامات صدا و سیما روزهای گذشته گفته بودند که مجری مناظره ها هفته آینده مشخص خواهد شد.
ماجرای ویدیوی مالیدن سیب زمینی به ماشین در اینستاگرام چیست؟ title
ویدیویی پربازدید در اینستاگرام از فواید مالیدن سیب زمینی به ماشین حکایت می‌کند؛ ولی این ترفند واقعاً اثرگذار است یا چیزی جز یک دروغ اینستاگرامی نیست؟
استوری عاشقانه الناز سینمای ایران! title
الناز شاکردوست، بازیگر سینما و تلویزیون یک استوری عاشقانه با شعری از مولانا منتشر کرد.
برگزیده
امام خامنه‌ای:وقت مجلس مصروف مسابقات بی‌فایده رسانه‌ای نشود title
رهبر معظم انقلاب در پیامی به دوازدهمین دوره مجلس تأکید کردند: در خود مجلس مسابقات بی‌فایده‌ی رسانه‌ای و مجادلات مضرّ سیاسی، وقت و عمر کوتاه دوران مسئولیّت را به خود مصروف نسازد؛ وگرنه ظرفیّت ارزشمند حضور نمایندگان در این جایگاه والا ضایع خواهد شد.
رهبر انقلاب در منزل شهید رئیسی چه مطالبی بیان فرمودند؟ title
بیانات منتشر نشده رهبر انقلاب در منزل شهید رئیسی
۲۰ جانشین احتمالی رئیسی چه کسانی هستند؟ title
در پی شهادت رئیس جمهور در اتفاقی نادر دوره ریاست جمهوری در ایران نا تمام ماند تا با برگزاری انتخابات زودهنگام سکاندار قوه اجرایی کشور مشخص شود
وداع تاریخی خراسان جنوبی با رئیس جمهور شهید title
خراسان جنوبی امروز تمام قد برای وداع با یار دیرینش به میدان آمدند تا در تاریخ ثبت شود این حضور و شکوه برای همیشه.
شهید«حسین امیرعبدالهیان» به روایت تصویر title
شهید حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در سانحه هوایی روز گذشته همراه با شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی و دیگر همراهانش، شهد شهادت نوش کرد تا نخستین شهید وزیر امور خارجه انقلاب اسلامی لقب بگیرد.